Persuista tuli vientiteollisuuden painajainen,

Anonyymi-ap

17

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuja ei haittaa haitata Suomen taloutta.

      • Anonyymi

        Mahdollisimman suuri omavaraisuus onkin hyvä asia.


    • Anonyymi

      Venäjän läheisyys on paljon suurempi maariski kuin yhdet persut.

      • Anonyymi

        Siihen ei vaikuttanut edes Natoon liittyminen.


      • Anonyymi

        Venäjä voi olla maana riski mutta ei maariski.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä voi olla maana riski mutta ei maariski.

        Venäjä on Suomelle geopoliittinen maariski,
        ei siitä valitettavasti pääse mihinkään,
        Sotaa käyvän Ukrainen jälkeen Suomella on seuraavaksi pisin maaraja Venäjän kanssa.
        Sijoittajat miettivät kaksi kertaa kannattaako Suomeen sijoittaa
        tai ivestoida kun pörssikin menee huonommin kuin muissa maissa,
        työntekijäpula vaivaa.
        Ja Inflaatiokin puree yhtä lailla kun muualla euroopassa.
        EKP nostaa korkoja ja
        Suomen lainarahan hinta nousee
        Koulutetut valitsevat mielummin muun kuin Suomen
        ,kotimaiset yrityksetkin hakeutuvat mielummin naapurimaihin.
        Näitä vastaan jonkun persulaisen mielipiteellä on
        marginaalivaikutukset, persuja on kaikissa Euroopan maissa,
        ei Suomi mikään erikoistapaus ole siinäkään suhteessa.


      • Anonyymi
        maissiii kirjoitti:

        Venäjä on Suomelle geopoliittinen maariski,
        ei siitä valitettavasti pääse mihinkään,
        Sotaa käyvän Ukrainen jälkeen Suomella on seuraavaksi pisin maaraja Venäjän kanssa.
        Sijoittajat miettivät kaksi kertaa kannattaako Suomeen sijoittaa
        tai ivestoida kun pörssikin menee huonommin kuin muissa maissa,
        työntekijäpula vaivaa.
        Ja Inflaatiokin puree yhtä lailla kun muualla euroopassa.
        EKP nostaa korkoja ja
        Suomen lainarahan hinta nousee
        Koulutetut valitsevat mielummin muun kuin Suomen
        ,kotimaiset yrityksetkin hakeutuvat mielummin naapurimaihin.
        Näitä vastaan jonkun persulaisen mielipiteellä on
        marginaalivaikutukset, persuja on kaikissa Euroopan maissa,
        ei Suomi mikään erikoistapaus ole siinäkään suhteessa.

        Ei ole mikään "marginaalivaikutus", kun Suomi on laajasti saanut jopa
        natsimaan maineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään "marginaalivaikutus", kun Suomi on laajasti saanut jopa
        natsimaan maineen.

        Kysy vaikka Elon Muskilta perustaisiko hän tehtäaa Suomeen. Tuskin vastaa, että en perusta koska siellä on niitä persuja, kyllä ihan muut syyt näivettävät kiinnostuksen. Tai voit kysyä joltain huippuammattilaiselta, miksi et tulekaan Suomeen töihin, vailka olit aluksi niin kiinnostunut, tuskin vastaa, että en voi,,kun siellä on niitä persuja. Puhuu verotuksesta , byrokratiasta tai kylmästä talvesta. Siinä sinulle marginaaleja.


      • Anonyymi
        maissiii kirjoitti:

        Venäjä on Suomelle geopoliittinen maariski,
        ei siitä valitettavasti pääse mihinkään,
        Sotaa käyvän Ukrainen jälkeen Suomella on seuraavaksi pisin maaraja Venäjän kanssa.
        Sijoittajat miettivät kaksi kertaa kannattaako Suomeen sijoittaa
        tai ivestoida kun pörssikin menee huonommin kuin muissa maissa,
        työntekijäpula vaivaa.
        Ja Inflaatiokin puree yhtä lailla kun muualla euroopassa.
        EKP nostaa korkoja ja
        Suomen lainarahan hinta nousee
        Koulutetut valitsevat mielummin muun kuin Suomen
        ,kotimaiset yrityksetkin hakeutuvat mielummin naapurimaihin.
        Näitä vastaan jonkun persulaisen mielipiteellä on
        marginaalivaikutukset, persuja on kaikissa Euroopan maissa,
        ei Suomi mikään erikoistapaus ole siinäkään suhteessa.

        ''Maariski on riski, joka maalla on suhteessa kansainvälisiin rahoitustoimiin.
        Se vaikuttaa suoriin ulkomaisiin sijoituksiin ja mitataan yleensä sen riskipreemion kautta. Maariski määrittää, onko maassa optimaalinen sijoitusskenaario vai ei.
        Jos maariski on korkea, riski sijoittaa kyseiseen maahan on suurempi.''


    • Anonyymi

      Höpöä taas vasujen ajojahti!

    • Anonyymi

      Oikeistohallitushan viennin vasta saakin vetämään.

      • Anonyymi

        Käyttääkö oikeistohallitus samoja keinoja kuin viimeksi ?
        Leikkaako se taas kuntien ja valtion työntekijöitten lomarahat ja alkaa kikyttää ?

        Mm. sairaanhoitajat raivostuivat (kokoomukselle ja kepulle) Orpolle ja Sipilälle:
        Ette ikinä saa meidän ääniämme !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttääkö oikeistohallitus samoja keinoja kuin viimeksi ?
        Leikkaako se taas kuntien ja valtion työntekijöitten lomarahat ja alkaa kikyttää ?

        Mm. sairaanhoitajat raivostuivat (kokoomukselle ja kepulle) Orpolle ja Sipilälle:
        Ette ikinä saa meidän ääniämme !

        Kokoomus ja PS harjoittelivat leikkaamista Sipilän hallituksessa.
        Vain 90% kansalaisista köyhtyi. Ehkä sinimustat pyrkii sataan prossaan....


    • Anonyymi

      ps tuhoaa Suomen

    • Anonyymi

      Orpo on sokea perussuomalaisten suhteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe