Vaimoni rivo

Anonyymi-ap

Eilen illalla saunottiin setämiehen kanssa,setämies +70 v,mutta sedällä ihan järjetön kyrpä,ohut mutta pitkä,siis oikein leskentekijä👍Siinä kun saunottiin,vaimo tuli tuomaan kylmiä oluita terassille,setä mies oli yllättänyt,oikein nousi halaamaan vaimoa,sit näin vaimon katseen kun näki sedän kyrvän,silmät suureni ja puna nousi kasvoille,ja lähti takaisin sisälle. Siinä ilta saunottiin ja painuttiin sisälle nukkumaan. Vaimo oli ottanut muutamat siivut konjakkia...Vaimo makasi sängyllä reporankana,ja ekaksi sanoi,näitkä mikä kyrpä sedällä on,joo,kyllä on oikein mela. Kysyin vaimolta,kiihottiko kyrpä,vaimo ihan kiimassa sanoi,ei tollasta voi olla,hipasin pillun päältä,posliini pillu aivan märkä,ja vaimo vaan höpisi että voi juma mikä kyrpä.Sedän kyrpä näköjään teki tehtävänsä,oli sit pikkasen kiimainen panohetki...

11

11187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös sedällekin olisi pitänyt antaa virikkeestä vähän pillua?

• Anonyymi

Sen verran kiimasena vaimo oli,ajattelin kyllä samaa...oli palanut vaimon silmiin sedän kyrpä.....

• Anonyymi

No voi voi! Eikö sulle apua löydy. Sääliksi käy tommonen reppana. Sanavarastokin sulla on noin suppee. Ethän sä osaa apua pyytääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran kiimasena vaimo oli,ajattelin kyllä samaa...oli palanut vaimon silmiin sedän kyrpä.....

Vaimo oli kyllä siinä kiimoissa että olis voinut setäkin päästä painimaan...se on hassu kun konjakki vaikuttaa...kysyin mitä vaan,tuli vastaus...vaimo kysyi kuinka suureksi sedän kyrpä tulee kovana,mä kysyin haluisitko nähdä...sanoin että oon nähnyt sen puolikovana kun naisjuttuja on juteltu,vaimo siihen että joo...mä annoin oman kyrpäni soutaa märässä posliinipillussa...

• Anonyymi

Eipä muuta, kun kutsut setämiehen uudelleen saunailtaan. Tarvittaessa poikkeat vähän asioilla, niin vaimolla on sulle uutta kiihottavaa kerrottavaa.

• Anonyymi

Toi onkin muuten hyvä idea.....

• Anonyymi

Sedän NIMI JA OSOITE SAATava!
      Halusäan juuri tuollaista setämies kullia sisääni!(annaalliin).
      Kai setä on suvaitseva eikä asu Heinolassa!
      😍🤗😜

• Anonyymi

Täälä ois jos kiinnostaa 🤔

• Anonyymi

Samanlailla fantasoin meidän kaverista vaimolleni usein sängyssä, kuiskaillen kerron että olethan kiltti kaverille ja annat sillekin kiimaista pilluasi samalla hieron vaimoani ja tunnen kuinka kiima lisääntyy, kerron että sillä kaverilla on iso paksu kova kulli ja samaan aikaan lusikassa työnnän omaa kulliani pillun huulille kun vaimoni jo ohjaa sen sisäänsä ja pillu oikein imaisee sen sykkivään tiukkaan puristukseen ja vaimo alkaa rytmikkään session, huohottaa ja minä kuiskin kaverin nimeä ja kuinka se jaksaa pitkään pitää vaimoa hyvänä kunnes orkkuja alkaa tuleen, välillä skruittaakin!!! On kiva fantasoida jos vaikka joskus toteutuisikin?

• Anonyymi

Joo on kyllä. Tässä kerran vaim tuli tyttöjen ruotsin ristyilyltä kotiin,ja aivan perseet olalla. Vaimo rojahti sänkyyn,mä kysyin kuinka reissu meni❓Vaimo ensin että ei mitään erikoista. Siinä kun vaimoa riisuin,vaimon silmissä outo ilme,vaimo sanoi että ota kaikki pois,huomasin kun otin pikkarit pois,posliini pillu ihan kiilteli...vaimo heti mun kyrvässä kiinni ja runkkaamaan. Mä kysyin,mikäs nyt,vaimo avautui,hytti käytävällä oli harhaillut nuori poika alasti,he olivat pelastaneet pojan hyttiin. Mutta pojalla oli ollut ihan järjetön kyrpä,yli 50 kymppiset naiset hytissä ja poika millä järjetön kyrpä....vaimo ihan kiimassa,mä kysyin kuinka pitkä kyrpä oli ollut,vaimo runkkas mua ja höpötti että he olivat katselleet pojan kyrpää,että ei voi tollasta kyrpää,mä kysyin,mitäs sitten,vaimo vaan kikatti ja sanoi,nuori poika ja järjettömän iso kyrpä...en teidä kun panin vaimoani että pääsinkö jälkiliukaille,mutta koskaan ei oo ollut niin kiimainen pano..kyrpä se oli mikä kiiman herätti....

• Anonyymi

Minulla on poikamies setä asuu yksin järvenranta huvilalla jonka osti perikunnalta eläke asunnoksi. Silloinen tyttö ystävä Satu ja minä mentiin kylään.
      Oli jo mielessä että lopetan seurustelun kun on humalassa niin viuhahtelija oli kyllä isorintainen ja sellainen pomppu pylly joka miehen haluttu pano.

Reino setä oli innoissaan kun mentiin käymään, katsoin kun Satu ja Reino laittoivat ruokaa ja välillä skoolasivat hyvään suuntaan menee. Illemmalla lämiteltiin Sadun kanssa saunaa, näin että viina vaikutta sanoin Reinolla on tosi iso kalu jo roikkuessa on kuin lenkki makkara Satu nauroi ei semmoista olekkaan istuttiin vierekkäin ja katsottiin tulta hiroin liivittömiä rintoja paidan päältä sanoin se halkaisi sinut Satu käntyi maista ja nosti paitaa nännit oli kovina Satu huokaili ihana lämmin ja pimeä sauna hyväilin hameen alta Satu huokasi ei meillä ole aikaa .
      Reino tuli saunaan täällä ne rakastavaiset istuu ja toi kannulla mehua, maistoin oli aika tuhtia.
      Sauna alkoi olla valmis pyysin Satua meidän kanssa saunaan Reino innostui heti joo tule niin pestään. Satu katsoi minua iskin silmää ole vaikka bikineissä.
      Saunottiin Reinon kanssa Satu tuli bikineissä Näin että Reino tykkää kalu ei ihan roikkunut Satu tuli istumaan väliin kaadoin vettä niskaan bikinit ei peittänyt päin vastoin kaikki näky kuultavana läpi Reino lähti jäähylle, suutelin heti Satua hieroin odottavia rintoja Kysyin näitkö ja kosketin pillua Satu huokasi älä , pillu oli limainen ei kostea. Laskkeuduin alas ja pesin Satu sanoi anna minä pesen ensin.
      Reino tuli sisään näin että satu katsoi vain kalua. Pesin ja sanoin tulkaa syömään kun kerkiätte Satu oli nousta Reino sanoi otetaan vielä löylyt.
      Menin ulos, sauna oli siitä ihmeellinen lauteiden takan oli ikkuna menin katsomaan puhe kuului hyvin läpi Reino aloitti heti kehumalla kuinka kaunis ja seksikäs Satu on pyysi että riisu nuo pois, Satu nauroi en minä uskalla setä aukaisi takaa ylä osan minä voin auttaa Satu nousi ja Reino laski housut käänsi Sadun itseään vasten ja suuteli vatsaa Satu peräänty älä Janne vielä tulee, se oli lupaus Reinolle nousi ja käänsi sadun lauteille istumaan mitää sanomatta alkoi nuolemaan Satu hätäänty vähän Reino sanoi nuolen vain vähän jalat leveni itsestään ja alkoi huokailu karkeat kädet hieroi rintoja Satu on heti valmis, Reino nousee Satu hookaa noin paksu Reino nostaa jalat Satu pitää kiinni jaloista kun kalu painuu sisään kiljaisu on kova Satu ulvoo koko ajan Reino huokaa olet sinä tiukka Satu hyppi jo orgasmissa Reino lisäsi nopeutta kuului vain kiljumista kun Raino laukasi sisään vapina oli tolkutonta Satu sanoi huh huh siitit tosi paljon sisään Satu nousi horjuen pitää pestä Reino katsoi pesemistä nousi ja työnsi seinää vasten Satu oli heti valmis jalat harallaan ja huokasi mieletön tunne Satu alkoi huokalimeen ja vikiv Reino laski sisään kkului ulahdus Reino piti syvällä Sadun pylly vapisi.
      Satu sanoi nyt pysyt erossa että saan pestä. Juoksin sisälle ja laitoin reilusti vajaan pullon viereen ja nukuin istuen pöydän päällä, Satu tuli herättelemään, Reino tuli perässä onko poika nukahtanut kannetaan sänkyyn.

Tämän reissun jälkeen sanoin erotaan ystävinä, halailtiin ja rakasteltiin viimmeisen kerran.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      1
      4052
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3953
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      80
      3271
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3065
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      163
      2811
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2807
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2369
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2180
    9. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1788
    10. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1707
    Aihe