ASUS TUF Gaming A17 (2021) langallinen hiiri ei toimi aina. Lähes kaikki tehty. Olisiko BIOSissa jotai mitä voisi vielä kokeilla? Pelottaa mennä BIOSiin, että ei tuhoa koko konetta.
Mistä apu ASUSiin?
15
279
Vastaukset
- Anonyymi
Langaton on tätäpäivää. Letkuhiiret kannattaa uhontaa..
- Anonyymi
Katso tästä:
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000006168851.html
Langallinen on turvallinen, langaton ei. - Anonyymi
Myös Bluetooth-yhteys ei ole satavarma.
- Anonyymi
Windows tuhoo koko koneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows tuhoo koko koneen.
Perustele väitteesi, ole hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso tästä:
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000006168851.html
Langallinen on turvallinen, langaton ei.Langaton on yhtä turvallinen..
- Anonyymi
WINDOWS LAGAA AINA!
- Anonyymi
ONGELMA ON VARMAAN WINDOWSISSA
- Anonyymi
Langattomat hiiret tuo mukanaan radiotien siirtoviipeen ja pudonneiden pakettien ongelman joka minua ainakin häiritsee: Hiirtä pystyy pyörittelemään niin, että hiiri menee oikealle kun itse jo siirtää sitä vasemmalle ja päinvastoin ja toisaalta ei pysy paikallaan jos siirtelee rajatulla alueella vaan vaeltaa.
- Anonyymi
Yleensä hiiren osoittimen vaeltelu johtuu sopimattomasta alustasta. Hiiren linssi kannatta pitää puhtaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä hiiren osoittimen vaeltelu johtuu sopimattomasta alustasta. Hiiren linssi kannatta pitää puhtaana.
Jep. Langattomilla pelailtu yli 10-vuotta eikä koskaan käynyt noin koska olen pitänyt alustan ja hiiren alaosan puhtaana.
- Anonyymi
1. Hiiri rikki, 2. Windows rikki. 3. Usb liitin rikki.
- Anonyymi
Vaihdoin 6 vuotta vanhan reitittimen ja alkoi toimimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin 6 vuotta vanhan reitittimen ja alkoi toimimaan.
Vapunen vaihtoon kanssa!
- Anonyymi
Hanki Pleikka 5, se on pelikone joka toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899