Peltikaton korjausta pellit irronneet

Anonyymi-ap

Puuliiterin katto 3m pellit 1m välein naulat laitettu eikä harjapeltiä katolla tuuli pääsee alle ,ei pysy nauloilla enään kateruuveilla joutuu laittamaan ei löytynyt kuin 3,7x50 mm yli 60 km päästä hakea ruuvit piti hakea pitempiä 100kpl olen 5-6 kattoa jo kerennyt korjata varastohallin, korjaamohallin,aitta siitä tuli tiivis ja luja tipahti kivijalalta alas ,nauloja on riittävästi 250kpl 20cm välein tuossa liiterin katossa 1m välein aika vielä kun nauloja oli vielä saatavilla .Nyt erikois tilaus jos haluaa aalto,kellokaula nauloja ruotsista
tilattu on sai toki suomestakin 2 paikasta löytyi enään vain
Kaiken kaikkiaan niitä on vain 400 sataa kpl ,kai ne nyt kestää ainakin 15.vuodeksi jos nyt nuita korjaus hommia tule kovin kamalasti🤔🤗.

2

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonko on neljäsataasataa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe