Loppu häämöttää

Anonyymi-ap

Nykyisellä hallituksella. Kerroin jo aiemmin pari kuukautta sitten ette i tämä hallitus tule joulua näkemään.
Orpon klaani saattaa saada mandaatin jatkaa ja seuraksi tulee keskusta ja muutama pienpuolue, mutta tuskin sdp.

26

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt haukkasit p_sk__ punikki kommari😂 hallituksella on valtaosan kansalaisten luottamus ja kansa on hallituksen äänestänyt ja suosio sen kuin kasvaa.💪💪💪 Vassurit ovat tehneet itsestään täysiä pellejä🦄🙈🤡 persujen suosio vain kasvaa ja vahvistuu!!!

      • Anonyymi

        ja höpö höpö, persmäkeä suohon persut laskevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja höpö höpö, persmäkeä suohon persut laskevat

        👆sinä olet laskenut luultavasti housuihisi tämän punataudin joukko hysteerian ansiosta. Tosiasia on että punaiset laukesi at housuihinsa ennen aikaisesti ja teki itsestään pellejä.🤡 Persut ovat suositumpia kuin koskaan ja näyttivät punaisille kaapin paikan. Punainen sorto on ohi suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👆sinä olet laskenut luultavasti housuihisi tämän punataudin joukko hysteerian ansiosta. Tosiasia on että punaiset laukesi at housuihinsa ennen aikaisesti ja teki itsestään pellejä.🤡 Persut ovat suositumpia kuin koskaan ja näyttivät punaisille kaapin paikan. Punainen sorto on ohi suomessa!

        Persut on äärioikealla istuva juntti rasisti puolue joka pitää erottaa hallituksesta pikimmiten.
        Purra ja halla-aho niska perse otteella mäkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on äärioikealla istuva juntti rasisti puolue joka pitää erottaa hallituksesta pikimmiten.
        Purra ja halla-aho niska perse otteella mäkeen

        Kukahan se tätä maata puolustaa tosipaikan tullessa eteen?juntit vai neitipojat jotka tuoksuvat hiuslakalle kilometrin päähän ja kynnet kiiltää punaisena pimeässäkin! Mietippä neitipoju uudestaan,voi olla että olet aika kevyt heiteltäväksi,siinä ravistelussa hiuslakat karisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se tätä maata puolustaa tosipaikan tullessa eteen?juntit vai neitipojat jotka tuoksuvat hiuslakalle kilometrin päähän ja kynnet kiiltää punaisena pimeässäkin! Mietippä neitipoju uudestaan,voi olla että olet aika kevyt heiteltäväksi,siinä ravistelussa hiuslakat karisee!

        Oohh mekkomaakari kilahti


      • Anonyymi

        Kyllä suunnattomasti ihmettelen jos Purra saa jatkaa nykyisessä tehtävässään. Aika paljon riippuu eduskunnan puhemiehestä myöntyykö hän vaatimukseen eduskunnan koolle kutsumiseen kesken lomien. Se on siinä ja siinä. Ei tämä nyt maan turvallisuudelle ynnä muulle kriittiselle toiminnalle oleva asia ole. Mutta lomien jälkeen on luvassa lukemattomia välikysymyksiä. Näin uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se tätä maata puolustaa tosipaikan tullessa eteen?juntit vai neitipojat jotka tuoksuvat hiuslakalle kilometrin päähän ja kynnet kiiltää punaisena pimeässäkin! Mietippä neitipoju uudestaan,voi olla että olet aika kevyt heiteltäväksi,siinä ravistelussa hiuslakat karisee!

        Niin. Sinä taidat olla melkoinen steroidipumppu jos minua "heittelet" 191cm ja 103 kiloa. Ja olen laihtunut 132 kilosta ensin 116 kiloon ja nyt 103 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sinä taidat olla melkoinen steroidipumppu jos minua "heittelet" 191cm ja 103 kiloa. Ja olen laihtunut 132 kilosta ensin 116 kiloon ja nyt 103 kg.

