🐍😳 olen huolissani sinusta, kun Korkeasaaresta on karannut boa 🐍 viemärin kautta 😳 hyvää yötä nyt kumminkin!
Teippaa mies pöntön kansi yöksi kiinni!
21
454
Vastaukset
- Anonyymi
Älä minusta huoli...minä vapautan päivittäin mahtipytonin pöntön kuohuihin.
- Anonyymi
Aloitus oli sivistyneelle miehelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli sivistyneelle miehelle!
Onnexen ookkaan siiten sivistynyt.
Vastassa Cobra.
Vantaanmamba - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli sivistyneelle miehelle!
Käyn sivistyneesti näyttämässä anakondaa pihakoivulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn sivistyneesti näyttämässä anakondaa pihakoivulle.
Siellä kivillä lisääntynyt. Munien laskupaikka salaisuus
- Anonyymi
Onko noi vastaajatyypit karanneet eläintarhasta?/ ap
- Anonyymi
Tuolta sinkkupalstalta osa käy täälläkin sekoilemassa.
- Anonyymi
Sitä booaa on vastassa sitten 2 käärmettä. Ei se 1 2 pärjää.
- Anonyymi
Kun näet livenä käärmeen asunnossa niin muistat sen takuulla loppuelämän.
- Anonyymi
Korkeasaaren mukaan boa elää siellä viemäreissä onnellisena syöden rottia ja hiiriä. Boa ei syö ihmisiä, eikä koiria. Korkeasaaren vessat ovat suljettu. Toivottavasti hankkivat bajamajat turistien helpotukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeasaaren mukaan boa elää siellä viemäreissä onnellisena syöden rottia ja hiiriä. Boa ei syö ihmisiä, eikä koiria. Korkeasaaren vessat ovat suljettu. Toivottavasti hankkivat bajamajat turistien helpotukseksi.
Olen nähnyt monta kertaa boan livenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeasaaren mukaan boa elää siellä viemäreissä onnellisena syöden rottia ja hiiriä. Boa ei syö ihmisiä, eikä koiria. Korkeasaaren vessat ovat suljettu. Toivottavasti hankkivat bajamajat turistien helpotukseksi.
Voihan ne wc ovet lukita,mutta jättäisivät pöntön kannen auki,jos vaikka tulisi sitäkautta pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan ne wc ovet lukita,mutta jättäisivät pöntön kannen auki,jos vaikka tulisi sitäkautta pois.
Voihan se susikin oottaa siinä vessan ovella. . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se susikin oottaa siinä vessan ovella. . .
Kun menee sutta pakoon , tulee boa vastaan. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan ne wc ovet lukita,mutta jättäisivät pöntön kannen auki,jos vaikka tulisi sitäkautta pois.
Kun säät viilenevät, niin Korkeasaari tekee joitain lämpimiä ansoja, jotka voivat houkutella boan esiin, ettei se palellu kylmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun säät viilenevät, niin Korkeasaari tekee joitain lämpimiä ansoja, jotka voivat houkutella boan esiin, ettei se palellu kylmässä.
Ai niin, luki vielä ettei sitä voi ruualla houkutella, kun se saattaa syödä vaan kerran kuussa tms.
Ei kuulu minulle, mutta onneksi asun todella kaukana Korkeasaaresta😖 boakäärme asunnossani olisi varmaan elämäni isoin painajainen, ainakin yksi niistä😭
- Anonyymi
Uijui. Mitähän tuo mun koira sanoisi jos vessanpöntöstä tulisi yhtäkkiä 1,5 metrinen käärme. Onneksi ollaan nyt viemäreiden ulottumattomissa. 😳
Anonyymi kirjoitti:
Uijui. Mitähän tuo mun koira sanoisi jos vessanpöntöstä tulisi yhtäkkiä 1,5 metrinen käärme. Onneksi ollaan nyt viemäreiden ulottumattomissa. 😳
Murisisi hampaat irvessä varmaan😵💫
Minä huutoitkisin. Naapureille siinä ihmeteltävää.
- Anonyymi
Vaikka tuskin se boa Espoon perukoille asti tulee, kun Helsingin alueella riittää sille syömistä.
- Anonyymi
Ei se tänne 7 kerrokseen kiipeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419