Mistä tunnistaa woke -feministin naisten hakurivistössä ?
Miehenä haluaisin vältellä tanssimista wokettajan kanssa ihan itsesuojeluvaiston takia.
Woke -feministi hakurivissä
24
566
Vastaukset
- Anonyymi
Et sitten taida olla erikoiskuviomiehiä.
- Anonyymi
Jos somessa käyttää mies/nainen sijaan viejä/seuraaja on mahdollisesti veministi.
- Anonyymi
Värjätty tukka tai siilitukka.
- Anonyymi
Onko gootit jotain wokeja?
- Anonyymi
Et tunnista wokefeministiä yhtään mistään, vaan viet häntä onnesta soikeana. Ehkä joskus hän vilkaisee leijonakoruasi ja hymähtää vähän.
- Anonyymi
Lävistykset huulessa, häpyhuulessa, navassa, jne. Korvakoru Ok (ei woke).
- Anonyymi
Punaiseksi värjätty TEHYtukka ja lävistys/rengas kasvoissa. Tupakan/kannabiksen kellertämät sormet. Pirin syövyttämät hanpaat.
- Anonyymi
Suuria näkyviä tatuointeja julkeissa paikoissa. Tatskana ns. Tramp stamp
- Anonyymi
Kireä ilme. Ei leppoisa ollenkaan.
- Anonyymi
Lyhyt tukka usein.
- Anonyymi
Katsoo kuin ns. keritsimillä.
- Anonyymi
Ihmettelen mitä woke nainen yleensä tekee tanssipaikoissa joissa on suomalaisia lihaa syöviä heteromiehiä.
- Anonyymi
Aloittaja ei edes käy tansseissa, ajankulukseen vaan tehtailee näitä typeriä aloituksia kun täällä ei muuten enää tanssista keskustella. Paremman puutteessa sitten vielä itse vastailee itselleen.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa! Minun ei tarvitse vastata itselleni enkä edes kerkiäisi nimittäin kaikki aika menee mielikuvitus lukioitteni kommentteihin vastailuun!
- Anonyymi
Yritätte tunnistaa wokefeministiä shokkiväritukasta, tatskoista tai lävistyksistä. VÄÄRIN! Ne ovat white trashin tuntomerkkejä, ei wokefeministin.
- Anonyymi
Joskus neljännen aallon intersektionaalisella femakolla on jotain lilaa tai purppuraa vaatteissaan. Lila ei tarkoita välttämättä feministiä mutta jonkun muun lisätyntomerkin kanssa se on selvä varoitusmerkki.
- Anonyymi
Nainen jolla paljon feministiystäviä on usein myös itse feministi. Pakene mies vuorille jos törmäät lavatansseissa.
- Anonyymi
Usein woke-eukolla bmi yli 30.
- Anonyymi
Liskonsilmät. Silmät kuin matelijalla.
- Anonyymi
Koko ketju antaa hyvän kuvan mimmoisia emäntiä vältellä yleisissä tansseissa.
- Anonyymi
Tämä palsta paranee vuosi vuodelta.
- Anonyymi
Erikoiskuviomies suorastaan rakastaa kaikkia ihania woke-daameja. Mielenkiintoisinta on se, onko woke-daaminilla ihan tavallinen standardikuvio vai joku woke-kuvio. Noiden tilastointi on se, mikä tekee asiasta erikoisen mielenkiintoisen.
- Anonyymi
WOKE väen tunnistaa kovasta äänestä ja kylmästä katseesta.
Heitä ei miehet vie minnekään vaan miestä raahataan kuin sikaa kylmiön koukkuun.
Hauskaa tanssi-iltaa melkein kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984