maariski laukesi päin näköä
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/persuista-tuli-vientiteollisuuden-painajainen-maariski-laukesi-pain-nakoa-ja-viela-kotimaassa/fbd3128e-7726-41af-8b1e-9d770bc8a23d
Persuista tuli vientiteollisuuden painajainen,
17
285
Vastaukset
- Anonyymi
Persuja ei haittaa haitata Suomen taloutta.
- Anonyymi
Mahdollisimman suuri omavaraisuus onkin hyvä asia.
- Anonyymi
Venäjän läheisyys on paljon suurempi maariski kuin yhdet persut.
- Anonyymi
Siihen ei vaikuttanut edes Natoon liittyminen.
- Anonyymi
Venäjä voi olla maana riski mutta ei maariski.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä voi olla maana riski mutta ei maariski.
Venäjä on Suomelle geopoliittinen maariski,
ei siitä valitettavasti pääse mihinkään,
Sotaa käyvän Ukrainen jälkeen Suomella on seuraavaksi pisin maaraja Venäjän kanssa.
Sijoittajat miettivät kaksi kertaa kannattaako Suomeen sijoittaa
tai ivestoida kun pörssikin menee huonommin kuin muissa maissa,
työntekijäpula vaivaa.
Ja Inflaatiokin puree yhtä lailla kun muualla euroopassa.
EKP nostaa korkoja ja
Suomen lainarahan hinta nousee
Koulutetut valitsevat mielummin muun kuin Suomen
,kotimaiset yrityksetkin hakeutuvat mielummin naapurimaihin.
Näitä vastaan jonkun persulaisen mielipiteellä on
marginaalivaikutukset, persuja on kaikissa Euroopan maissa,
ei Suomi mikään erikoistapaus ole siinäkään suhteessa.- Anonyymi
maissiii kirjoitti:
Venäjä on Suomelle geopoliittinen maariski,
ei siitä valitettavasti pääse mihinkään,
Sotaa käyvän Ukrainen jälkeen Suomella on seuraavaksi pisin maaraja Venäjän kanssa.
Sijoittajat miettivät kaksi kertaa kannattaako Suomeen sijoittaa
tai ivestoida kun pörssikin menee huonommin kuin muissa maissa,
työntekijäpula vaivaa.
Ja Inflaatiokin puree yhtä lailla kun muualla euroopassa.
EKP nostaa korkoja ja
Suomen lainarahan hinta nousee
Koulutetut valitsevat mielummin muun kuin Suomen
,kotimaiset yrityksetkin hakeutuvat mielummin naapurimaihin.
Näitä vastaan jonkun persulaisen mielipiteellä on
marginaalivaikutukset, persuja on kaikissa Euroopan maissa,
ei Suomi mikään erikoistapaus ole siinäkään suhteessa.Ei ole mikään "marginaalivaikutus", kun Suomi on laajasti saanut jopa
natsimaan maineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään "marginaalivaikutus", kun Suomi on laajasti saanut jopa
natsimaan maineen.Kysy vaikka Elon Muskilta perustaisiko hän tehtäaa Suomeen. Tuskin vastaa, että en perusta koska siellä on niitä persuja, kyllä ihan muut syyt näivettävät kiinnostuksen. Tai voit kysyä joltain huippuammattilaiselta, miksi et tulekaan Suomeen töihin, vailka olit aluksi niin kiinnostunut, tuskin vastaa, että en voi,,kun siellä on niitä persuja. Puhuu verotuksesta , byrokratiasta tai kylmästä talvesta. Siinä sinulle marginaaleja.
- Anonyymi
maissiii kirjoitti:
Venäjä on Suomelle geopoliittinen maariski,
ei siitä valitettavasti pääse mihinkään,
Sotaa käyvän Ukrainen jälkeen Suomella on seuraavaksi pisin maaraja Venäjän kanssa.
Sijoittajat miettivät kaksi kertaa kannattaako Suomeen sijoittaa
tai ivestoida kun pörssikin menee huonommin kuin muissa maissa,
työntekijäpula vaivaa.
Ja Inflaatiokin puree yhtä lailla kun muualla euroopassa.
EKP nostaa korkoja ja
Suomen lainarahan hinta nousee
Koulutetut valitsevat mielummin muun kuin Suomen
,kotimaiset yrityksetkin hakeutuvat mielummin naapurimaihin.
Näitä vastaan jonkun persulaisen mielipiteellä on
marginaalivaikutukset, persuja on kaikissa Euroopan maissa,
ei Suomi mikään erikoistapaus ole siinäkään suhteessa.''Maariski on riski, joka maalla on suhteessa kansainvälisiin rahoitustoimiin.
Se vaikuttaa suoriin ulkomaisiin sijoituksiin ja mitataan yleensä sen riskipreemion kautta. Maariski määrittää, onko maassa optimaalinen sijoitusskenaario vai ei.
Jos maariski on korkea, riski sijoittaa kyseiseen maahan on suurempi.''
- Anonyymi
Höpöä taas vasujen ajojahti!
- Anonyymi
Joo, Kauppalehdessä ei muita olekkaan:))
EK on pelkkä kommarien luola.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009712887.html
- Anonyymi
Oikeistohallitushan viennin vasta saakin vetämään.
- Anonyymi
Käyttääkö oikeistohallitus samoja keinoja kuin viimeksi ?
Leikkaako se taas kuntien ja valtion työntekijöitten lomarahat ja alkaa kikyttää ?
Mm. sairaanhoitajat raivostuivat (kokoomukselle ja kepulle) Orpolle ja Sipilälle:
Ette ikinä saa meidän ääniämme ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö oikeistohallitus samoja keinoja kuin viimeksi ?
Leikkaako se taas kuntien ja valtion työntekijöitten lomarahat ja alkaa kikyttää ?
Mm. sairaanhoitajat raivostuivat (kokoomukselle ja kepulle) Orpolle ja Sipilälle:
Ette ikinä saa meidän ääniämme !Kokoomus ja PS harjoittelivat leikkaamista Sipilän hallituksessa.
Vain 90% kansalaisista köyhtyi. Ehkä sinimustat pyrkii sataan prossaan....
- Anonyymi
ps tuhoaa Suomen
- Anonyymi
Orpo on sokea perussuomalaisten suhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483