Mitä järkeä on yrittää scammata toisilta kamaa tai tyyppiä runescapessa sanomalla että antais rahaa tai jotain muuta vastaavaa? Kaikki nyt tietää että jos joku sanoo niin niin se on scammeri. (siis järkevät tietää) en mä ainakaan anna passuani vieraalle ukolle joka väittää antavansa rahaa...
mitä järkea on yrittää scammata...
14
1048
Vastaukset
- scammer
no sitä järkee tietysti et saa paljon ilmasta kamaa ja rahaa!! Mäki oon saanu yli 50 k scammaamalla!
- Mikki.man0
Mitä helevetin iloo siin on??
- runeman
Mikki.man0 kirjoitti:
Mitä helevetin iloo siin on??
ei siinä oo mitään erityistä iloo siinä ite scammaamises, mutta siinä on ku saa sitä rahaa/kamaa!!
- kokemusta on
Kuuluu scammata niin että sanoo myyvänsä accounttinsa. Sitte kertoo väärän salasanan, ja ottaa maksun! ei kyllä tehoo kun johonkin aika tyhmiin noobeihin.
Ei siin oo mitää kivaa runescapessa scammaa joltaa!
ja hei lateksi44 kerrankin ollaa samaa mieltä....sopisko joss sovittas rauha?- örni
soturi24 kirjoitti:
ja hei lateksi44 kerrankin ollaa samaa mieltä....sopisko joss sovittas rauha?siis scammaaminen on vain tosi noobien juttuja, ne jotka ei jaksa pelata runea rehellisin keinoin niin jättää pelaamisen sikseen......
- Time 2 Loze
örni kirjoitti:
siis scammaaminen on vain tosi noobien juttuja, ne jotka ei jaksa pelata runea rehellisin keinoin niin jättää pelaamisen sikseen......
Skammaaminen on kaikenmaailman 10w esiteinipeelojen hommaa. Sais antaa niskalaukauksen sellasille ja itekki oon hommannu autoomisella/ukkokaupoilla yli 50milj omaisuuden rsc/rs2 (yhteensä siis)
- lateksi44
soturi24 kirjoitti:
ja hei lateksi44 kerrankin ollaa samaa mieltä....sopisko joss sovittas rauha?sovitaan vaan
- jarmas
Sitä järkeä että saat ilmasta kamaa. Kysysit ennemmin mitä järkeä on tulla scammatuksi.
- Time 2 Loze
Scammerit on yhtä pummeja oikeessa elämässä ja tollaset 500gp scämmerit sais hankkia elämänsä.
Tekis 100k sinä aikana ku yrittää scämmätä 1k...säälittävää
- joku vaan
Jos itseltä on scammitty tai tappamalla wildys otettu kamaa niin alkaa itsekkin scammiin ja tappaan wildyssä pelaajia. Ja muutenkin jos on vaikeuksia saada rahaa tai kamaa nii alkaa scämmeriksi.
Ilmaisen kaman tai rahan saamiseksi siis.- killer
olin pk ja näin rune full(dragon medil ja glory ammy ja drag long) äijän myymäs ruokaa se oli mun lv tradesin ja juoksin syväl se tuli vedin 25 24 ja 19 siihen delas lol lol
- killer
killer kirjoitti:
olin pk ja näin rune full(dragon medil ja glory ammy ja drag long) äijän myymäs ruokaa se oli mun lv tradesin ja juoksin syväl se tuli vedin 25 24 ja 19 siihen delas lol lol
iban blastil
- Time 2 Loze
killer kirjoitti:
iban blastil
Wildussa tappaminen ei oo mitään scämmäämistä tiedoks, se on ihan normaalia ja kuka on käskeny wilduun mennä jos ei pokka riitä? ja rs2 wildu on perseestä siinä ei mitään taitoa tarvita, rscssä tarvitaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4402528Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142360Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521475Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4171038Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41908- 153905
- 56859
- 79845