Luovuimme viime hetkellä lahjalistasta ja nyt vähän harmittaa :( Sukulaiset ovat kyselleet mitä toivomme häälahjaksi, mutta emme osaa -tai kehtaa esittää toiveitamme, joita olisimme laittaneet lahjalistalle (ovat melko arvokkaita). Olemme pyytäneet rahaa, jotta voisimme sitten ostaa mieleisiämme tavaroita. Kadunkohan loppu elämäni sitä, ettemme tehneet listaa...
Lahjalista
3
1063
Vastaukset
- kaapo
Älä men naimisii, jos ainut huoli loppuelämästä on se, ettei tullu tehtyy oikeeta lahjalistaa...
- Kaksonen
hyvästä ystävän neuvosta. Täytyypä tosiaankin perua koko häät tässä ihan muutamia viikkoja ennen suunniteltua hääpäivää. Mitä olisinkaan tehnyt, jos et olisi antanut minulle tätä kallisarvoista neuvoa..?! Loppuelämäni olisi varmaan ollut pilalla. Onneksi sinä olet niin viisas...
- jenna-05
Moni varmaan mielellään ostaa porukalla jotain arvokkaampaa. Joko vieraat ovat ilmottautuneet häihin? Silloin moni varmaan kysyy ilmottautumisen vastaanottajalta (äiti, kaaso..?) lahjatoiveita. Ehkä he voivat antaa vinkkejä jos ette itse halua. Mä olen usein osallistunut kimppalahjaan, joka on varsin hyvä tapa ostaa jotain hieman arvokkaampaa. Kun niitä tyynyliinoja ja kahvikuppeja saattaa olla jo ennestään ihan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054