YLE TEEMA PÖLYNIMURIKAUPPIAAT

Anonyymi-ap

Kannuksessakin on paljon työtä vieroksuvia. Ei koulutusta ja armeijakin jäänyt käymättä. Silti maistuu ruoka ja alkoholi että ollaan ylipainoisia.
Sen sijaan että Sossu maksaa 650€ kuukausivuokranne ja saatte KELA+SOSSU jotain 1200€/kk jonka tuhlaatte pian että saatte lisää säälirahaa veronmaksajilta.
Mitä jos yrittäisitte myydä jotain mistä saisitte palkkaa!? Olisi syy ja tarkoitus herätä aamulla ihmisten aikaan ja tehdä jotain hyödyllistä.
Ei vain dokata ja vetää pilvee, pelaa pleikkaa, kattoo 12 Netflix sarjaa putkee, ääliömuksui, homoo, lesboo, wanna go up and win win

8

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen lisäksi vapaamatkustajille maksetaan uudet läski-pyörät kesä ja talvi sekä nastalenkkarit talveksi 240€..

    • Anonyymi

      Hyvin meni sen yhdenkin pölynimurikauppiaan elämä... Narkkas amfetamiinilla ittensä melkei hautaa.

      Ois kyllä kiva tietää kuka tyyppi se firman "johtaja" oikein oli ja onko vielä elossa.

      Oon itekki ollu nuorena puhelinmyynnissä ja hauska kun uskotellaan että se on siitä kauppahenkilöstä kiinni tuleeko kauppaa vai ei.

      Mulle soittelee usein lehti/sähkö/vakuutus yms myyjät ja pyrin venyttämään puhelun aina vähintään 20 minuuttiin ja lupailen ostoa mutta sitten lopuksi käsken mennä vetämään käteen.

      Idiootit luulee että en muka huomaa kun ne lukee spiikit paperista mutta mikä pahinta. MITEN HELVETISSÄ NE LUULEE ETTÄ MUA KIINNOSTAA VITTUAKAAN MITÄ NE MYY.

      Spine

    • Anonyymi

      Helpommin sanottu kun tehty. Edellispäivänä tein kauppaa ainakin 20 minuuttia, mutta pyytäessäni maksua käski vetämään käteen!

    • Anonyymi

      Kaikki työ on arvokasta

    • Anonyymi

      Sellaista se nykyään on puhelinmyyjiä käsketään vetämään käteen ja nuoremmat juo voimajuomia ja syö grillillä makkaraperunat salaatilla ja pelaavat play stationia niinmpä sellaista on elämä nykyään,ja Suomeen Marinin hallituksen aikana tunki paperittomia maahanmuuttajia velkaannutiin pohjoismaiden eniten kauheaa,Nyt meidän on pakko aloittaa talouskuri ja sehän on vihervassareille myrkkyä

    • Anonyymi

      Kannuksessa 220 työtöntä, jos kaikki möin täällä 10 imuria, se olis 2200 imuria 👍🏼

      • Anonyymi

        Onko pölynimuri yhdyssana?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe