Voin kuvitella sen draaman ja juoruilun määrän jo nyt. Ja siitähän ei seuraisi mitään hyvää. Haluaisin silti tutustua, mut tää on ihan mahdotonta siellä.
Ymmärrätkö mies, että en voi sua lähestyä siellä?
64
1555
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan muitakin paikkoja, siis jos kohdataan.
- Anonyymi
Ei ole. En muista ikinä, että muualla oltais kohdattu. Kerran postin vieressä, mut ei varmaan huomannut mua.
Mitä ehdotat? Olen avoin ajatuksille.
- Anonyymi
No en tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Accelerator_ kirjoitti:
Missä olet alkutalvesta? 43-44vko
Töissä varmaan. Miksi kysyt?
- Anonyymi
Kasuaali keskustelu aiheuttaa draamaa ja juoruilua. Ok.
- Anonyymi
Kyllä vaan. Usko tai älä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä! Muiden kanssa keskusteltaessa ei ole koskaan esiintynyt tuollaista ongelmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä! Muiden kanssa keskusteltaessa ei ole koskaan esiintynyt tuollaista ongelmaa
Joo hän ei olekaan ihan kuka vaan. Ainakin tällä hetkellä on melkein jopa sen alueen "parrasvaloissa" , koska ihmisillä ei ole muuta juoruttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hän ei olekaan ihan kuka vaan. Ainakin tällä hetkellä on melkein jopa sen alueen "parrasvaloissa" , koska ihmisillä ei ole muuta juoruttavaa.
Voisiko olla enää läpinäkyvämpää, että puhut mies itsestäsi kolmannessa persoonassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä muiden mielipiteillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä muiden mielipiteillä?
On sillä tässä kohtaa merkitystä, kun juorut voi mennä vääriin korviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla enää läpinäkyvämpää, että puhut mies itsestäsi kolmannessa persoonassa.
En ole mies, enkä puhu itsestäni 🙄 mee nyt jo johonki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään juorut pitävät paikkansa etkä käyttäytynyt niin casually kuten luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies, enkä puhu itsestäni 🙄 mee nyt jo johonki.
Kyllä sen jokainen jolla on vähänkään ymmärrystä tajuaa, että näiden postaustesi tarkoitus on nostaa mies itseäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään juorut pitävät paikkansa etkä käyttäytynyt niin casually kuten luulet.
Täh? Nyt meni väärälle, en ymmärrä 😅
En ymmärrä, toimi heti
- Anonyymi
No voi höh 💔 ei onnistu 🥺
- Anonyymi
Kävin entisissä elämissä mutta sitten pääsin luokalta https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009613435.html
- Anonyymi
Unohdetaan koko juttu, näin on parempi.
- Anonyymi
Ei näköjään unohdeta.
- Anonyymi
No kyllä sekin käy, jos kerran toivot. Helpompaa ainakin. Voi olla, et jää kaihertamaan jälkikäteen, jos annetaan olla. Tai ehkä mulla vaan.
- Anonyymi
On siinäkin mies, joka kirjoittaa noin anopalstalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinäkin mies, joka kirjoittaa noin anopalstalla...
Taitaa vain mies provoilla omaan aloituksensa. Onhan näitä ”siellä ja täällä”-aloituksia nähty. Tod kiinnostavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vain mies provoilla omaan aloituksensa. Onhan näitä ”siellä ja täällä”-aloituksia nähty. Tod kiinnostavaa
En oo mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mies.
Kyllähän nämä sun roolileikit on niin nähty
- Anonyymi
Laita privaviestiä ja tule käymään. Ei ole ylimääräisiä katseita.
- Anonyymi
Ei ole numeroa.
- Anonyymi
Mitä ehdottaisit?
- Anonyymi
Ehkä yhteystiedot tarvittais 🤔
- Anonyymi
Mun luona saa tulla käymään ihan rauhassa, jos halua siihen on. T. TT-mies eli Tavallinen Tenkanen ❣️
- Anonyymi
Missä sua voi TT tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sua voi TT tavata?
Onko ehdotuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ehdotuksia?
Töissä vai ehkä vapaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä vai ehkä vapaalla?
Vapaalla. Kohta lähdössä isoon cityyn. Tai siis muutaman tunnin sisällä. Jos vain kyydin saan.
- Anonyymi
Ei taideta löytää nyt yhteyttä?
- Anonyymi
Kuka? Ketkä?
- Anonyymi
Joo ei onnistu millään ilman yhteystietoja.
- Anonyymi
Niin no joo, luen tätä kotona ... täällä ei oo ketään joka draamaa ja juoruja sais aikaiseksi.
- Anonyymi
Juttele sitten vaikka minun vaimolle.
- Anonyymi
Hänellä ei ole vaimoa. Käsittääkseni ihan sinkkuna on nyt.
- Anonyymi
Eli häpeät minua, en ole sinun arvoinen.
- Anonyymi
Ei todellakaan tuollaisesta kyse 😅 en häpeä, olisin ylpeä, jos sellaisen miehen saisin 💗
- Anonyymi
Niin... Pitäisi vaan laittaa suoraan viestiä vaikka viikonloppuna. Rakastan sinua ikuisesti ja mulle ei oo väliä mitä muut juoruilis tai ajattelis. Meidän juttu ei kuulu kenellekään muille eikä kyllä siihen väliin päästetä ketään sähläämään tai juoruamaan ja ainakaan ei välitetä siitä koska välitämme ja rakastamme vain toisiamme mikä on pääasia... 💗💗💗
- Anonyymi
Eipä mua kannata edes lähestyä. Olen pas**.
- Anonyymi
Tuskin on. Nyt voi olla rankkaa, mut hetken jaksaa niin maailma piristyy 💗 ehkä hetkellisesti, mutta piristyy kuitenkin.
- Anonyymi
Missä et voi lähestyä ,lähesty vaan .
- Anonyymi
Missä on mahdotonta tutustua?
- Anonyymi
Ruattinlaivalla varmaan, miehen trollauksen miljöön voi jokainen päättää itse👍
- Anonyymi
Siellä missä ollaan aina nähty.
- Anonyymi
Tiedätkö on ihmisiä jotka tekee mitä vain ja heistäkin puhutaan vain hetki. Ja tuhannet ihmiset tekevät mitä vaan että löytävät rakkauden. Joten ei ketään kiinnosta, eikä teistä puhuta. Ihmisillä on aika paljon omassa elämässä juuri nyt. Ja kyllähän se rakkailu ja treffailu elämää keventää ja vahvistaa.
- Anonyymi
No voi voi ehkä sun ois sit syytä unohtaa hänet
- Anonyymi
Mä en unohda, mutta oonkin pöljä, ja kun unohdan, kun oon pöljä, niin oon ihan hassu ja onnellinen pöljä. Toki oon sitä, vaikka muistaisinkin , mutta enhän mä nyt voi lakata olemasta ihan pöljä.
- Anonyymi
Tavataan jossain muualla!
- Anonyymi
Vielä, kun tietäis missä voitais tavata!
- Anonyymi
Missä hyvänsä. Ota yhteyttä niin sovitaan aika ja paikka.
- Anonyymi
Ei ole edelleenkään numeroa 🙄 enkä oo uskaltanut pyytää
- Anonyymi
se, että elät unelmien, elämän, riittää,
=)- Anonyymi
En elä 😒
- Anonyymi
Paa sellanen huivi päähäs ja tuu sitte tutustuun?
- Anonyymi
Öö en?
- Anonyymi
Tilaa taksi ja käy kysymässä numeroa
- Anonyymi
Kyllä mä pystyn autolla tai kävellenkin liikkumaan. Enkä tiedä tarkasti missä menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944