Miksi Raatteentiestä ei tehdä ei tehdä leffoja suomessa ja varsinkaan ulkomailla.
Raatteentie
5
1354
Vastaukset
- Anonyymi
...myötäjuoksun , hännystelyn ja ruskeakielisen nuoleskelun sekä perässähiihdon muovaama ajattelu ...
- Anonyymi
Samaa oon ihmetelly
- Anonyymi
..ei sitä parana ...semmosia ... suuttuu vielä "naapurin isäntä.." ja maksaa rajavartiostonsa sähkölaskun , siitä kun on piikkilankojen yli vedetty heidän pyynnöstään johdot mutta lieneekö laskutusosoite unohtunut kysyä ...vai meneekö tuo samaan piikkiin joka niillä Haloskan kissoilla kuitattiin ?
- Anonyymi
Aihe olisi nyt aika ajankohtainen. Itse tehnyt havainnon, et NATO jäsenyyden myötä Suomi on muuttunut parempaan suuntaan. Onko Venäjä ja sitä ennen Neuvostoliitto kieltänyt Suomea näyttämästä näitä asioita todisteena pahasta, joissa he (nyk. Venäjä) joutuvat huonoon asemaan, kun haluavat valheellisesti näyttäytyä hyvän puolesta taistelevana maana?
Katsoin eilen Yleltä ao. Ruotsin lentolaivue 19 sankarillisesta toiminnasta v.1940. Tällaisesta en ole aiemmin ollut edes tietoinen, että Ruotsi oli näinkin vahvasti Suomen tukena pohjois- Suomea puolustaessaan. Eilinen oli 2/3- jakso aiheesta. Itse olen käynyt kans Raatteentiellä ja oli vaikuttava ja kunnioitusta herättävä paikka edelleen. Merkitys Suomelle on suuri. Hyvä elokuvan- aihe.
Neuvostoliitto toimi tuolloin myös uhraten maansa huonompi osaisia kansalaisia sodassa mm. Ukrainalaisia. Pelto alue, jossa oli kiviä, jossa jokainen kivi kuvaa kuollutta sotilasta silloisessa sodassa, jätti tilanteesta kuvan, että Neuvostoliiton toiminta oli tuolloin myös raakaa/ raukkamaista toimintaa myös omia kohtaan.
https://areena.yle.fi/1-66020673 - Anonyymi
Ne on jo tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst174460- 2134352
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1393300Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361738Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191648Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251405Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271361Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1251232