Kuukautiset tulee läpi!?

Anonyymi-ap

Hei. Oon 14v tyttö ja haluisin kysyy että millä saatte teiän menkat koulussa pysyyn niin et ne ei tuu läpi? Kerran meinasi tulla koulussa läpi, oli kahdet housut jollain tuurilla päällä niin tuli vain toisista. Siitä lähtien oon eläny pelossa että jos tukee läpi, oon kehitelly tällasen: alushousut, joihin side. Päälle toiset alushousut, joihin pikkuhousunsuoja. Päälle ohuet housut, joiden päälle vielä mustat housut. Mukaan reppuun toiset housut. Siteen vaihto päivässä 1/2 kertaa, riippuu vuodosta ja päivän pituudesta. Itsellä on aika runsaat kuukautiset, niin mietin, että mitä jos tämä suunnitelma ei riitä? Haluisin kuulla muiden mielipiteitä, että riittääkö tämä, vai pitäisikö lisätä jotain. Ja jos on jotain ideaa, niin kertokaa ihmeessä!

8

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietäkö vanhempasi olet tämä sivusto? Ei! Jospa kysyt asiaa mummoilta,äidiltä ,tädiltä ,Suojat sinulle ostaa jompikumpi vanhemistasi.Tuskin sinula itsellä on rahaa niihin?Miksi et känny aptekki asiasta? Miksi et asiasta kysynyt kouluterveyden hoitajalta ennen koulujen kesälomalle menoa?

• Anonyymi

Ostan välillä ite, ja kyllä kerron mun äitille minkälaisii tarviin, mutta ei se aina auta. En tiedä ootko nainen vai mies, mutta kyllä se side välillä lähtee paikaltaan niin ei silloin auta. En ole sosiaalinen ihminen kuka tykkää näin vain kasvotusten kysellä, siksi helmpompaa kysyä täältä.

• Anonyymi

Minullakin oli nuoresta lähtien tosi runsaat menkat.
      En koskaan tykännyt käyttää tamponeja, niin minulla oli aina kaksi sidettä päällekkäin alushousuissa. Joskus ihan niitä isompia yösiteitä.
      Runsaat menkat on ikävä vaiva.

• Anonyymi

Käytä tamponia ja lisäksi sidettä.

• Anonyymi

Monien housujen sijaan vaihdan siteen tarpeen mukaan. Hyvin runsaaseen vuotoon on tamponi ja side yhdessä lyömätön yhdistelmä.

• Anonyymi

Ite pistän siteen tai pikkuhousunsuojan alkkareihin ja laitan toiset alkkarit siihen päälle ei oo kertaakaan tullut vielä läpi🥹

• Anonyymi

Suosittelen kokeilemaan myös kuukautispikkareita. Niitä saa nykyään eri merkeiltä marketeista ja lindexiltä. Myös eri malleja ja paksuisia. Eivät näy normaalien löysähköjen housujen alta ja pestään pyykkikoneessa. Jos vuoto on runsasta, voi kokeilla yösidettä ja siihen napakat pikkarit tai esim. bikini alaosat vielä päälle. Muistakaa kuitenki vaihtaa side usein!

• Anonyymi

Olisiko mahdollista hankkia menkkapikkarit niistä ei tule läpi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      20
      1639
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      53
      1518
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1376
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1049
    Aihe