Onkohan nyt ihan oikein ja sallittua , että ihmiset käyvät siellä uittamassa koiriaan ?
Askon uimaranta
15
779
Vastaukset
- Anonyymi
Yleisillä eikä yksityisillä uimarannoilla ei saa koiria uittaa.
- Anonyymi
Eivät nämä koiraihmiset paljon välitä , aika ylimielistä sakkia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät nämä koiraihmiset paljon välitä , aika ylimielistä sakkia !
en nyt oikein yleistäisi kaikkiin koiraihmisiin, aina joka korista löytyy joku mätä omena, on ihmisryhmä mikä tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en nyt oikein yleistäisi kaikkiin koiraihmisiin, aina joka korista löytyy joku mätä omena, on ihmisryhmä mikä tahansa
Joo löytyy kyllä , sitten on sellaisia ihmisiä jotka ymmärtää asiat niin , mikä ei ole erikseen kiellettyä on sallittua !
- Anonyymi
Niin ja parkkialue on taas muuttunut persaukisten gampping alueeksi ! Paskat vaan jätetään uimarannan roskikseen . Ei kyllä ole ihan oikein .
- Anonyymi
Oho johan lipsahti.Kyllä yksityisellä (omalla rannalla saa uittaa mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkennatko hiukan mitä tarkoitat. Omalla rannalla saa uittaa mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys onkin kunnan omistamasta ja hoidossa olevasta yleisestä uimarannasta ! Siis ei ole mikään koirapuisto eikä leirialue !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys onkin kunnan omistamasta ja hoidossa olevasta yleisestä uimarannasta ! Siis ei ole mikään koirapuisto eikä leirialue !
Totta.Tervejärkiset koiran omistajat ymmärtävät, mutta eivät nämä "minä,minä,minä "ihmiset.
Koira on se,eikä hän !!!
- Anonyymi
Merkityillä yleisillä uimarannoilla ei saa koiria uittaa, muutoin koirien uiminen kuuluu jokamiehen oikeuksiin .
- Anonyymi
Kaikki eivät ymmärrä,tai eivät halua ymmärtää!!.
Kannattaa lukea järjestyssäännöt.
Voihan kysyä eläinlääkäriltä,miksi ei saa tietyissä paikoissa uittaa koiraa.
Jos Sinulla ei olisi koiraa,ymmärtäisit asian eri tavalla !!!
Kukapa haluaa loistautia itselleen.
- Anonyymi
Kuka suunnitteli Koirapuiston?Muualla näkyy olevan hienohiekka tai vastaava.Täällä punkkipesänheinä.
- Anonyymi
Sehän oli kaikkien koiraihmisten suuri toive , mutta autiolta näyttää !
- Anonyymi
Kovasti on koiria haukuttu, ei saa uida, ei saa olla torilla, hyvää kesäpäivää vaan kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201