Lopetan Pookin kuuntelun, koska olen kyllästynyt lässyttävien lasten tekemiin mainoksiin

Anonyymi-ap

Jatkuvasti lapset lässyttävät mainoksissa, automainoksissa, kauppojen mainoksissa jne. En kestä enää, joten lopetan Pookin kuuntelun

43

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Media suomessa jankkaa yhtä ja samaa aihetta. Toimituksessa ja toimittajia pitää vaihtaa kun eivät osaa kuin ilmastosta ja jostain ja kaupunkien ennallistamisesta jaappaailla.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17936382D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mua ärsyttää eniten mm. liukuvoide ym. seksihärpäkemainokset, K-ryhmän mainokset joissa se lapsi lässyttää että "Miksi kesällä kaikki alkaa K:lla" sekä Tuurin kyläkaupan mainokset!

      • Anonyymi

        Lisään vielä yhden joka ärsyttää: Vaasan sähkön laulettu mainos! En varmasti osta Vaasan sähköltä sähköä tollasen mainoksen jälkeen.


      • Anonyymi

        Jos noin ärsyttää se kyllä kertoo että liukuvoiteelke olisi ollut jo pitkään tarvetta samoin liuuttajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin ärsyttää se kyllä kertoo että liukuvoiteelke olisi ollut jo pitkään tarvetta samoin liuuttajalle.

        Siis minä en mitään liukuvoiteita tarvi, enkä muitakaan seksihärpäkkeitä joten osta sinä vaan niitä jos tarviit mutta ei niitä koko maailmalle tarvi tyrkyttää! Mulla on sitäpaitsi hyvä mielikuvitus joten pystyn kyllä hoitamaan seksielämäni ilman Sinfulleja, huippukivoja ja kaalimatojakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä en mitään liukuvoiteita tarvi, enkä muitakaan seksihärpäkkeitä joten osta sinä vaan niitä jos tarviit mutta ei niitä koko maailmalle tarvi tyrkyttää! Mulla on sitäpaitsi hyvä mielikuvitus joten pystyn kyllä hoitamaan seksielämäni ilman Sinfulleja, huippukivoja ja kaalimatojakin!

        Kerro ihmeessä lisää näistä mielikuvitusmenetelmistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää näistä mielikuvitusmenetelmistäsi.

        En kerro, mutta voin harrastaa seksiä ihanan naisen kanssa ilman härpäkkeitä. Olen siis mies enkä todellakaan mitään liukuvoiteita tarvi.


    • Anonyymi

      Suosittelen Ylen radiokavavia. Ei mainoksia.

      • Anonyymi

        YleX:n erikoisohjelmat (Sonny, Rony Rex ym.) ja Yle Radio 1:n jazz ja klassisen musiikin ohjelmat on toki hyviä, kieltämättä. Politiikkaohjelmiin en ota mitään kantaa. Ne kun on usein suvakismia.


    • Anonyymi

      Lasten "lässytys" on olennainen osa ihmiselämää.

      • Anonyymi

        Suurin osa lapsista ei lässytä. Lässyttävillä mainoksilla pidetään ihmisiä typerinä.


    • Anonyymi

      kaikilla kaupallisilla on ihan sama juttu. Ei niitä pysty kuuntelemaan kun ne on pilattu liialla mainoksilla. Menestyvä radio myy paljon mainoksia mutta kuulijan kannalta liika on ehkä joskus liikaa

      • Anonyymi

        mainosten määrä ei ole menestyksen mitta. Mainontaa voidaan antaa vaikka ilmaiseksi, tai bulkkina, kuten Pookilla. Tulee samat mainokset suurimmalla osalla Bauerin radioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mainosten määrä ei ole menestyksen mitta. Mainontaa voidaan antaa vaikka ilmaiseksi, tai bulkkina, kuten Pookilla. Tulee samat mainokset suurimmalla osalla Bauerin radioista.

        Tietysti on menestyksen mitta. Kaupallinen radio myy mainoksia ja rahoittaa sillä toimintansa. Bulkkina tai ei, mitä enemmän myytyä mainosaikaa, sitä isommat tulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on menestyksen mitta. Kaupallinen radio myy mainoksia ja rahoittaa sillä toimintansa. Bulkkina tai ei, mitä enemmän myytyä mainosaikaa, sitä isommat tulot.

        Ei vaan kertoo ainoastaan kuinka kaupallistettu radio on. Ei siitä, että onko hyvä tai edes kuunneltava. Luultavasti ainoa motivaatio tehdä rahaa eikä radiota, jos taajuus on täynnä mainoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kertoo ainoastaan kuinka kaupallistettu radio on. Ei siitä, että onko hyvä tai edes kuunneltava. Luultavasti ainoa motivaatio tehdä rahaa eikä radiota, jos taajuus on täynnä mainoksia.

        Siis kyllähän Bauerin kanavilla hyvät musat soi mutta ne mainokset on ärsyttäviä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kertoo ainoastaan kuinka kaupallistettu radio on. Ei siitä, että onko hyvä tai edes kuunneltava. Luultavasti ainoa motivaatio tehdä rahaa eikä radiota, jos taajuus on täynnä mainoksia.

        Kaupallinen radio on kaupallistettua. Mikäpä muukaan motivaatio kuin tehdä rahaa? Tehdä rahaa jotta voi tarjota viihdettä kansalle. Niin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupallinen radio on kaupallistettua. Mikäpä muukaan motivaatio kuin tehdä rahaa? Tehdä rahaa jotta voi tarjota viihdettä kansalle. Niin se menee.

        Oli miten oli, mutta bauerin radiot kuraa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miten oli, mutta bauerin radiot kuraa :)

        Kaikki kaupalliset radiot ovat samaa kuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kaupalliset radiot ovat samaa kuraa.

        Varsinkin Bauerin radiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin Bauerin radiot

        Ei ne Bauerin radiot ole kuraa vaan ne mainokset on kuraa!


    • Anonyymi

      K-kaupan kesä alkaa koolla mainos tuli äsken. Lapsen ääni kyllä, mutta ei se mitään lässytystä ollut.

      • Anonyymi

        On se lässytystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se lässytystä!

        Et taida ymmärtää lapsista yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida ymmärtää lapsista yhtään mitään.

        Ymmärrän, olenhan itsekin joskus ollut lapsi. Mutta tollaiset K-ryhmän mainosten kaltaiset on lässytystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, olenhan itsekin joskus ollut lapsi. Mutta tollaiset K-ryhmän mainosten kaltaiset on lässytystä!

        Se mainos vetoaa ihmisiin joilla itsellään on lapsia.


    • Anonyymi

      Lapsia käytetään mainoksissa kuten vihervasemmisto politiikassaan siksi että sillä on helpointa vedota tunteisiin, vaikka tapa myydä asiaa lapsilla on kirjaimellisesti lapsellinen.
      Menetelmänä käyttää lapsia hyödyksi oman asian ajamisessa on kommunismista tuttua.

      • Anonyymi

        Aivan samoin kuin se että Putler itänaapurissa alkaa koulimaan lapsia armeijaansa!


      • Anonyymi

        Joopa joo. Vihervasemmistoa ja kommunismia. Uskomaton paskapalsta tämä äss24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Vihervasemmistoa ja kommunismia. Uskomaton paskapalsta tämä äss24

        No kun viheriät on juurikin natseja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun viheriät on juurikin natseja!

        Miksi vihreät ovat natseja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samoin kuin se että Putler itänaapurissa alkaa koulimaan lapsia armeijaansa!

        Niinpä Putlerjugend Heil Putler!!!Melkein kuin Hitleriltä opittu natsit värväsivät lapsia sekä nuoria mukaan toimintaan Hitlerjugendissa Putin tekee näköjään saman perässä,onko tässä samoja piirteitä?


    • Anonyymi

      Epäuskottava aloitus

      • Anonyymi

        Eihän huonoa radiota viitsi kuunnella. Minusta ihan asiaa tässä ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän huonoa radiota viitsi kuunnella. Minusta ihan asiaa tässä ketjussa.

        Mainoksista oli kyse, ei radiosta. Samat mainokset pyörii muillakin kaupallisilla kanavilla. Lähinnä provolle haiseva aloitus. Sellainen sopii tälle laatupalstalle oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainoksista oli kyse, ei radiosta. Samat mainokset pyörii muillakin kaupallisilla kanavilla. Lähinnä provolle haiseva aloitus. Sellainen sopii tälle laatupalstalle oikein hyvin.

        Ei tule kaikilla radioilla samat. Höpöhöpö! Saman ketjun kaikilla radioilla ehkä. Mutta onneksi voi kuunnella muuta☺️


    • Anonyymi

      Kyllä ne on kaikki aikuisten tekemiä mainoksia, nekin missä esiintyy lapsia.

    • Anonyymi

      Mitätön ongelma. Mulla käytössä radioplay ja maksan 5€ siitä ettei kuulu mainoksia. Mulla on kyllä rahaa sen verran laittaa rahaa mainosvapaaseen kuunteluun. Ei örsytä ja hyvää musiikkia mainosten tilalla

      • Anonyymi

        Kukaan normaali ei maksa radion kuuntelusta :D Oikeasti jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ei maksa radion kuuntelusta :D Oikeasti jo!

        Miten määritellään normaali ihminen? Se on hyvä kysymys. Itse voisin helposti vitosen hyvästä kanavasta mainoksettomana maksaa. Toteutus radioplay premiumilla on vain niin kusinen etten tuollaiseen rahaa laittaisi. Kuuntelu on liian tarkkaan rajattu tietyn valmistajan ylihypetettyyn ylihintaiseen kaiuttimeen, radioplay sovellukseen tai tietokoneeseen. Lisäksi mainoskatkoilla soi aina ne samat kappaleet. La dolce vita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten määritellään normaali ihminen? Se on hyvä kysymys. Itse voisin helposti vitosen hyvästä kanavasta mainoksettomana maksaa. Toteutus radioplay premiumilla on vain niin kusinen etten tuollaiseen rahaa laittaisi. Kuuntelu on liian tarkkaan rajattu tietyn valmistajan ylihypetettyyn ylihintaiseen kaiuttimeen, radioplay sovellukseen tai tietokoneeseen. Lisäksi mainoskatkoilla soi aina ne samat kappaleet. La dolce vita.

        Itse voisin maksaa siitä jotakin, ettei Pooki soi lainkaan. Missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse voisin maksaa siitä jotakin, ettei Pooki soi lainkaan. Missään.

        Eikös nuo sun aateveljet juuri jääneet kiinni Lahdessa? 🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe