Tässä tuore juttu niin ah hehkutetun naapurimaamme kulttuurista:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/486a4995-8957-484c-94a3-8eb0e33f792d
Talomme viereiset 2 taloa ovat uudehkoja yksityisen vuokrausfirman omistamia, ja niissä asuu lukuisten kansalaisuuksien edustajia suomalaisten lisäksi. Pahimmat öykkärit, metelöijät ja murtovarkaat (kellarimurrot myös meidän aso-talossa) ovat virolaisasukkaiden tekemiä. He jättävät leuhkasti mustat Mersunsa ja Bemarinsa talon oven eteen tukkien huoltotien, samoin varatuille invapaikoille. Parvekkeella juopottelevat, huutavat ja tiirailevat toisten parvekkeille, valot palaa läpi yön. Vain mustalaiset ovat yhtä ongelmallisia asukkaita.
Virolaiset aina samanlaisia uhmakkaita öykkäreitä
3
305
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu! Mistä tätä paskasakkia piisaa? Isoja pakettiautoja ja preemiumeja ajetaan sikinsokin pihalle ja parvekkeilla möykätään. Habitus semmoinen että ovat huumeissa/kännissä aina. Miten joku on niin typerä että vuokraa noille asuntojaan?
- Anonyymi
Joo, on tuttua tekstiä myös virolaisista NAAPUREISTA omakotialueella ! Venäläiset yhtä pahoja. Kun ei piitata Suomen laista ja säännöistä, tehdään ihan mitä huvittaa. Koska maksan sikahintaa kiinteistöveroina vuodessa, olen oikaisemassa heitä kyllä miten tässä maassa eletään. Viimeksi talutin autoja pois tonttini rajoilta, siinä jatkuu viheralue. Röyhkeimmät ajaa portin ETEEN. Siis toi sakki ostelee täältä kiinteistöjä, ne ei ole vuokralla. Niille pitäisi langettaa oston, tai vuokrauksenkin yhteydessä, jokin Suomen laki ja järjestyssäännöt-juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206