Mitä poliittista linjaa Suomen hallitus sinun mielestäsi edustaa ?

Anonyymi-ap

Orpo sanoi Saksassa:"Suomen hallituksessa ei ole äärioikeistolaista puoluetta".
Orpon mukaan Suomen nykyinen hallitus on keskustaoikeistolainen hallitus.

25

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nojoo.

      Orpo tavallaan oikeassa, kd ja rkp on ehkä keskustaan kalleellaan olevia oikeistopuolueita ja kokoomus on puhdas oikeistopuolue. Persut on ehkä oikeistopuolue, mutta en oikein tiedä, lasketaan natsismi varsinaisesti äärioikeistolaiseksi. Natsithan oli saksassa viralliselta nimeltään kansallissosialisteja. Ja persujen äänestäjät ilmeisimmin enemmän sosioekonomisesti alemmista porukoista, ei niinkäänm kovista kapitalistitisista piireistä.

      Orpon määriteltä on siis joko oikea, tai väärä. Riippuu siitä, minne puoluekartalla natsit sijoittaa.

      =DW=

      • Anonyymi

        Natsi ei ole puolue, se on katsantokanta jota voisi olla missä puolueessa hyvänsä ja onkin


    • Anonyymi

      Uusliberaali-sinimusta-hallitus ?
      PS ja Sinimustat ovat ristiin rastiin toistensa jäseniä.
      Sinimusta ei tosin ole ole mikään virallinen poliittinen suunta.
      Taitaa olla Totuus-puolueenkin jäseniä PS:ssa tai ainakin Perussuomalaisia
      on heidän kannattajakorteissaan, kun puolue keväällä rekisteröitiin.
      PS:n ehdokaslista on muitten ääripuolueitten "kulkuväylä" ehdolle vaaleihin,
      eduskuntaan, aluevaltuustoihin jne. päästä paremmin läpi.

    • Anonyymi

      Väärin.

      Sinimustat on virallinen puolue. Mun käsittääkseni ihminen oi kuulua vain yhteen puolueeseen kerrallaan. Toki yhtenäväisyydet puolueitten välillä on hyvin yhteneväiset. Kuitenkin, kaks eri puoluetta.

      https://sinimustaliike.fi/

      =DW=

      • Anonyymi

        Mnaah.

        Toi ei siis ollut kommentti aloitukseen, vaan jonkun edelliseen kommenttiin. Sori :D

        =DW=


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sinimusta sakkia on persut ja muut

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009656219.html

        PS ja Sinimustat on "rinnakkais- tai päällekkäispuolueita".
        HS haastatteli sellaisia sinimustien tukijoita, joilla on vähintään kaksi keskeistä luottamustoimea kunnassa. Kaikki kuuluvat perussuomalaiseen valtuustoryhmään.
        Hesarin paperiversion juttu on kolme sivua pitkä ja toinen Hesarin juttu 22.6
        käsittelee Totuus-puoluetta, jonkunlainen persujen "veljespuolue" sekin,
        oma mielipiteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS ja Sinimustat on "rinnakkais- tai päällekkäispuolueita".
        HS haastatteli sellaisia sinimustien tukijoita, joilla on vähintään kaksi keskeistä luottamustoimea kunnassa. Kaikki kuuluvat perussuomalaiseen valtuustoryhmään.
        Hesarin paperiversion juttu on kolme sivua pitkä ja toinen Hesarin juttu 22.6
        käsittelee Totuus-puoluetta, jonkunlainen persujen "veljespuolue" sekin,
        oma mielipiteeni.

        Hovioikeuden tuomari ja joukko perussuomalaisia oli perustamassa
        totuuspuoluetta. Äärioikeistopuolueita syntyy lisää.
        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009665655.html


      • Anonyymi

        Äitini suku on elänyt 1500-luvulla Böömissä, joten Sinimusta Liikkeen tulkinnan mukaan en kuulu suomalaiseen kansakuntaan.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Hallitus on Suomen historian äärioikeistolaisin.

