Puuliiterin katto 3m pellit 1m välein naulat laitettu eikä harjapeltiä katolla tuuli pääsee alle ,ei pysy nauloilla enään kateruuveilla joutuu laittamaan ei löytynyt kuin 3,7x50 mm yli 60 km päästä hakea ruuvit piti hakea pitempiä 100kpl olen 5-6 kattoa jo kerennyt korjata varastohallin, korjaamohallin,aitta siitä tuli tiivis ja luja tipahti kivijalalta alas ,nauloja on riittävästi 250kpl 20cm välein tuossa liiterin katossa 1m välein aika vielä kun nauloja oli vielä saatavilla .Nyt erikois tilaus jos haluaa aalto,kellokaula nauloja ruotsista
tilattu on sai toki suomestakin 2 paikasta löytyi enään vain
Kaiken kaikkiaan niitä on vain 400 sataa kpl ,kai ne nyt kestää ainakin 15.vuodeksi jos nyt nuita korjaus hommia tule kovin kamalasti🤔🤗.
Peltikaton korjausta pellit irronneet
Anonyymi-ap
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko on neljäsataasataa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708