Miksi Raatteentiestä ei tehdä ei tehdä leffoja suomessa ja varsinkaan ulkomailla.
Raatteentie
5
1267
Vastaukset
- Anonyymi
...myötäjuoksun , hännystelyn ja ruskeakielisen nuoleskelun sekä perässähiihdon muovaama ajattelu ...
- Anonyymi
Samaa oon ihmetelly
- Anonyymi
..ei sitä parana ...semmosia ... suuttuu vielä "naapurin isäntä.." ja maksaa rajavartiostonsa sähkölaskun , siitä kun on piikkilankojen yli vedetty heidän pyynnöstään johdot mutta lieneekö laskutusosoite unohtunut kysyä ...vai meneekö tuo samaan piikkiin joka niillä Haloskan kissoilla kuitattiin ?
- Anonyymi
Aihe olisi nyt aika ajankohtainen. Itse tehnyt havainnon, et NATO jäsenyyden myötä Suomi on muuttunut parempaan suuntaan. Onko Venäjä ja sitä ennen Neuvostoliitto kieltänyt Suomea näyttämästä näitä asioita todisteena pahasta, joissa he (nyk. Venäjä) joutuvat huonoon asemaan, kun haluavat valheellisesti näyttäytyä hyvän puolesta taistelevana maana?
Katsoin eilen Yleltä ao. Ruotsin lentolaivue 19 sankarillisesta toiminnasta v.1940. Tällaisesta en ole aiemmin ollut edes tietoinen, että Ruotsi oli näinkin vahvasti Suomen tukena pohjois- Suomea puolustaessaan. Eilinen oli 2/3- jakso aiheesta. Itse olen käynyt kans Raatteentiellä ja oli vaikuttava ja kunnioitusta herättävä paikka edelleen. Merkitys Suomelle on suuri. Hyvä elokuvan- aihe.
Neuvostoliitto toimi tuolloin myös uhraten maansa huonompi osaisia kansalaisia sodassa mm. Ukrainalaisia. Pelto alue, jossa oli kiviä, jossa jokainen kivi kuvaa kuollutta sotilasta silloisessa sodassa, jätti tilanteesta kuvan, että Neuvostoliiton toiminta oli tuolloin myös raakaa/ raukkamaista toimintaa myös omia kohtaan.
https://areena.yle.fi/1-66020673 - Anonyymi
Ne on jo tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773