5g liittymä turha?

Anonyymi-ap

16

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata. Menettää turhaan rahaa silloin

• Anonyymi

tottakai kannattaa!

• Anonyymi

Miksi kannattaa?

• Anonyymi

Pyh. 5g liittymä on mulla 2€ kuukaudessa kalliimpi. Jos se siitä on kiinni, niin kannattaa ostaa 1 kaljatölkki vähemmän kuukaudessa.

• Anonyymi

Ei kannata, aivan turha ,niin kauan kun 4G toimii. Hyvä uutinen on se, että 4G LTE tulee olemaan käytettävissä vielä ainakin vuosikymmenen ajan ja sitä voidaan käyttää rinnakkain 5G-verkkojen kanssa.

• Anonyymi

Vertailin muutama vuosi sitten 3 g ja 4g eroa mobiilikäytössä puhelimella, enkä huomannut mitään eroa esim videoiden katselussa puhumattakaan perus surffailusta. Nyt 3 g on historiaa
        Edelleen pidän 5g verkkoa luurissa operaattoreiden vedätyksenä. Jos verkkoa jakaa, asia voi olla toisin, mutta siitä ei itsellä kokemusta

• Anonyymi

5G-markkinoinnin vuoksi reitittimien Carrier Aggregation -ominaisuuksista kaupoissa vaietaan.
      Tuossa siis on nopeuden lisäämiseksi eri taajuusalueilla rinnakkaiset yhtaikaiset yhteydet

• Anonyymi

Ihmiset leikkivät tarpeillaan ja olevinnaa jotain pro henkilöitä.
      Pahin moka mitä näistä näyttelijöistä tiedän oli tapaus yritysmessuilla kun eräs puhuin kännykkään ja jopa kersuin myynneistä äänekkäästi ja sitten tapahtui se ihme nimittäin se kännykkä soi ääneen....

• Anonyymi

Hanki valokuitukaapeli MrdG/s liittymä 10 000€/kk niin saat kaikkea enemmän, se on tärkeää!Kaupanpäälle muistitikku 5G!

4G riittää ihmisen todelliseen tarpeesen 2023, erittäin hyvin! Myyntipuheet on aina ylitarpeen olevaa tarpeetonta ja kallilla.

• Anonyymi

Kyllä,turhaakin turhempi.

• Anonyymi

5G vaatii (vaatisi) tukiasemia hyvin tiheään.
        Sisätiloissa saattaa kuulua tai olla kuulumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5G vaatii (vaatisi) tukiasemia hyvin tiheään.
        Sisätiloissa saattaa kuulua tai olla kuulumatta.

Ei vaadi. 10km välein suunnilleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaadi. 10km välein suunnilleen

Jos toteutetaan 700 MHz taajuusalueella? Vrt. 3500 MHz siirtonopeus?3

• Anonyymi

Ja kun kaikilla operaattoreilla SA-5G? Eikö muilla kun Elisalla NSA 5G?

• Anonyymi

Ainankin täälläpäin 5G on viellä turhake, kuuluvuus-kartan mukaan pitäisi toimia mutta en tunne ketään jolla menisi 5G verkkoon, ainakaan telian.

• Anonyymi

A I V A N T U R H A !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      898
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      830
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    8. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      708
    Aihe