VW Golf haisi ja pamahti

Anonyymi-ap

”Ensin haisi ja sitten kuului kauhea pamahdus” – henkilöauto paloi Loimaan keskustassa

Golf plus päätti surkean taipaleensa omin voimin.

https://www.loimaanlehti.fi/2023/07/ensin-haisi-ja-sitten-kuului-kauhea-pamahdus-henkiloauto-paloi-loimaan-keskustassa/

13

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi hellanduudeli sentään, euro kakkaa paketis🤪

• Anonyymi

Kyllähän ne renkaat paukkuu aika mojovasti kun auto palaa.

• Anonyymi

Taisi olla se kauempi auto joka paloi ja jota ei tunnista kuvasta?
      Sellaista se on, että kun ollaan tekemisissä palavien nesteiden kanssa, niin joskus tulee poppa, entäpä sitten?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuosta nyt ei saa hybridi-Toyotaa vaikka olisi miten sairas mielikuvitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Range Rover se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Range Rover se on.

Land Rover Freelander vuosimallia 2011 tai 2012.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuosta? Se ei ole kuvasta tunnistettava auto joka palaa! Palava auto on paloauton takana näkymättömissä.
        Puusilmä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuosta? Se ei ole kuvasta tunnistettava auto joka palaa! Palava auto on paloauton takana näkymättömissä.
        Puusilmä!

Niin olet. Palava auto on jo tunnistettu. Katso edellisiä viestejä, tollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olet. Palava auto on jo tunnistettu. Katso edellisiä viestejä, tollo.

Rover-kommentaattorit ovat samanlaisia trolleja kuin aloittaja, tomppeli! Se oli hybridi joka paloi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rover-kommentaattorit ovat samanlaisia trolleja kuin aloittaja, tomppeli! Se oli hybridi joka paloi.

Yllä linkitetyistä kuvista tunnistaa kyllä palaneen auton Land Roveriksi. Turha käydä inttämään selvästä asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllä linkitetyistä kuvista tunnistaa kyllä palaneen auton Land Roveriksi. Turha käydä inttämään selvästä asiasta.

Pitääks nyt laittaa tarra golfin takalasiin "Isona minusta tulee Land Rover! "
        Ootte te aika pellejä näitten uutistenne kans.

Ostakaa sammutin ni saatte sammutettua palavan auton.

Nordsafe jauhesammutin 6 kg 55A 233 B/C
        48-2689
        48-2689 | Nordsafe jauhesammutin 6 kg 55A 233 B/C

49,90€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe