Hei voi kauheaa tuli pääsi irti pellolle. Rutikuiva pelto joka täydessä liekkimeressä. Rakas jumala voisitko pyyhkiä pois liekkimeren pellolta.
Ja ohoh hups niin liekkimeri oli mennyttä.
Olen siis osittain uskovainen. En ole missään lahkossa mutta uskon ainakin henkimaailmaan. En välttämättä usko jumalaan mutta henkimaailmaan uskon ja oon jopa melkein 100% varma siitä.
Uskontovitsi (en ole ateisti vaan osittain uskovainen...................)
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Minä uskon täysin Raamatun Jumalaan ja hänen ainutsyntyiseen Poikaansa, Jeesukseen, joka sovitti ristillä koko maailman synnit.
Näkymätön maailma on täysin yhtä tedellista, kuin tämä näkyväkin. Näkyvä maailma on kuitenkin vain ajallista ja hetken kestävää. Näkymätön maailma on ikuista. Ikuisuusolennoiksi Jumala meidät loi, koska hän loi ihmisen kuvakseen.
Tuli on Raamatussa vertauskuvana kielen synneistä. "Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää!" (Jaakobin Kirje 3:5)
Olisi moni poliitikkokin säästynyt paljolta, jos olisi hillinnyt kieltään.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179258506
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028