        Eli olet pelkkää läskiä.syöt vain lettuja ja taksareita,välipalaksi kokista ja pullaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suunnattomasti ihmettelen jos Purra saa jatkaa nykyisessä tehtävässään. Aika paljon riippuu eduskunnan puhemiehestä myöntyykö hän vaatimukseen eduskunnan koolle kutsumiseen kesken lomien. Se on siinä ja siinä. Ei tämä nyt maan turvallisuudelle ynnä muulle kriittiselle toiminnalle oleva asia ole. Mutta lomien jälkeen on luvassa lukemattomia välikysymyksiä. Näin uskon.

        Ei kutsunut kaljupää sivari eduskuntaa koolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet pelkkää läskiä.syöt vain lettuja ja taksareita,välipalaksi kokista ja pullaa.

        Enpä olekaan. Ja noita kyseisiä "ruokia" en ole syönyt vuosikausiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se tätä maata puolustaa tosipaikan tullessa eteen?juntit vai neitipojat jotka tuoksuvat hiuslakalle kilometrin päähän ja kynnet kiiltää punaisena pimeässäkin! Mietippä neitipoju uudestaan,voi olla että olet aika kevyt heiteltäväksi,siinä ravistelussa hiuslakat karisee!

        Ai niinkö kova juntti, tatuoitu mustapaita olet, talossako tavoille opit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se tätä maata puolustaa tosipaikan tullessa eteen?juntit vai neitipojat jotka tuoksuvat hiuslakalle kilometrin päähän ja kynnet kiiltää punaisena pimeässäkin! Mietippä neitipoju uudestaan,voi olla että olet aika kevyt heiteltäväksi,siinä ravistelussa hiuslakat karisee!

        Käytätkö vasaraa vai lekaa, persujunttien tervehdyskäynneillä?


    • Anonyymi

      Mä luulen että hallitus laitetaan nurin jossain vaiheessa ja RKP lentää ulos. RKP on vassareitten liekassa liikaa,joten joutuvat oppositioon. Ei kansa ole antanut tarpeeksi ääniä heille ollakseen hallituksessa,Orpo teki väärän peliliikkeen ottaessaan heidät mukaan,jo alusta asti ovat änkyröineet ps vastaan.

      • Anonyymi

        Orpolla on kohta orpo olo kun ei reppana kykene pestiään hoitamaan..
        Syyttäkää äänestäjät itteenne sitä saa mitä tilaa trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpolla on kohta orpo olo kun ei reppana kykene pestiään hoitamaan..
        Syyttäkää äänestäjät itteenne sitä saa mitä tilaa trallallaa

        Eihän hallitus ole vielä päässyt tekemään töitään kun äärivasemmisto terrorisoi suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hallitus ole vielä päässyt tekemään töitään kun äärivasemmisto terrorisoi suomea.

        Tuollaine mädättävä ja fanaattinen äärivasemmisto on saatava kuriin suometa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaine mädättävä ja fanaattinen äärivasemmisto on saatava kuriin suometa!

        Kirkonmäellekkös oon halukas teputtaan?


    • Anonyymi

      Kyllä saa hyvät naurut hallituksen kustannuksella joka päivä.

      Kaljupää sivarikin puhemiehenä:-D

    • Anonyymi

      Loppu ei häämötä muilla kuin korkeintaan ketjun aloittajalla.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei, tämä hallituksen näytelmä on parasta komiikkaa 😄


    • Anonyymi

      Kallista on kansalle nämä puuhastelijat jotka valtion oamisuuden myi kuten .. sähkä verkon jne. ja nyt aikomuksena myydä lisää omaisuuttamme.

      • Anonyymi

        suomen alasajo vaan kiihtyy,mutta ei se mitään, kun vihree siirtymä ja muu mailma pelastuu.


      • Anonyymi

        No mitäpä sinä valtion omaisuudesta kostuisitkaan...


      • Anonyymi

        Totta turiset.


    • Anonyymi

      Olen saanut jo nyt hyvät osingot esim,forttunasta!!ja muistakin tulee aina jotain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe