Onko kellään mitään tietoa paikan tulevaisuudesta? Ainakin minulle sopisi, että siellä vielä tanssittaisiin.......
Tanhuhovi, missä mennään
15
1963
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kaput. Niillä homeilla pistäisi oikein superjuustolan pystyyn.
- Anonyymi
Joku on ostanut Tanhuhovin. Mitä sille sitten tekeekään ?!
- Anonyymi
Eiköhän siihen nouse uusi autoliike tai vastaava. Tanssi on loppu lopullisesti.
- Anonyymi
Kauppa, ei edes autokauppa käy nousseiden hintojen vuoksi. Purkukustannukset valtavat. Uuden rakentaminen karkaa jo omakotitalosta haaveilevienkin käsistä.
Joten mitään ei heti tapahdu rakentamisen suhteen.
- Anonyymi
Voihan olla, että mitään kauppaa ei ole tehty. Toiminta vaan lopetettiin ja vietiin kamat pois.Ei tuottoja, mutta ei kulujakaan. Itse en usko mihinkään liiketoimintaan (esim autokauppa) ao paikalla, on pahasti sivussa.
- Anonyymi
Paikallislehdessä on kerrottu että paikka on myyty.
- Anonyymi
Kiinteistöstä on aina kuluja......ei ole ilmaista pitää tyhjillään tuottamattomana.......
- Anonyymi
Grynderi osti
- Anonyymi
Tuleekohan sinne swingiä ja lattareita uuden omistajan myötä ?
- Anonyymi
Sen verran voin salaisuuden verhoa raottaa, että remppa on sielä menossa, tanssilava säilyy, muuta toimintaa tulee lisäksi... Ootelkaa vaan vähän aikaa vielä...
- Anonyymi
Onko tarkempaa tietoa aikataulusta eli tanssitaanko siellä jo ensi talvena?
- Anonyymi
Mukava, jos tanssit jatkuisivat. Muut "uudet" viime talven paikat (Mäntsälän Seuris, Lohjan työkkäri yms ovat kovin pieniä, ahtaita narikoita.
Tanhun lattia oli aina superhyvä!- Anonyymi
Nyt on lattia pilattu. Ei mitään luistoa.
- Anonyymi
"Eiköhän siihen nouse uusi autoliike tai vastaava. Tanssi on loppu lopullisesti."
- eipas olekaan, pessimisti joutui pettymään :DD
Tanssit alkaa 7.9.2024 . Tätä on odotettu! - Anonyymi
Ja olikin ihanat tanssit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984