Luovuimme viime hetkellä lahjalistasta ja nyt vähän harmittaa :( Sukulaiset ovat kyselleet mitä toivomme häälahjaksi, mutta emme osaa -tai kehtaa esittää toiveitamme, joita olisimme laittaneet lahjalistalle (ovat melko arvokkaita). Olemme pyytäneet rahaa, jotta voisimme sitten ostaa mieleisiämme tavaroita. Kadunkohan loppu elämäni sitä, ettemme tehneet listaa...
Vastaukset 3
- kaapo
Älä men naimisii, jos ainut huoli loppuelämästä on se, ettei tullu tehtyy oikeeta lahjalistaa...
- Kaksonen
hyvästä ystävän neuvosta. Täytyypä tosiaankin perua koko häät tässä ihan muutamia viikkoja ennen suunniteltua hääpäivää. Mitä olisinkaan tehnyt, jos et olisi antanut minulle tätä kallisarvoista neuvoa..?! Loppuelämäni olisi varmaan ollut pilalla. Onneksi sinä olet niin viisas...
- jenna-05
Moni varmaan mielellään ostaa porukalla jotain arvokkaampaa. Joko vieraat ovat ilmottautuneet häihin? Silloin moni varmaan kysyy ilmottautumisen vastaanottajalta (äiti, kaaso..?) lahjatoiveita. Ehkä he voivat antaa vinkkejä jos ette itse halua. Mä olen usein osallistunut kimppalahjaan, joka on varsin hyvä tapa ostaa jotain hieman arvokkaampaa. Kun niitä tyynyliinoja ja kahvikuppeja saattaa olla jo ennestään ihan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73846
- 58826
- 61818
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264655- 46632
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni26617Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17492
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?37487- 57471