Vanhempaa ystävää

Hei
Voisiko täällä huhuilla ystävää 70+ daamista 50+ miehelle?
Olen siisti ja hyvätapainen mies Tampereelta.

12

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ment sinn tamperella puisoihin istumaan.Kohtat siellä vanhempia ihmisiä puiston penkillä ja alat heitä jututaa.Sama useammalla kirkolla on kesä aikaan ilmaset tai 1e.kahvit kirkon pihalla,joku päivä viikossa .Ment sinne kohtaat siellä yksinäisiä plus 65v aina 80 vuotiaitakin.Tältä et löydä ainoatakaan.Voit otta yhteyden kirkon diakoniin järjetää ystäväksi sinut yksinäiselle ja Samaa tekee Punainen risti.Men selaa punasen risti sivuja netti läydät yhteystiedot

• Anonyymi

Siis. Etsitkö Armas sugar-mummelia?
      Mummelihan on tuonaikaisedti tullut täysikäiseksi, kun sinä olet päästänyt ensimmäisen parkusi.
      Etsi ikäisiäsi mieluummin.
      Sara Hildenin taidemuseoon repliikillä, että eiks oo hienot värit.....
      Beng

• Mä vaan tykkään mummoista mutta en tarvitse sponssia.

• Anonyymi

Toivon aloittajalle onnistumista. Itsellä nuorempi mies ja hyvin viihdytään. Hieman huomaan että häntä jotenkin asia hävettää, ei ilmeisesti huomannut alussa, eikä meistä päältä päin ikäeroamme huomaisikaan. Itse suhdetta ehdotti. Ei minua se haittaa, mutta toivoisin että saisi mielensä tässä suhteessa järjestykseen. Tie on auki nuorempia pokaamaan, en mitenkään sido mutta tykästynyt olen. Samoin näyttää hän olevan. On lähipiirissä pari, joka on ollut naimisissa 45 v, alkoivat kun mies oli 20 v ja nainen reilu 30nen. Vielä kerran, toivon aloittajlle viisasta naista. Kannattaa pyrkiä siihen mitä tahtoo.

• Anonyymi

Joo, ei toinna ranttu olla. Pääasia on kun sokuri sullaa suussa!

• Joo vanhassa vara parempi.

• Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

Joo vanhassa vara parempi.

Vai vanhalla paremmat varat?
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai vanhalla paremmat varat?
        Beng

Jo vain huomaat nekatiivisimmat puolet,mitä ne varat tähän ilmoitukseen kuuluu vai onko joku euron tarpeeseensa saanut posastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vain huomaat nekatiivisimmat puolet,mitä ne varat tähän ilmoitukseen kuuluu vai onko joku euron tarpeeseensa saanut posastasi.

Aina herää taustaoletuksia.
        Beng
        Toki olen joskus tukenut satunnaista pummaajaa tai silloin kun suitsutin, annoin savukkeen tuskaan. Noikkelis.

• Anonyymi

Näytät yrittävän 8-kymppisiäkin :) Ni mikä siinä, ystävä on hyvä olemassa.

• Anonyymi

Kypsään ikään ehtineenä niin on aivan sama onko 70+ tai 80,maku elämästä ei varmaankaan enenpää siitä laimene kuin on ajan tasalla omasta elämäntilanteestaan. tämän sivun kirjoitukset on tyhjäntoimittajien temmellyskentä kuin ei oma elämä on tyhjää täynnä ja saadaan toisia haukkua verpaalisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      148
      4714
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3915
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      71
      2589
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      226
      2022
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      1868
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      246
      1187
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      825
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      766
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      21
      757
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      725
    Aihe