Moi oon 11v ja painan 71kg ja pituus on 149cm oon laihtunut 3kg kuukauden aikana. Pippelissä on vähän karvoja ja rinnoissa on kovat patit.
Hiki haisee vähän. Kun pippeli seisoo niin sen pituus on 8cm ja kun se ei seiso niin sen pituus on 4,6cm. Kivesten pituus on 3,4cm. Olisi kiva kuulla teidän murrosiästä
Poikien murrosikä
7
867
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin usein runkkaat?
- Anonyymi
1-2 kertaa päivässä
- Anonyymi
Uusi ennätys pippelin pituus on 8,5 cm
- Anonyymi
Oon huomannut että hiki haisee pahalta niin otin deodorantin käyttöön tämän viikon maanantaina
- Anonyymi
Joo hyyvä juttu ei tytöt juokse karkuun hajuja :D
Aika hyvin parissa kuukaudessa kasvanut melkein 2cm.
Senttejä ja karvoja tulee lisää usko pois.
Pituuskasvu voi auttaa tohon että BMI paranee ja hoikistut.
- Anonyymi
Murrosikä on hyvin alulla joten ei hätää sen suhteen. Pippeli kasvaa murrosiän aikana sekä pituutta että paksuutta. Karvoitusta tulee pippelin ympärille, kainaloon ym kehoon. Pippeli nousee kovana pystyyn useita kertoja päivässä eli se on täysin normaalia, voit myös hieroa ja hyväillä sitä kun olet yksin kotona ja tulee kovaksi. Kun kasvupyrähdys alkaa voit muutamassa kuukaudessa kaava pituutta jopa 10cm. Kasvupyrähdyksen aikana jaloissa voi olla kipua varsinkin iltaisin, mutta se kuuluu asiaan ja kipua voit lievittää kipugeelin avulla.
Jos koet, että painoa on liikaa, lisää liikuntaa joka päivä ja vältä vähemmän noita sokerillisia juomia ja rasvaisia ruokia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256