Onko jollain Peter Pan firmasta kokemuksia, pitäis joku kiva matka varata.
Toimiiko asiakaspalvelu ja saako rahoille vastinetta?
Peter pan bikes kokemuksia
15
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Tein itse saman matkan puolet halvemmalla kuin tarjosivat.Jos on liikaa rahaa eikä osaa itse varata matkaa voi käyttää. Majoituspaikat oli kyllä kehnoja
- Anonyymi
Niin se matkan varaaminen on vaihtoehto, jos ei ole matkalle kavereita samaan aikaan, ehkä kielitaito ongelmat , tai muut esim pyörien vuokraamiseen haluttomuus . Onhan se mukavaa kun vaan ajelee eikä tarvitse huolehtia muusta . Siksi näitä matkoja joku tekee ?
- Anonyymi
Jos teit matkan itse, niin mistä tiedät heidän majoituksen tasosta?
- Anonyymi
Eikös nimi jo kerro:)
Viittaa slangissa queer toimintaan. Sinne vaan partaheterot ihmettelemään.- Anonyymi
Tekee kuulemma reissuja Blue Oyster Clubiin jenkkeihin, siellä sitten motoristien nahkahousut lätisee.
- Anonyymi
Niin se voi myös viitata siihen että peter pan ei halunnut kasvaa aikuiseksi ? Tosin vihjataan että prätkämiehet on pikkupoikia ?
- Anonyymi
En suosittele, ylihintaista ajelua ja huonolaatuista majoitusta.
- Anonyymi
Minulla taas täysin vastakohtaiset kokemukset parin tehdyn matkan perusteella - majoitukset jopa reilusti ylittivät odotukset ja hauskaa on ollut.
- Anonyymi
JUU EI!
- Anonyymi
Ylihintaista ylipainoisten ihmisten ilmaston tuhoamista, eikö ihmiset osaa ajatella omilla aivoilla ja omaa luontoa.
- Anonyymi
Niin voi olla ? Mutta kyllä matkan suunnittelu esim pohjois-Thaimaassa olla melkoinen suoritus , ilman kielitaitoa, reittien tuntemusta (ei ole bensaasemia landella joka mutkassa) tietoa vakuutuksista , ym . Siellä pohjoisessa on maisemat upeita, tiet aika hyvässä kunnossa, ei ole routaa ?
- Anonyymi
Lol nimi, varmaan joku venäjän säätö veronkiertoon.
- Anonyymi
Mielenkiintoisia mp-matkoja on ollut. Todellisia seikkailuja. Hyvä porukka ja letkeät vetäjät. Rahalle saa kyllä vastinetta. Suosittelen.
- Anonyymi
Hienoja reissuja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915