Mistähän johtuu, että valokuvat, joita olen kerran tilannut onnistuneesti - osa niistä menee pilalle puhelimessa? Valokuva on joko kokonaan tai osittain peittynyt harmaalla värillä? Miten tällaisen voi estää? Voiko näitä valokuvia korjata jälkikäteen? Tilasin juuri lisää kuvia ja pari kuvaa oli pilalla tämän vian takia. Onko tuttu ongelma?
Sitten jos valokuva on pitänyt ottaa kiireessä ja siihen on jäänyt jotain mikä pitäisi rajata pois, niin ainakaan Ifolorin kautta tilatessani en saanut rajausta tehdyksi.
Samsung Galaxy A42 5 mg ja Valokuvat
10
345
Vastaukset
- Anonyymi
Valokuvat kannattaa ottaa oikealla kameralla. Puhelimet tekevät huonoa laatua josta ei kyllä paperikuvia kannata tilata..
- Anonyymi
Harvoin otan valokuvia, eikä ole tarkoitus olla ammattivalokuvaaja. Ei näin vähien kuvaamiseen takia kannata alkaa kameraa hankkimaan.
Valokuvien laatu tämän puhelimen osalta on minulle ihan riittävä, kun tuon vian saisi pois, joka pilaa valokuvat.
- Anonyymi
Kuvat edelleen kannattaa latata ensin tietokoneelle jossa ne näkyy sellaisina kuin ne on otettu. Joku google kuvathan surkeutaa niitä. Eli piuha puhelimen persiseen kiinni ja etsimään niitä oikeasta kansiosta.
- Anonyymi
Eipä se Google kuvia huononna ellei itse niin halua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se Google kuvia huononna ellei itse niin halua..
ei niin mutta se maksaa
- Anonyymi
Millainen piuha tuohon tarvitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei niin mutta se maksaa
Ihan ilmainen on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen piuha tuohon tarvitaan?
Vähän riippuu tietsikan liitännöistä. Usb-C - Usb-A käy kuitenkin kaikkiin. Moniin uudempiin koneisiin voi kytkeä myös Usb-C - Usb-C piuhan. Johdon pitää tukea datan siirtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän riippuu tietsikan liitännöistä. Usb-C - Usb-A käy kuitenkin kaikkiin. Moniin uudempiin koneisiin voi kytkeä myös Usb-C - Usb-C piuhan. Johdon pitää tukea datan siirtoa.
Turha vanhanaikaisia piuhoja käyttää..
- Anonyymi
Näkyy joillakin toisillakin olleen valokuvien kanssa ongelmia:
https://mobiili.fi/2022/09/27/google-kuvat-pilasi-kuvat-nyt-google-lupaa-korjauksen-olevan-tulossa/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989