Vanhempi nainen ystäväksi

Hei huhuilen täälläkin josko löytyisi rouvaa kuka haluaisi 50+/182/96 miehen ystäväksi.
Asun Tampereen seudulla.

25

683

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen 88-v rouva. Tuli mieleen ettet vaan olis sellane rakkaus huijari ?? Vähä kyl kiinnostais..,,

• No en ole. Olen ihan töissä ja omissa rahoissa.

• Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

No en ole. Olen ihan töissä ja omissa rahoissa.

Kiinnostaisiko tutustua tämmöiseen "nuoreen' 58- vee naiseen. Työssäkäyvä minäkin. Vaikka paljon nuorempi olen palstan muihin verrattuna, luen silloin tällöin näitä viestejä täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisiko tutustua tämmöiseen "nuoreen' 58- vee naiseen. Työssäkäyvä minäkin. Vaikka paljon nuorempi olen palstan muihin verrattuna, luen silloin tällöin näitä viestejä täällä.

Tietysti kaiken ikäiset naiset ovat kiinnostavia. Minä vaan tykkään itseäni vanhemmasta varsinkin eroottisessa mielessä.

• Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

Tietysti kaiken ikäiset naiset ovat kiinnostavia. Minä vaan tykkään itseäni vanhemmasta varsinkin eroottisessa mielessä.

Kiitos vastauksesta! Ehkä laitankin viestiä :)
        80-v lienee väärä palsta, sillä sen ikäiset jo hyvin iäkkäitä, monilla ehkäpä vakaviakin sairauksia, liikkuminen esim. rollaattorin tai kepin varassa. Muisti sairaus yleistynyt tuossa ikäluokassa. Eroottinen suhde tuskin vanhusikäistä kiinnostaa. Sen sijaan 60+ ikäinen voi olla hyvinkin viriili, ehkä vielä vähän yli seitsenkymppinenkin, mutta siitä ylöspäin voit unohtaa

• Armas1966
        Anonyymi kirjoitti:

80-v lienee väärä palsta, sillä sen ikäiset jo hyvin iäkkäitä, monilla ehkäpä vakaviakin sairauksia, liikkuminen esim. rollaattorin tai kepin varassa. Muisti sairaus yleistynyt tuossa ikäluokassa. Eroottinen suhde tuskin vanhusikäistä kiinnostaa. Sen sijaan 60 ikäinen voi olla hyvinkin viriili, ehkä vielä vähän yli seitsenkymppinenkin, mutta siitä ylöspäin voit unohtaa

Kaikki on kyllä niin yksilöllistä. On mulla ollut liki 80v ystävä ja yhdellä 77v tutullani on 30v poikaystävä ja hän juoksee vielä lenkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

80-v lienee väärä palsta, sillä sen ikäiset jo hyvin iäkkäitä, monilla ehkäpä vakaviakin sairauksia, liikkuminen esim. rollaattorin tai kepin varassa. Muisti sairaus yleistynyt tuossa ikäluokassa. Eroottinen suhde tuskin vanhusikäistä kiinnostaa. Sen sijaan 60 ikäinen voi olla hyvinkin viriili, ehkä vielä vähän yli seitsenkymppinenkin, mutta siitä ylöspäin voit unohtaa

80 v ei ole rajapyykki seksin loppumiselle! Olemme 81 ja 83 vuotias pariskunta ja seksi toimii hyvin, nautimme molemmat. Olemme nauttineet jo kohta 60 v toisistamme. Samanikänen pari toimii parhaiten yhdessä kaikilla alueilla.

• Armas1966 kirjoitti:

Harvempi, jos kukaan 80+ nainen etsii eroottisessa mielessä seuraa.
        Vaan mistäpä minä tiedän.
        On kumppani, vankka ystävyys on suhteemme kulmakivi.
        En kyllä sietäisi että tuntematon tyyppi alkaisi kpeloimaan "eroottisessa mielessä". Siis jos ainut syy tapaamiseen olisi eroottinen kiinnostus.

• Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

Siis SEKSIÄ vain hakemassa.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­­­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17933205Z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• On totta että ikä on numeroita. Ja sen huomaa, mutta ei niin kuten moni sen tulkitsee. :)
      Parikymmentä vuotta sitten kiinnosti eri asiat.
      Minunlla on kaveri, hän on nuorempi, toivoisin että olisi vanhempi.
      Kyllä näillä kymmenillä ratkaisee toisen kunnioitus ja ystävyys enemmän kuin mikään muu.
      Me ollaan saavutettu kumppanuus, ilman vaatimuksia puolin ja toisin.
      Minua huvittaa ajatus että joku ennen tuntematon mies tulisi kotiini ja alkaisi vaatia sänkyyn menoa. nauraisin ja osoittaisin ovea.
      Kuten kirjoitit, etsit eroottista vipinää 80+ naisilta.

• Olin näköjään jo vastannut viime kesänä. Saman tyyliset on mietteet vieläkin. En huomannut edellistä vastaustani siksi laitoin tämän uuden.

• Anonyymi

Suurenmoista että mięs on kiinnostunut tuonikäísistä naisista. Tuo seksivaatimus on itsestään selvä.. Kummastuttaa että joku epäilee siitä.

• Anonyymi

Kuten keskustelu osoittaa, kyllä vireitä , villejä ja vapaita 80+daameja löytyy. Köyhät ja vuokralla asuvat voi hyvin poistaa laskuista.

• Anonyymi

Ei varallisuudella sinänsä ole väliä. Yleensä omistusasunnot vaan ovat viihtyisämpiä ja paremmassa miljöössä.
        Ei tarvitse hengailla erilaisten vähemmistöjen seassa.
        Tänäänkin oli kiva herätä leskirouvan vierestä viihtyisässä kodissa.

• Anonyymi

"Vanhempi" nainen ei ikänsä puolesta enää huushollaa ja tee ruokaa, vaikka löytäisikin uuden kumppanin elämäänsä. Siivoojat ja ruuantuojat kävisivät talossa, kuten poikamiehenkin kotona, ja siivoojattaret eivät he silitä paitoja, eivät hoida tiskikonetta, eivät pöllytä vuodevaatteita eikä mattoja. Eivät vie roskia. Ottavat ylimääräisen kovan työn lisän, jos pyydät teitä pesemään ammeen tai suihkukaapin,
      Niin ollen seuraa kaipaava herrasmies voisi pettyä piankin ikääntyneeseen tyttöystävään, joka tulee ehkä siinä toivossa luokse, että pelkää asua yksin, toivoo tukea ja turvaa ja jolle tulee teini-ikäisiä lapsenlapsia kylään tuon tuostakin ja taskurahan toivossa. Mummu ja boonuspappa eivät kehtaa antamatta tuokaa nälkäisille, ja nii omat ruuat kiristyvät entisestään.
      Ei hyvältä näytä aloittajan suunnitelma.

• Anonyymi

En tarvitse mitään äitiä enkä kotitalouskonetta. Kysymys on vain "ystävyydestä" ja läheisyydestä.
        Monet ihmiset monimutkaistaa asioita. Minusta seksikin ihan kaveripohjalta on ok. Onneksi jotkut naisetkin oivaltavat tämän.

• Anonyymi

Mulla kans vanhempi naisystävä ja aina, kun olemme niissä touhuissa niin pelittää.

Joskus mulla on rahahuolia ja vaikeaa keskittyä niihin touhuihin mutta hän osaa ratkaista mun huolet.
      Ikä ei ratkaise seurustelussa.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. Onko teillä iso ikäero?
        Minä olen 50+ hyväkuntoinen ja tykkään sellaisista 70+ tädeistä.

• Anonyymi

Tekee mieli pliukkaille.

• Anonyymi

Joo. Se on kiihottavaa. Itse pääsin viimeksi erään 75v rouvan luona hänen rakastajansa jälkeen.
        Kiihkeä täti.

• Anonyymi

Vähän niin ku K. Helena ja 30v nuorempi poju

• Anonyymi

Joo panisin.....

• Anonyymi

Onkohan tä mmöisiä äiti poika suhteita jäänyt tai tullut esille määrätyissä
      ikäpolvissa kuinkakin paljon??

• Anonyymi

Tykkään hampaattomista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2226
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1078
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe