”Ensin haisi ja sitten kuului kauhea pamahdus” – henkilöauto paloi Loimaan keskustassa
Golf plus päätti surkean taipaleensa omin voimin.
https://www.loimaanlehti.fi/2023/07/ensin-haisi-ja-sitten-kuului-kauhea-pamahdus-henkiloauto-paloi-loimaan-keskustassa/
VW Golf haisi ja pamahti
13
490
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hellanduudeli sentään, euro kakkaa paketis🤪
- Anonyymi
Kyllähän ne renkaat paukkuu aika mojovasti kun auto palaa.
- Anonyymi
Taisi olla se kauempi auto joka paloi ja jota ei tunnista kuvasta?
Sellaista se on, että kun ollaan tekemisissä palavien nesteiden kanssa, niin joskus tulee poppa, entäpä sitten? - Anonyymi
Palava auto ei ollut kuvissa paloauton vieressä seisova Golf Plus vaan takana näkymättömissä oleva hybridi Toyota!
https://www.loimaanlehti.fi/2023/07/ensin-haisi-ja-sitten-kuului-kauhea-pamahdus-henkiloauto-paloi-loimaan-keskustassa/- Anonyymi
Tuosta nyt ei saa hybridi-Toyotaa vaikka olisi miten sairas mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Range Rover se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Range Rover se on.
Land Rover Freelander vuosimallia 2011 tai 2012.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuosta? Se ei ole kuvasta tunnistettava auto joka palaa! Palava auto on paloauton takana näkymättömissä.
Puusilmä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuosta? Se ei ole kuvasta tunnistettava auto joka palaa! Palava auto on paloauton takana näkymättömissä.
Puusilmä!Niin olet. Palava auto on jo tunnistettu. Katso edellisiä viestejä, tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet. Palava auto on jo tunnistettu. Katso edellisiä viestejä, tollo.
Rover-kommentaattorit ovat samanlaisia trolleja kuin aloittaja, tomppeli! Se oli hybridi joka paloi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rover-kommentaattorit ovat samanlaisia trolleja kuin aloittaja, tomppeli! Se oli hybridi joka paloi.
Yllä linkitetyistä kuvista tunnistaa kyllä palaneen auton Land Roveriksi. Turha käydä inttämään selvästä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllä linkitetyistä kuvista tunnistaa kyllä palaneen auton Land Roveriksi. Turha käydä inttämään selvästä asiasta.
Pitääks nyt laittaa tarra golfin takalasiin "Isona minusta tulee Land Rover! "
Ootte te aika pellejä näitten uutistenne kans.
Ostakaa sammutin ni saatte sammutettua palavan auton.
Nordsafe jauhesammutin 6 kg 55A 233 B/C
48-2689
48-2689 | Nordsafe jauhesammutin 6 kg 55A 233 B/C
49,90€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714