Tanhuhovi, missä mennään

Anonyymi-ap

Onko kellään mitään tietoa paikan tulevaisuudesta? Ainakin minulle sopisi, että siellä vielä tanssittaisiin.......

15

1963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on kaput. Niillä homeilla pistäisi oikein superjuustolan pystyyn.

• Anonyymi

Joku on ostanut Tanhuhovin. Mitä sille sitten tekeekään ?!

• Anonyymi

Eiköhän siihen nouse uusi autoliike tai vastaava. Tanssi on loppu lopullisesti.

• Anonyymi

Kauppa, ei edes autokauppa käy nousseiden hintojen vuoksi. Purkukustannukset valtavat. Uuden rakentaminen karkaa jo omakotitalosta haaveilevienkin käsistä.
        Joten mitään ei heti tapahdu rakentamisen suhteen.

• Anonyymi

Voihan olla, että mitään kauppaa ei ole tehty. Toiminta vaan lopetettiin ja vietiin kamat pois.Ei tuottoja, mutta ei kulujakaan. Itse en usko mihinkään liiketoimintaan (esim autokauppa) ao paikalla, on pahasti sivussa.

• Anonyymi

Paikallislehdessä on kerrottu että paikka on myyty.

• Anonyymi

Kiinteistöstä on aina kuluja......ei ole ilmaista pitää tyhjillään tuottamattomana.......

• Anonyymi

Grynderi osti

• Anonyymi

Tuleekohan sinne swingiä ja lattareita uuden omistajan myötä ?

• Anonyymi

Sen verran voin salaisuuden verhoa raottaa, että remppa on sielä menossa, tanssilava säilyy, muuta toimintaa tulee lisäksi... Ootelkaa vaan vähän aikaa vielä...

• Anonyymi

Onko tarkempaa tietoa aikataulusta eli tanssitaanko siellä jo ensi talvena?

• Anonyymi

Mukava, jos tanssit jatkuisivat. Muut "uudet" viime talven paikat (Mäntsälän Seuris, Lohjan työkkäri yms ovat kovin pieniä, ahtaita narikoita.

Tanhun lattia oli aina superhyvä!

• Anonyymi

Nyt on lattia pilattu. Ei mitään luistoa.

• Anonyymi

"Eiköhän siihen nouse uusi autoliike tai vastaava. Tanssi on loppu lopullisesti."

- eipas olekaan, pessimisti joutui pettymään :DD
      Tanssit alkaa 7.9.2024 . Tätä on odotettu!

• Anonyymi

Ja olikin ihanat tanssit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe