Hei
Voisiko täällä huhuilla ystävää 70+ daamista 50+ miehelle?
Olen siisti ja hyvätapainen mies Tampereelta.
Vanhempaa ystävää
12
272
Vastaukset
- Anonyymi
Ment sinn tamperella puisoihin istumaan.Kohtat siellä vanhempia ihmisiä puiston penkillä ja alat heitä jututaa.Sama useammalla kirkolla on kesä aikaan ilmaset tai 1e.kahvit kirkon pihalla,joku päivä viikossa .Ment sinne kohtaat siellä yksinäisiä plus 65v aina 80 vuotiaitakin.Tältä et löydä ainoatakaan.Voit otta yhteyden kirkon diakoniin järjetää ystäväksi sinut yksinäiselle ja Samaa tekee Punainen risti.Men selaa punasen risti sivuja netti läydät yhteystiedot
- Anonyymi
Siis. Etsitkö Armas sugar-mummelia?
Mummelihan on tuonaikaisedti tullut täysikäiseksi, kun sinä olet päästänyt ensimmäisen parkusi.
Etsi ikäisiäsi mieluummin.
Sara Hildenin taidemuseoon repliikillä, että eiks oo hienot värit.....
Beng - Anonyymi
Toivon aloittajalle onnistumista. Itsellä nuorempi mies ja hyvin viihdytään. Hieman huomaan että häntä jotenkin asia hävettää, ei ilmeisesti huomannut alussa, eikä meistä päältä päin ikäeroamme huomaisikaan. Itse suhdetta ehdotti. Ei minua se haittaa, mutta toivoisin että saisi mielensä tässä suhteessa järjestykseen. Tie on auki nuorempia pokaamaan, en mitenkään sido mutta tykästynyt olen. Samoin näyttää hän olevan. On lähipiirissä pari, joka on ollut naimisissa 45 v, alkoivat kun mies oli 20 v ja nainen reilu 30nen. Vielä kerran, toivon aloittajlle viisasta naista. Kannattaa pyrkiä siihen mitä tahtoo.
- Anonyymi
Joo, ei toinna ranttu olla. Pääasia on kun sokuri sullaa suussa!
- Anonyymi
Armas1966 kirjoitti:
Joo vanhassa vara parempi.
Vai vanhalla paremmat varat?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vanhalla paremmat varat?
BengJo vain huomaat nekatiivisimmat puolet,mitä ne varat tähän ilmoitukseen kuuluu vai onko joku euron tarpeeseensa saanut posastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain huomaat nekatiivisimmat puolet,mitä ne varat tähän ilmoitukseen kuuluu vai onko joku euron tarpeeseensa saanut posastasi.
Aina herää taustaoletuksia.
Beng
Toki olen joskus tukenut satunnaista pummaajaa tai silloin kun suitsutin, annoin savukkeen tuskaan. Noikkelis.
- Anonyymi
Näytät yrittävän 8-kymppisiäkin :) Ni mikä siinä, ystävä on hyvä olemassa.
- Anonyymi
Kypsään ikään ehtineenä niin on aivan sama onko 70+ tai 80,maku elämästä ei varmaankaan enenpää siitä laimene kuin on ajan tasalla omasta elämäntilanteestaan. tämän sivun kirjoitukset on tyhjäntoimittajien temmellyskentä kuin ei oma elämä on tyhjää täynnä ja saadaan toisia haukkua verpaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514