Nurmijörvellä. Millainen alue? Ainakin näyttää olevan upea ranta, mutta mites noin muuten kannattaako mennä?
Vastaukset 7
- Anonyymi
En voi suositella aluetta. Hiljaisuudesta ei pidetä siellä kiinni ja autot ja vaunut sikinsokin. Ainut hyvä juttu on se ranta ja loistavat retkeilypolut.
- Anonyymi
Just kuullut päin vastoin, että mummut on siellä kolme yli hiljaisuuden nyrkkiä puimassa, jos joku edes pieraisee. Myös kuullut, että ois hiton sisäänpäin lämpiävä paikka ja tunnelma.
Tiedä sitten, kun on tullut jätettyä välistä…
- Anonyymi
Mun mielestä alue on trehdikäs ja muutenkin hyvä henki siellä.
- Anonyymi
Ainakin veesoja runsaasti että siitä iso plussa.
- Anonyymi
Jep, meteliä pitää kantajuoppo sakki. Hirvee melu .
- Anonyymi
Toisille on melua jo pelkkä normaali seurustelu. En ymmärrä miten joku hiljaisuusfanaatikko on edes karavaanihommiin erehtynyt. 😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493