Miksi tekninen lautakunta kokoontui heinäkuussa päättämään Sukurantien pyörä- ja kävelytiestä. Eihän tiellä ole muuta liikennettä kuin autoja Tikku-virtaselle ja katsastukseen.
Iäisyysasiaksi muuttunut Lakeasuontien kevytväylä saa odottaa seuraavia kuolonuhreja ja vammautumisia, elleivät kulkijat muuta pois kirkonkylästä.
Lautakunnalla oli vain yksi asia päätettävänään. Urakkatarjouksen oli antanut tuttu yritys: Tarjouspyyntö on ollut kesäkuussa nähtävillä 3 viikkoa ja vain yksi tarjous oli tullut. Tällaisissa tapauksissa kaupungin yleensä laittavat tarjouspyynnön uudestaan nähtäville.
ErkkiHeikkilä oy:llä kävi munkkituuri, kun ei muita tarjouksia tullut. Tuuria oli jo toriremontissa, jossa ei siinäkään tainnut olla muita tarjouksia. Tuuria oli myös ollut Jyrängön ja Sinilähteen vesihuoltosaneerauksissa, jotka päättyivät toukokuussa.
Kyllä rakentamispäällikkö osaa hoitaa hommat.
Sukurantien kevyen liikenteen väylä - Lakeasuontie saa odottaa
17
709
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi kevyenliikenteenväylä tarvitaan, kun sinne rakennetaan uusi valovoimainen asuinalue, josta puuttuvat vain asukkaat.
Lopputulos siis samanlainen menestystarina kuin Heikkimäen businesspark, josta aiheutui kaupunkilaisille liki 10milj. euron tappiot.- Anonyymi
Pieni tarkennut edelliseen: Heikinmäestä on TÄHÄN MENNESSÄ aiheutunut XXmiljoonan euron kustannukset ja ne kasvavat joka vuosi. Lisäksi pitää ottaa huomioon se, että alueen epäonnisen rakentamisen korjauskustannukset odottavat vuoroaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni tarkennut edelliseen: Heikinmäestä on TÄHÄN MENNESSÄ aiheutunut XXmiljoonan euron kustannukset ja ne kasvavat joka vuosi. Lisäksi pitää ottaa huomioon se, että alueen epäonnisen rakentamisen korjauskustannukset odottavat vuoroaan...
Oletko rakentaja itse vai mistä "tiedät", että epäonnista oli?
- Anonyymi
Heinolassa kaikki kadut ja tiet toria myöten revitään auki ja pyöräteitä tehdään sinne missä ei kulje pyöräilijöitä.
Kuka helllve%tin keskenkasvuinen nulikka näitä heinolan liikennväyliä oikeen suunnittelee ??- Anonyymi
Hyvin suunniteltu ja toteutettu. Kaikki eivät valitettavasti ymmärrä miksi näin on tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin suunniteltu ja toteutettu. Kaikki eivät valitettavasti ymmärrä miksi näin on tehty.
Lasten liikennekaupunki. Lapset on terveitä kun ne leikkii.
- Anonyymi
Hyvin suunniteltu ja toteutettu!
- Anonyymi
Mikä on virkamiesten rooli uusien katujen rakenyamisessa. Lautakunnanjäsenethän eivät ymmärrä muuta kuin riittävän tarjoilun tuoman hyvinvoinnin
- Anonyymi
Pitää sinne tehdä yhteys sammontielle selvähän se. Nykyisellään tilanne ei edistä pyöräilyä. Ja minkäs asiosta pitäisi sitten päättää, huutoäänestyksellä vai?
- Anonyymi
Virkamiehet toimivat tosi liukkaasti. Suunnitelma pyörätiestä tehtiin marraskuussa (Ari Matteinen). Kun toriremontti on valmistumassa, niin kaupungin urakoitsija voi jatkaa urakointia Heinolassa. Tämä varmistettiin Matteisen keksimällä tempulla: laitettiin lappu tarjouspyynnöstä kaupungin ilmoitustaululle, ja kas, vain yksi tarjous saatiin. Se oli tietenkin halvin tarjous ja lautakunta päätti. Että nii se onni potkii sekä urakoitsijaa että kaupunkia. Urakoitsija saa hyvän voiton ja kaupunki saa halvalla uuden pyörätien.
- Anonyymi
Urakoitsija saa hyvän voiton ja kaupunki saa halvalla uuden pyörätien.!!
- Anonyymi
Ihan kuin Neuvostoliitossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin Neuvostoliitossa.
taitaa olla paremmassa kunnossa tiet kun täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa olla paremmassa kunnossa tiet kun täällä.
kyllä niitä parhaillaan korjataan onneksi.
- Anonyymi
Urakoitsija saa hyvän voiton
- Anonyymi
vain yksi tarjous saatiin.!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818