Ne joilla on Adhd jutun lisänä kehitysvamma ja mielenterveys diagnoosi juttuja.
Adhd naiset videossa kertoo, että ne naiset manipuloi, valehtelee ja niillä on persoonallisuushäiriöt.
Olen leikkinyt roolileikkejä joita leikkiin ne tytöt joilla on Adhd.
Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niillä ei ole vilkas mielikuvitus.
Ja kehitysvamma työntekijät sanoo, että Adhd on vaikein diagnoosi mitä vaikea älyllinen kehitysvamma tai Lievä älyllinen kehitysvamma
Monen kehitysvammaisten omaiset sanoo tulen käyttää hyväksi heidän lasta kun on sanonut olen älykäs heidän mielestään jonka lapsella on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma
Mielestä kehitysvamma puolella pitäisi kehitysvammaisten läheisille kertoa kaikilla ei ole ainoastaan Lievä älyllinen kehitysvamma vaan niillä voi olla Add Adhd jolloin sellainen voi käyttää hyväksi jos työntekijä ei ole opiskellut mitä on vaikea Adhd..
Mielestäni meidät pitäs kehitysvamma puolella jakaa ryhmään tällä tavalla.
1. Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ne omaan ryhmään
2. Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd ja on mennyt Heikkolahjaisuus tasolle jolloin älykkyys on mennyt 70-85äö välille eli yli Lievän älyllisen kehitysvamman.
Olen kuullut ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu heikkolahjaisuus jutun tasolle ne on käynyt lukion
Adhd naiset video
0
393
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens873301- 1952896
Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1432887EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2192454Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1301883Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2011793Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta461715Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581249- 881105
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll1961076