Mun vanhemmat ja varsinkin isä eivät halua mulle toista kania. Äiti ei kuitenkaan niin vastenmielinen koska pitää kaneista toisin kuin isä. Mulla oli vielä 3.10.2022 asti kaksi kania mutta naaras kanini kuoli silloin.
Olen omistanut kanin jo 5-vuotta ja osaan huolehtia niistä.
En kuitenkaan tiedä miksi en saa toista kania vaikka olen perustellut sitä niin, että toisella kanillani olisi parempi elämä kun olisi kaveri ja se voisi olla kesällä ulkona lämpimiä öitä.
Ja oon huolissani siitä miten mun kani jaksaa yksin kun on kuitenkin kaverin kanssa.
Kiitos jos autatte!
Toinen kani
Anonyymi-ap
1
301
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510