Onko jollain Peter Pan firmasta kokemuksia, pitäis joku kiva matka varata.
Toimiiko asiakaspalvelu ja saako rahoille vastinetta?
Peter pan bikes kokemuksia
15
1702
Vastaukset
- Anonyymi
Tein itse saman matkan puolet halvemmalla kuin tarjosivat.Jos on liikaa rahaa eikä osaa itse varata matkaa voi käyttää. Majoituspaikat oli kyllä kehnoja
- Anonyymi
Niin se matkan varaaminen on vaihtoehto, jos ei ole matkalle kavereita samaan aikaan, ehkä kielitaito ongelmat , tai muut esim pyörien vuokraamiseen haluttomuus . Onhan se mukavaa kun vaan ajelee eikä tarvitse huolehtia muusta . Siksi näitä matkoja joku tekee ?
- Anonyymi
Jos teit matkan itse, niin mistä tiedät heidän majoituksen tasosta?
- Anonyymi
Eikös nimi jo kerro:)
Viittaa slangissa queer toimintaan. Sinne vaan partaheterot ihmettelemään.- Anonyymi
Tekee kuulemma reissuja Blue Oyster Clubiin jenkkeihin, siellä sitten motoristien nahkahousut lätisee.
- Anonyymi
Niin se voi myös viitata siihen että peter pan ei halunnut kasvaa aikuiseksi ? Tosin vihjataan että prätkämiehet on pikkupoikia ?
- Anonyymi
En suosittele, ylihintaista ajelua ja huonolaatuista majoitusta.
- Anonyymi
Minulla taas täysin vastakohtaiset kokemukset parin tehdyn matkan perusteella - majoitukset jopa reilusti ylittivät odotukset ja hauskaa on ollut.
- Anonyymi
JUU EI!
- Anonyymi
Ylihintaista ylipainoisten ihmisten ilmaston tuhoamista, eikö ihmiset osaa ajatella omilla aivoilla ja omaa luontoa.
- Anonyymi
Niin voi olla ? Mutta kyllä matkan suunnittelu esim pohjois-Thaimaassa olla melkoinen suoritus , ilman kielitaitoa, reittien tuntemusta (ei ole bensaasemia landella joka mutkassa) tietoa vakuutuksista , ym . Siellä pohjoisessa on maisemat upeita, tiet aika hyvässä kunnossa, ei ole routaa ?
- Anonyymi
Lol nimi, varmaan joku venäjän säätö veronkiertoon.
- Anonyymi
Mielenkiintoisia mp-matkoja on ollut. Todellisia seikkailuja. Hyvä porukka ja letkeät vetäjät. Rahalle saa kyllä vastinetta. Suosittelen.
- Anonyymi
Hienoja reissuja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161