Moi, meidän 4 vuotiaalla marsulla on kasvanu paljon sen takapuoli. Marsu on myös kouristellut paljon ja hänel on näköjää vähä kovalla maha. Marsu ei enää liiku paljoo, ulkona se on aina siin samas paikas syömäs ruohoo mihin mä sen laitoin. Ois kiva tietää et onks kaikki hyvin tol marsul ni vois sit mennä käymää eläinlääkäris☺️
Pyydän anteeksi jos olen hoitanut marsua huonosti, oon koittanut parhaani hoitaa niitä marsuja ja tä on siis ainut meidän marsuista jolla on ollu tätä. Muut marsut voi hyvin ja liikkuu.
Jos joku tietää mikä on kyseessä ni kommentoi kiitos, ois kiva kuulla se mahdollisimman nopeesti ettei marsu ehi tulemaa vielä enemmän sairaaksi 😣😊
Marsun takaperän kuhmu
4
365
Vastaukset
- Anonyymi
Jos marsullesi on kehittynyt ulkoisesti havaittava patti/kasvain, olet nähnyt marsun kouristelevan ja tiedät että sillä on vatsa kovalla, niin tästä jo yksin pitäisi pystyä päättelemään että kaikki ei ole hyvin. Lopuksi kirjoitat, että haluat vastauksia nopeasti jotta marsu ei "ehi tulemaa vielä enemmän sairaaksi".
Jos tiedät että marsusi on sairas etkä asianmukaisesti vie sitä eläinlääkäriin vaan annat sen kitua, syyllistyt rääkkäykseen. Kirjoitusasusi perusteella tosin olet alaikäinen, joten päävastuu lemmikistäsi on vanhemmillasi.- Anonyymi
Me katottiin äidinkaa sen takapuolta, kyse ei ollu kasvaimesta, siellä oli kakka jumissa ei mitään muuta, laitettiin sinne lääkärin antamaa perä suihketta ja kakka tuli ulos, se oli iso kakka mut marsu voi hyvin ja kuikuttaa enemmän ja uteliuus on noussut sen jälkee ku se kakka saatii pois sieltä, ja eioo enää kuhmua missään
- Anonyymi
Oon 13v ja sori olin vaa huolissani ku mun äitiä ei kiinnosta yhtää mikä tota marsua vaivaa, se on vaa sanonu kaikkee et se ois normaalia sil on vaa koval maha että se parantuis kohta mut ei kyl oo parantunut. Tuli kyynel ku sanoit että mun marsu on kitumassa ja en halu että se kituu, se sattuu mun sydäntä kuulla tää. Ja se on tosi vaikeeta mennä alaikäsenä eläinlääkäriin ku meidän perheellä on iso rahapulakin ku pitää ostaa paljon ruokaa ku meitä on 3 lasta. Äiti käy töissä mut tulee kans sitä mukaan paljon veroja ku rahaa, mut oikeesti toivottavasti huomaat tän kommentin ku mä oon ihan jo itkemässä, miten mun äiti voikaa pitää sitä normaalina. Mäki ymmärrän että marsut on tosi heikkoja eläimiä. Anteeks tosi paljon jos mun marsu oikeesti kituu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379