Peter pan bikes kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko jollain Peter Pan firmasta kokemuksia, pitäis joku kiva matka varata.
Toimiiko asiakaspalvelu ja saako rahoille vastinetta?

15

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein itse saman matkan puolet halvemmalla kuin tarjosivat.Jos on liikaa rahaa eikä osaa itse varata matkaa voi käyttää. Majoituspaikat oli kyllä kehnoja

      • Anonyymi

        Niin se matkan varaaminen on vaihtoehto, jos ei ole matkalle kavereita samaan aikaan, ehkä kielitaito ongelmat , tai muut esim pyörien vuokraamiseen haluttomuus . Onhan se mukavaa kun vaan ajelee eikä tarvitse huolehtia muusta . Siksi näitä matkoja joku tekee ?


      • Anonyymi

        Jos teit matkan itse, niin mistä tiedät heidän majoituksen tasosta?


    • Anonyymi

      Eikös nimi jo kerro:)
      Viittaa slangissa queer toimintaan. Sinne vaan partaheterot ihmettelemään.

      • Anonyymi

        Tekee kuulemma reissuja Blue Oyster Clubiin jenkkeihin, siellä sitten motoristien nahkahousut lätisee.


      • Anonyymi

        Niin se voi myös viitata siihen että peter pan ei halunnut kasvaa aikuiseksi ? Tosin vihjataan että prätkämiehet on pikkupoikia ?


    • Anonyymi

      En suosittele, ylihintaista ajelua ja huonolaatuista majoitusta.

      • Anonyymi

        Minulla taas täysin vastakohtaiset kokemukset parin tehdyn matkan perusteella - majoitukset jopa reilusti ylittivät odotukset ja hauskaa on ollut.


    • Anonyymi

      JUU EI!

    • Anonyymi

      Ylihintaista ylipainoisten ihmisten ilmaston tuhoamista, eikö ihmiset osaa ajatella omilla aivoilla ja omaa luontoa.

      • Anonyymi

        Niin voi olla ? Mutta kyllä matkan suunnittelu esim pohjois-Thaimaassa olla melkoinen suoritus , ilman kielitaitoa, reittien tuntemusta (ei ole bensaasemia landella joka mutkassa) tietoa vakuutuksista , ym . Siellä pohjoisessa on maisemat upeita, tiet aika hyvässä kunnossa, ei ole routaa ?


    • Anonyymi

      Lol nimi, varmaan joku venäjän säätö veronkiertoon.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia mp-matkoja on ollut. Todellisia seikkailuja. Hyvä porukka ja letkeät vetäjät. Rahalle saa kyllä vastinetta. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Hienoja reissuja!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe