Moi oon 11v ja painan 71kg ja pituus on 149cm oon laihtunut 3kg kuukauden aikana. Pippelissä on vähän karvoja ja rinnoissa on kovat patit.
Hiki haisee vähän. Kun pippeli seisoo niin sen pituus on 8cm ja kun se ei seiso niin sen pituus on 4,6cm. Kivesten pituus on 3,4cm. Olisi kiva kuulla teidän murrosiästä
Poikien murrosikä
7
905
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin usein runkkaat?
- Anonyymi
1-2 kertaa päivässä
- Anonyymi
Uusi ennätys pippelin pituus on 8,5 cm
- Anonyymi
Oon huomannut että hiki haisee pahalta niin otin deodorantin käyttöön tämän viikon maanantaina
- Anonyymi
Joo hyyvä juttu ei tytöt juokse karkuun hajuja :D
Aika hyvin parissa kuukaudessa kasvanut melkein 2cm.
Senttejä ja karvoja tulee lisää usko pois.
Pituuskasvu voi auttaa tohon että BMI paranee ja hoikistut.
- Anonyymi
Murrosikä on hyvin alulla joten ei hätää sen suhteen. Pippeli kasvaa murrosiän aikana sekä pituutta että paksuutta. Karvoitusta tulee pippelin ympärille, kainaloon ym kehoon. Pippeli nousee kovana pystyyn useita kertoja päivässä eli se on täysin normaalia, voit myös hieroa ja hyväillä sitä kun olet yksin kotona ja tulee kovaksi. Kun kasvupyrähdys alkaa voit muutamassa kuukaudessa kaava pituutta jopa 10cm. Kasvupyrähdyksen aikana jaloissa voi olla kipua varsinkin iltaisin, mutta se kuuluu asiaan ja kipua voit lievittää kipugeelin avulla.
Jos koet, että painoa on liikaa, lisää liikuntaa joka päivä ja vältä vähemmän noita sokerillisia juomia ja rasvaisia ruokia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954