Moi oon 11v ja painan 71kg ja pituus on 149cm oon laihtunut 3kg kuukauden aikana. Pippelissä on vähän karvoja ja rinnoissa on kovat patit.
Hiki haisee vähän. Kun pippeli seisoo niin sen pituus on 8cm ja kun se ei seiso niin sen pituus on 4,6cm. Kivesten pituus on 3,4cm. Olisi kiva kuulla teidän murrosiästä
Poikien murrosikä
7
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin usein runkkaat?
- Anonyymi
1-2 kertaa päivässä
- Anonyymi
Uusi ennätys pippelin pituus on 8,5 cm
- Anonyymi
Oon huomannut että hiki haisee pahalta niin otin deodorantin käyttöön tämän viikon maanantaina
- Anonyymi
Joo hyyvä juttu ei tytöt juokse karkuun hajuja :D
Aika hyvin parissa kuukaudessa kasvanut melkein 2cm.
Senttejä ja karvoja tulee lisää usko pois.
Pituuskasvu voi auttaa tohon että BMI paranee ja hoikistut.
- Anonyymi
Murrosikä on hyvin alulla joten ei hätää sen suhteen. Pippeli kasvaa murrosiän aikana sekä pituutta että paksuutta. Karvoitusta tulee pippelin ympärille, kainaloon ym kehoon. Pippeli nousee kovana pystyyn useita kertoja päivässä eli se on täysin normaalia, voit myös hieroa ja hyväillä sitä kun olet yksin kotona ja tulee kovaksi. Kun kasvupyrähdys alkaa voit muutamassa kuukaudessa kaava pituutta jopa 10cm. Kasvupyrähdyksen aikana jaloissa voi olla kipua varsinkin iltaisin, mutta se kuuluu asiaan ja kipua voit lievittää kipugeelin avulla.
Jos koet, että painoa on liikaa, lisää liikuntaa joka päivä ja vältä vähemmän noita sokerillisia juomia ja rasvaisia ruokia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842