viime viikkoina useasti otsikoissa illut WIZZ AIR ei pettänyt tälläkään kertaa,kun 12.7 lento gdansk-turku hieman ennen lähtöä ilmoitettiin peruutetuksi. wizz airin tiedotus oli täysi 0- ei viestiä/s-postia/soittoa eikä mitään muutakaan. 200 ihmistä ravasi ympäri lentoasemaa etsien tietoa tilanteesta. lopputulemana oli ,että lento lähtisi kumminkin ,mutta uudet tsekkaukset ja turvatarkastukset. vielä koneeseen mentäessä useat olivat vanhan tsekkauksen tehneenä väärillä lipuilla tulossa koneeseen. ei ensimmäinen matka ,mutta VIIMEINEN WIZZ AIRILLA.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mikä oli ongelma? Kone lähti aikataulun mukaisesti ja saapui Turkuun etujassa?
- Anonyymi
Tosi karmea ja dramaattinen kokemus! Miten voi tapahtua! Lento ilmoitettiin peruutetuksi mutta lähtikin ajallaan ja perillä vielä etuajassa!
Oliko Gdanskissa tai Turussa kriisipalvelua saatavilla? Hakeuduitko Suomessa keskusteluun ammatiavun kanssa? Kai soitit iltalehteen että sait edes toimittajalle kertoa kokemastasi julmuudesta?
Siis tosi törkeää toimintaa! Kyllä lento olisi pitänyt olla peruutettu kun niin kerran ilmoitettiin ja olisit siitä erikseen saanut sähköpostilla tai tekstiviestillä ilmoituksen! Tosi törkeetä perua lennon peruutus!
Ajattele jos Suomessakin VR ilmoittaisi että junavuoro Helsinkiin peruttu ja sitten se kuitenkin lähtisi ihan ajallaan ja kaikki pääsisivät normaalisti kyytiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510