Mmmon lääkärireissu

Anonyymi-ap

Nanten mummolla oli toistamiseen kova flunssa. Mummo sanoi Nantelle lähtevänsä kirkolle lääkäriin.
Mummo lähti. Nante halusi olla fiksu ja soitti lääkärille:
-Paljakan mummo on tulossa sinun luo. Kun taas on kova flunssa päällä, viitsisitkö sanoa sille että flunssa johtuu siitä, kun mummo ei käytä villahousuja
No, mummo tuli lääkärille ja lääkäri katsoi kurkkuun ja totesi:
-Jaaaahas, flunssaahan tämä on kun ette näköjään käytä villahousuja..
Mummo oli ihmeissään että mistä tohtori tiesi ettei hän käytä villahousuja..
Lääkäri kirjoitti reseptin, mutta ennen kuin mummo lähti pois veti hän mummo
hameen korvilleen, pyllistikarvaisen persiensä lääkärin eteen ja sanoi:
-Kun olette noin taitava lääkäri että näette kurkun kautta kaiken, voisitteko nyt kahtoa onko minulla pipo peässä!

7

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se mummo ollut. Kyllä joo....

    • Anonyymi

      Ei, kynnönlooki katsoi ylempää reikää ja totes,että tehän ootta raskaana.Voi mahoton,sieltähän näkkyy Siiilinjärvi.

    • Anonyymi

      Nanten sukulaistäti, joka asuu Lapissa meni siellä terveyskeskukseen jossa oli Kulhia niminen lääkäri. Vastaanotossa sanottiin oothakaa vähän aikaa niin Kulhia tulee, täti läksi pois ja sanoi saan minä sitä kothonak .i

      • Anonyymi

        Murstaa huomaa jottei


    • Anonyymi

      Nanten sukulaistäti meni taas lääkärille ja valitti huonoa kuuloa, kun ei kuule omia pierujaankaan. Lääkäri määräsi lääkkeet ja täti kysyi mitenkä joku pilleri voi siihen huonoon kuuloon auttaa, lääkäri sanoi ei siihen kuuloon autakkaan, mutta pierut kovenee.

    • Anonyymi

      Nante heräsi yöllä ja alkoi pyöritellä Akkansa nännejä
      -Eipä taida radiossa ollakaan ohjelmaa näin yöllä, totesi Nante
      -No ei varmaan ole, kun ei ole töpseli ollut seinässä kuukausiin, kivahti Akka

    • Anonyymi

      Paljakan Akka meni Kajaanin lääkärikeskukseen. Koska hän arvasi, että käynnistä tulee tyyris, Akka ehdotti tohtorille, että jos tohtori ei osaa vastata hänen esittämäänsä kysymykseen, hän saa käynnin maksutta. Tohtori otti haasteen vastaan
      -No miksi vanahalla naisella revan karvat pysyy mustina, mutta hiukset harmaantuu, kysyi Akka
      Tohtori ei osannut vastata
      -No siksi kun yläpäässä on naisella kaikki huolet ja murheet, mutta alapäässä ilot ja riemut, vastasi Akka
      Akka lähti tyytyväisenä lääkäristä. Tohtori ajatteli, että kohta se akka menee apteekkiin reseptinsä kanssa ja kysyy apteekkarilta saman arvoituksen saadakseen ilmaiset lääkkeet. Niinpä lääkäri soitti ystävälleen apteekkarille ja neuvoi miten vastata.
      Akka tosiaan tuli apteekkiin ja esitti apteekkarille saman kysymyksen. Apteekkari vastasi innoissaan saamansa ohjeen mukaan.
      Akka katsoi apteekkaria kuin pöljää ja sanoi:
      -Eihän se nuin ole! Se on niin, että pillunkarvat on 15 vuotta nuorempia kuin hiukset, siksi ne ei harmaannu niin nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      933
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      81
      652
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      613
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    Aihe