Ne joilla on Adhd jutun lisänä kehitysvamma ja mielenterveys diagnoosi juttuja.
Adhd naiset videossa kertoo, että ne naiset manipuloi, valehtelee ja niillä on persoonallisuushäiriöt.
Olen leikkinyt roolileikkejä joita leikkiin ne tytöt joilla on Adhd.
Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niillä ei ole vilkas mielikuvitus.
Ja kehitysvamma työntekijät sanoo, että Adhd on vaikein diagnoosi mitä vaikea älyllinen kehitysvamma tai Lievä älyllinen kehitysvamma
Monen kehitysvammaisten omaiset sanoo tulen käyttää hyväksi heidän lasta kun on sanonut olen älykäs heidän mielestään jonka lapsella on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma
Mielestä kehitysvamma puolella pitäisi kehitysvammaisten läheisille kertoa kaikilla ei ole ainoastaan Lievä älyllinen kehitysvamma vaan niillä voi olla Add Adhd jolloin sellainen voi käyttää hyväksi jos työntekijä ei ole opiskellut mitä on vaikea Adhd..
Mielestäni meidät pitäs kehitysvamma puolella jakaa ryhmään tällä tavalla.
1. Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä ne omaan ryhmään
2. Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd ja on mennyt Heikkolahjaisuus tasolle jolloin älykkyys on mennyt 70-85äö välille eli yli Lievän älyllisen kehitysvamman.
Olen kuullut ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu heikkolahjaisuus jutun tasolle ne on käynyt lukion
Adhd naiset video
1
271
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17931175R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812366- 1831964
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731821Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1181626Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311565- 1141390
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711165Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661116Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771103Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601060