Askon uimaranta

Anonyymi-ap

Onkohan nyt ihan oikein ja sallittua , että ihmiset käyvät siellä uittamassa koiriaan ?

14

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleisillä eikä yksityisillä uimarannoilla ei saa koiria uittaa.

      • Anonyymi

        Eivät nämä koiraihmiset paljon välitä , aika ylimielistä sakkia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät nämä koiraihmiset paljon välitä , aika ylimielistä sakkia !

        en nyt oikein yleistäisi kaikkiin koiraihmisiin, aina joka korista löytyy joku mätä omena, on ihmisryhmä mikä tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en nyt oikein yleistäisi kaikkiin koiraihmisiin, aina joka korista löytyy joku mätä omena, on ihmisryhmä mikä tahansa

        Joo löytyy kyllä , sitten on sellaisia ihmisiä jotka ymmärtää asiat niin , mikä ei ole erikseen kiellettyä on sallittua !


      • Anonyymi

        Niin ja parkkialue on taas muuttunut persaukisten gampping alueeksi ! Paskat vaan jätetään uimarannan roskikseen . Ei kyllä ole ihan oikein .


      • Anonyymi

        Oho johan lipsahti.Kyllä yksityisellä (omalla rannalla saa uittaa mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho johan lipsahti.Kyllä yksityisellä (omalla rannalla saa uittaa mitä vaan.

        Siis tarkennatko hiukan mitä tarkoitat. Omalla rannalla saa uittaa mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho johan lipsahti.Kyllä yksityisellä (omalla rannalla saa uittaa mitä vaan.

        Kysymys onkin kunnan omistamasta ja hoidossa olevasta yleisestä uimarannasta ! Siis ei ole mikään koirapuisto eikä leirialue !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys onkin kunnan omistamasta ja hoidossa olevasta yleisestä uimarannasta ! Siis ei ole mikään koirapuisto eikä leirialue !

        Totta.Tervejärkiset koiran omistajat ymmärtävät, mutta eivät nämä "minä,minä,minä "ihmiset.
        Koira on se,eikä hän !!!


    • Anonyymi

      Merkityillä yleisillä uimarannoilla ei saa koiria uittaa, muutoin koirien uiminen kuuluu jokamiehen oikeuksiin .

      • Anonyymi

        Kaikki eivät ymmärrä,tai eivät halua ymmärtää!!.
        Kannattaa lukea järjestyssäännöt.
        Voihan kysyä eläinlääkäriltä,miksi ei saa tietyissä paikoissa uittaa koiraa.
        Jos Sinulla ei olisi koiraa,ymmärtäisit asian eri tavalla !!!
        Kukapa haluaa loistautia itselleen.


    • Anonyymi

      Kuka suunnitteli Koirapuiston?Muualla näkyy olevan hienohiekka tai vastaava.Täällä punkkipesänheinä.

      • Anonyymi

        Sehän oli kaikkien koiraihmisten suuri toive , mutta autiolta näyttää !


    • Anonyymi

      Kovasti on koiria haukuttu, ei saa uida, ei saa olla torilla, hyvää kesäpäivää vaan kaikille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe