Olen suht nuori vielä(010) mutta tunnen suuntautumista tyttöihin enkä poikiin, enkä tiedä miten kertoisin vanhemmille tästä. Äitini on thaimaalainen niin suhtautuukin thaimaalaiset miten lesboihin? Kaikki äitin kaveritkysyy koko ajan onko minulla poikaystävää mutta tietysti sanon ei koska en edes tykkää pojista. Äitinikin koko ajan puhuu pelkästään pojista ei yhtään tytöistä joten en tiedä miten äitini suhtautuu että olen lesbo, niin onko jollakin ideoita/vinkkejä miten miten kertoa suvulleni ja isälle mutta onneksi minulla on trans serkku joten se auttaa vähän asiaa(:?
Miten kertoa vanhemmalle että on lesbo
6
499
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.pride.com/lifestyle/2013/01/29/15-year-old-lesbian-having-her-gay-ke-and-eating-it-too#toggle-gdpr
Ite tulin kaapista ulos perheelleni tolleen ku toi henkilö tossa artikkelissa. 14v olin sillon. - Anonyymi
Olet niin nuori että odota vielä. Vaikka tunnet olevasi kypsä et ole vielä sitä. Sulla ei ole mitään kiirettä kertoa kenellekään. Seksuaalinen suuntautuminen on yksityis asia eikä ole syytä tuoda sitä esiin vaikka olisit lesbokin . Ei sitä korosta homoista ja lesboista kuin huomiohakuiset. Ei se näy päältäpäin. Sinullakin on todennäköisyyden mukaan elinpiirissäsi joku homo tai lesbo jota et edes tunnista. Et olisi ensimmäinen jolla on nuorena vetoa omaan sukupuoleen. Mutta josta kasvaa hetero. Voit olla lesbokin mutta on liian aikaista sanoa sitä. Thaimaa on konservatiivinen maa. Ota se huomioon kun joskus puhut asiasta äidillesi.
- Anonyymi
Jos sinulla on hyvä suhde äitiisi ja puhut hänelle muistakin asioista niin miksi et tuostakin? Kyllä munkin lapsi joskus mietti tytöihastuksiaan mulle ääneen. On mielestäni vähän väärin että aikuiset kyselevät 10-vuotiaalta poikaystävistä mutta se ettet ole kiinnostunut pojista ei silti tarkoita ettet koskaan olisi. Thaimaassa ollaan ymmärtääkseni aika avoimia mutta Suomessahan me ollaan.
- Anonyymi
Aika monet ystävistäni ovat jo todella nuoresta olleet tietoisia suuntautumisestaan.
- Anonyymi
Pue barbielle vaatteet.
- Anonyymi
Mulla on samanlainen ongelma paitsi että mun vanhemmat on molemmat suomalaisia mut joo ei oo mitään hajuu miten ne suhtautuu lesboihin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812