    • Anonyymi

      Nykyinen hallitus edustaa vilpittömästi maatamme ja pyrkii tarkkaan harkitulla hallitusohjelmallaan saamaan sen taloudellisesti nousemaan lähimenneisyyden katastrofien, koronan ja sodan aiheuttamista kuluista, joihin meni rahaa yllättäen ja kohtuuttomasti. Täysi työ on ilman ihmisten tuomiotakin saada talous jonkinlaiseen tolkkuun kun lisärahaa kuluu vielä Natoon. Jos mikä tahansa hallitus tästä hulapaloosta selviää, se on hatunnoston paikka.

    • Anonyymi

      Sinimusta hallitus, joka ei kykene mihinkään.

    • Anonyymi

      Puhdas porvari hallitusohjelma eli muut kuin kokoomus ovat vain apupuolueita .

      • Anonyymi

        ''...muut kuin kokoomus ovat vain apupuolueita''

        Juuri nyt kokoomus on apupuolue, persut vie, muut vikisee.


    • Anonyymi

      Purra ja muut perussuomalaiset ministerit yrittää pitää Suomalaisten puolta, ja sitä vasemmisto yrittää estää, vasemmisto haluaa elättää Afrikkaa ja Afrikkalaisia täällä Suomessa

    • Anonyymi

      En tiedä. Kaikkihan on paperilla. Vaikea sanoa.
      Mutta mietin, että Suomen sisäpolitiikasta on tullut tuhruista ulkopolitiikkaa.
      Fasadi rikki.
      Beng
      Mietin tänään tätäkin, kun vaihdoin pari sanaa afrikkalaisen kanssa, että peesuomalaisten kandeis miettiä asioita näinkin; aliarvostukseen kyllästyneet tulijat voivat tiputtaa hanskansa, laittaa työvaatteet naulaan ja tuumata, että tehkää itse työt: ajelkaa itse kummallisia reittejä busseillanne, siivotkaa itse jätteenne, peskää itse vanhustelle alaosat, paistakaa pizzanne, jne. jne.
      Se apu, minkä vierastaustaisilta saamme, on merkittävä.

    • Anonyymi

      Hallitus on merkittävässä asemassa, mutta sen sijaan, että loisi vakautta
      ja yhteiskuntarauhaa se rikkoo yhteisrauhaa riitelemällä keskenään,
      edistämällä rasismia ja jakamalla kansaa kahtia jos ei kolmia.

      • Anonyymi

        Siussakin hyppysellinen rasistia.


      • Anonyymi

        Populistipuolueitten kuten PS:n tarkoitus on aiheutta häiriötä yhteiskunnassa
        keräämällä samanmielisten äänet.


    • Anonyymi

      Oikeistohallitus.

    • Mielestäni arvokonservatiivinen oikeistohallitus.

    • Anonyymi

      Ikl ehkä, saa nähdä kuka seuraavaksi istutetaan kusiaipesään

    • Anonyymi

      Sinimusta IKL-PS-hallitus.

    • Anonyymi

      Hitlerin linja oli: Kaasua !

    • Anonyymi

      alotukseen:

      SUOMALAISUUTTA ,, suomen kulttuuria, kristinuskoinen valtio,

      SUOMEN TALOUS , TURVALLISUUS
      ja TULEVAISUUS TÄRKEIN POLITIIKAN TEHTÄVÄ ,

      tätä edustaa NYT tämänhetkinen HALLITUS !


      ONNEA ja ONNISTUMISTA HALLITUKSELLE


      kokoomuksen perussuomalaisten kristillisten ja rkp hallitus tulee olemaan kaikkien aikojen kautta aikain paras hallitus,

      SUOMEN TALOUS TULEVAISUUS ja TURVALLISUUS kaikkein tätkein tehtävä !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe