Teippaa mies pöntön kansi yöksi kiinni!

Anonyymi-ap

🐍😳 olen huolissani sinusta, kun Korkeasaaresta on karannut boa 🐍 viemärin kautta 😳 hyvää yötä nyt kumminkin!

21

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä minusta huoli...minä vapautan päivittäin mahtipytonin pöntön kuohuihin.

      • Anonyymi

        Aloitus oli sivistyneelle miehelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli sivistyneelle miehelle!

        Onnexen ookkaan siiten sivistynyt.
        Vastassa Cobra.
        Vantaanmamba


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli sivistyneelle miehelle!

        Käyn sivistyneesti näyttämässä anakondaa pihakoivulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn sivistyneesti näyttämässä anakondaa pihakoivulle.

        Siellä kivillä lisääntynyt. Munien laskupaikka salaisuus


    • Anonyymi

      Onko noi vastaajatyypit karanneet eläintarhasta?/ ap

      • Anonyymi

        Tuolta sinkkupalstalta osa käy täälläkin sekoilemassa.


    • Anonyymi

      Sitä booaa on vastassa sitten 2 käärmettä. Ei se 1 2 pärjää.

    • Anonyymi

      Kun näet livenä käärmeen asunnossa niin muistat sen takuulla loppuelämän.

      • Anonyymi

        Korkeasaaren mukaan boa elää siellä viemäreissä onnellisena syöden rottia ja hiiriä. Boa ei syö ihmisiä, eikä koiria. Korkeasaaren vessat ovat suljettu. Toivottavasti hankkivat bajamajat turistien helpotukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeasaaren mukaan boa elää siellä viemäreissä onnellisena syöden rottia ja hiiriä. Boa ei syö ihmisiä, eikä koiria. Korkeasaaren vessat ovat suljettu. Toivottavasti hankkivat bajamajat turistien helpotukseksi.

        Olen nähnyt monta kertaa boan livenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeasaaren mukaan boa elää siellä viemäreissä onnellisena syöden rottia ja hiiriä. Boa ei syö ihmisiä, eikä koiria. Korkeasaaren vessat ovat suljettu. Toivottavasti hankkivat bajamajat turistien helpotukseksi.

        Voihan ne wc ovet lukita,mutta jättäisivät pöntön kannen auki,jos vaikka tulisi sitäkautta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan ne wc ovet lukita,mutta jättäisivät pöntön kannen auki,jos vaikka tulisi sitäkautta pois.

        Voihan se susikin oottaa siinä vessan ovella. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se susikin oottaa siinä vessan ovella. . .

        Kun menee sutta pakoon , tulee boa vastaan. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan ne wc ovet lukita,mutta jättäisivät pöntön kannen auki,jos vaikka tulisi sitäkautta pois.

        Kun säät viilenevät, niin Korkeasaari tekee joitain lämpimiä ansoja, jotka voivat houkutella boan esiin, ettei se palellu kylmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun säät viilenevät, niin Korkeasaari tekee joitain lämpimiä ansoja, jotka voivat houkutella boan esiin, ettei se palellu kylmässä.

        Ai niin, luki vielä ettei sitä voi ruualla houkutella, kun se saattaa syödä vaan kerran kuussa tms.


    • Ei kuulu minulle, mutta onneksi asun todella kaukana Korkeasaaresta😖 boakäärme asunnossani olisi varmaan elämäni isoin painajainen, ainakin yksi niistä😭

      • Anonyymi

        Uijui. Mitähän tuo mun koira sanoisi jos vessanpöntöstä tulisi yhtäkkiä 1,5 metrinen käärme. Onneksi ollaan nyt viemäreiden ulottumattomissa. 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uijui. Mitähän tuo mun koira sanoisi jos vessanpöntöstä tulisi yhtäkkiä 1,5 metrinen käärme. Onneksi ollaan nyt viemäreiden ulottumattomissa. 😳

        Murisisi hampaat irvessä varmaan😵‍💫
        Minä huutoitkisin. Naapureille siinä ihmeteltävää.


    • Anonyymi

      Vaikka tuskin se boa Espoon perukoille asti tulee, kun Helsingin alueella riittää sille syömistä.

    • Anonyymi

      Ei se tänne 7 kerrokseen kiipeä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe