Tämä viesti on muutamille:
Tiedättekö mitä?
Ei tuo teidän haukkuminen minua mitenkään luokkaa tai muutenkaan vahingoita minua. Ne ovat vain viestejä...
Ei ole kovin iso vaiva painaa nappia, niin teidän viestit häviävät.
Ellei tuollainen lopu, niin lähetän tästä palstasta viestiä Ylläpidolle. Ja lähetän myös viestin laittajien Ip:t.
Naurettavaa....
8
906
Vastaukset
- aaa
Oot just kiva :)
- Kikkelis....kokkelis
Suomi24 chat ei ole minulle elämä, joten se on sitten vähän oi voi jos saan tänne bannit. ja IP-osoite on aina vaihdettavissa.
- nappi hukassa
jos mulla ois nappi niin painaisin koko suomi24 roskakoriin ihan turhan päivänen paikka ku olla ja vois
- kuka...
Ku ka idi oo tti hau kk uu t o i s i a !!
- Kalmakoira
Niin. Mun mielestä voisit pistää saman tien kaikille häiriköille ne estot >:V..
- niiiii
nössö-sika röh röh
- Koodman
Pistä vaan estot, niin saadaan vähän asiallisempaa keskustelua tänne.
Aina kun sanon jotain, niin joku lähettää pilkkaviestin perään.
Ei oo hauska lukee semmosii..- niimpä
blue-tree vaa uhoo ja uhkailee jollai poistamisilla!! eiks saa osottaa mielipidettä!! blue-treetä vaa harmittaa ku on tollane hikke! sanoin vain mielipiteen!!! bye bye
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272