Talojen tieltä, teiden tieltä louhitut pyhät ikivanhat ja tieteellisetkin palauttamattomat kalliot voidaan muokata tarpeellisempaan muotoon.
Tänään ne on jätetty louhinnan jälkeiseen kuntoon, jossa vapaita halkeamia ja epämuodostumia.
Luonnossa kallion pinta on sileä, mikä on ajan patina.
Miksi raksalaiset ja arkkitehdit eivät rakenna kaupunkikalliosta ihmisten tarpeisiin sopivia?
Eivät ajatelleen loppuun kaupunkitilaa siis.
Kalliot ovat joka tapauksessa putsattu kasvillisuudesta ja ne ovat alasti.
Kallioihin voi louhia istumapaikkoja, oleskelutiloja, leikkipaikkoja, taidepuistoja, jopa instituutioita kuten kapakkoja, kauppoja...
Ainakin perus penkit on helpointa ajatella, jossa istua.
Kalliossa olisi siis louhittu penkki ja hiottu sileäksi.
Kaupungin louhituista kallioista muokata ihmisille käytännöllisiä
Anonyymi-ap
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1702477- 1361504
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621309Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1101204Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata59999- 61940
- 45923
- 27895
- 77884
- 70740