Valtion talous kuralla, työttömiä neljännesmiljoona ja työvoimasta pulaa, leipäjonot ja hoitojonot pitkät ja hoivakotien tilanne surkea. Asiat pitää hoitaa kuntoon, mutta sosialisti kampittaa kristillistä, demokraatti demokraattia, oppositio hallitusta. Paska filosofia.
Viisi vuotta sitten sama sosialistinen oppositio parjasi yksityisiä hoivayrityksiä veroparatiisiyhtiöiksi. Se oli hokema, veroparatiisiyhtiöt. Mitä ne ovat? Missä niitä on? Oliko se valhe? Emävalhe? Nekö tuhannet pienyritykset, jotka tekevät arvokasta hoivatyötä paikkakunnillaan? Vai ne pörssissä olevat hoivayritykset, joiden työntekijät ja itse yrityksetkin maksavat veronsa Suomeen? Hoivayrityksissä on yli 50 000 ammattilaista. On vastuutonta haukkua heitä veroparatiiseissä työssäkäyviksi.
Ammattiliitot ovat veroparatiisissa. Ne nostavat osingot verottomina. Suuri osa osingoista tulee gryndereiltä, vuokra-asuntoyrityksiltä, jotka kuittaavat suuret asumistuet tileilleen nostaen näin yritysten voittoa ja maksettavia osinkoja. Ammattiliitot tukevat saamillaan verottomilla osingoilla sosialisteja vaalikampanjoissa miljoonatasolla. Vaaleissa valitut ajavat asumistukien nostamista ja sitten... ympyrä pyörii veroparatiisissa. Ammattiliitot ovat veroparatiisissa, ei hoivayritykset. Vasemmisto itse tukee veroparatiisissa eläviä ammattiliittoja ja haukkuu samalla olemattomia veroparatiisiyrityksiä. Missä vastuu?
Demokraatit kampittaa demokraatteja, paska filossofia, kun asiat pitää hoitaa
Anonyymi-ap
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753