Marsun takaperän kuhmu

Anonyymi-ap

Moi, meidän 4 vuotiaalla marsulla on kasvanu paljon sen takapuoli. Marsu on myös kouristellut paljon ja hänel on näköjää vähä kovalla maha. Marsu ei enää liiku paljoo, ulkona se on aina siin samas paikas syömäs ruohoo mihin mä sen laitoin. Ois kiva tietää et onks kaikki hyvin tol marsul ni vois sit mennä käymää eläinlääkäris☺️
Pyydän anteeksi jos olen hoitanut marsua huonosti, oon koittanut parhaani hoitaa niitä marsuja ja tä on siis ainut meidän marsuista jolla on ollu tätä. Muut marsut voi hyvin ja liikkuu.
Jos joku tietää mikä on kyseessä ni kommentoi kiitos, ois kiva kuulla se mahdollisimman nopeesti ettei marsu ehi tulemaa vielä enemmän sairaaksi 😣😊

3

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos marsullesi on kehittynyt ulkoisesti havaittava patti/kasvain, olet nähnyt marsun kouristelevan ja tiedät että sillä on vatsa kovalla, niin tästä jo yksin pitäisi pystyä päättelemään että kaikki ei ole hyvin. Lopuksi kirjoitat, että haluat vastauksia nopeasti jotta marsu ei "ehi tulemaa vielä enemmän sairaaksi".

      Jos tiedät että marsusi on sairas etkä asianmukaisesti vie sitä eläinlääkäriin vaan annat sen kitua, syyllistyt rääkkäykseen. Kirjoitusasusi perusteella tosin olet alaikäinen, joten päävastuu lemmikistäsi on vanhemmillasi.

      • Anonyymi

        Me katottiin äidinkaa sen takapuolta, kyse ei ollu kasvaimesta, siellä oli kakka jumissa ei mitään muuta, laitettiin sinne lääkärin antamaa perä suihketta ja kakka tuli ulos, se oli iso kakka mut marsu voi hyvin ja kuikuttaa enemmän ja uteliuus on noussut sen jälkee ku se kakka saatii pois sieltä, ja eioo enää kuhmua missään


    • Anonyymi

      Oon 13v ja sori olin vaa huolissani ku mun äitiä ei kiinnosta yhtää mikä tota marsua vaivaa, se on vaa sanonu kaikkee et se ois normaalia sil on vaa koval maha että se parantuis kohta mut ei kyl oo parantunut. Tuli kyynel ku sanoit että mun marsu on kitumassa ja en halu että se kituu, se sattuu mun sydäntä kuulla tää. Ja se on tosi vaikeeta mennä alaikäsenä eläinlääkäriin ku meidän perheellä on iso rahapulakin ku pitää ostaa paljon ruokaa ku meitä on 3 lasta. Äiti käy töissä mut tulee kans sitä mukaan paljon veroja ku rahaa, mut oikeesti toivottavasti huomaat tän kommentin ku mä oon ihan jo itkemässä, miten mun äiti voikaa pitää sitä normaalina. Mäki ymmärrän että marsut on tosi heikkoja eläimiä. Anteeks tosi paljon jos mun marsu oikeesti kituu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe