Kutittaminen onko väärää vai hyvää hauskan pitoa?

Itse olen 21-vuotias nuori mies, jolla on kutitusfetissi joka kohdistuu lähinnä samaa sukupuolta edustaviin tyyppeihin. Kun tajusin, että minulla on tällainen "outo" asia sisälläin joka saa nautintoa siitä kun pääsee kutittamaan jotakuta. Pidin sitä outona, hölmönä ja jopa nolona asiana sillä tuolloin ajattelin että se ei ole normaalia. Mutta nyt aikuistuessani olen ajatellut että ei siinä mitään väärää ole ja että kaikilla on omat mielenkiinnonkohteensa ja intohimonsa. Minulla on tällainen ja sinulle ei välttämättä tarvitse olla sama vaan jokin muu ja se on ihan fine.

Sellainen hauska fakta liittyen kutittamiseen, että vaikkakin se on joidenkin mielestä epämukavaa niin siitä huolimatta sillä on todettu olevan terveydellisiä vaikutuksia mm kalorien polttamiseen se on oikein hyvä "treeni". Se myös tuottaa hyvänmielen hormooneja jotka pitävät meidät iloisina ja täten myös terveinä mielellisesti.

Nyt kun olet päässyt tänne asti voisin kysyä mitä mieltä itse olet kutittamisesta? Onko se kivaa vai epämukavaa? Mistä paikoista kutiat eniten ja vähiten? Haluaisitko olla kutitettava vai itse kutittelija? Jos olet mielummin kutitettava niin millä tavalla tahtoisit tulla kutitetuksi, jos taas kutittelija niin millä tavalla haluat kutittaa muita?

Minun vastaukseni: Kutittaminen on mielestäni kivaa ja hauskaa ajanvietettä. Itse taidan kutiata eniten jalkapohjista ja vähiten ehkä mahasta (en ole varma). Haluaisin mielummin olla itse kutittelija ja kutittelisin kutitettavaa yhteisten rajojen mittaisilla tavoilla.

Jos sinulla tulee mieleen vaikka jotain tarinoita kutittamiseen liittyen niin niitäkin saa jakaa jos tahtoo ei ole pakko ;) tai jos ihan vaan jotain muita asioita tulee mieleen liittyen kutittamiseen niin sana on vapaa. En tuomitse ketään.

14

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kutiata. Tulipa radikaali ratkaisu.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista pohdintaa. Mun mielestä kutittaminen on ihan kivaa tiettyyn rajaan asti. Mua ei ole paljon kutitettu, mutta kutian varmaan eniten mahasta ja kyljistä.

    • Anonyymi

      Mulla on kans kutitusfetissi, niin saajana kun antajana. parasta kutitus sillon, kun pissahätä ja joutuu tosissaa rimpuilee

    • Anonyymi

      Minä menin tuon ikäisenä naimisiin.

    • Kertokaahan rohkeesti omia kutitus kokemuksia ja että tykkäättekö itse kutittamisesta vaiko ette yms olisi todella mukavaa lukea muidenkin ihmisten kokemuksia ja muuta. :)

      • Anonyymi

        Mä haluisin saada kutitusta niin pitkää että pissat tulee housuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluisin saada kutitusta niin pitkää että pissat tulee housuu

        ihanko tosi? Itellä saattas voimat loppua siinä ku koittaa saaha toiselle pissat housuun XD. Haluatko jutella enemmän?


      • Anonyymi
        Fantasioija kirjoitti:

        ihanko tosi? Itellä saattas voimat loppua siinä ku koittaa saaha toiselle pissat housuun XD. Haluatko jutella enemmän?

        juu, mielellään voidaan jutella


      • Anonyymi kirjoitti:

        juu, mielellään voidaan jutella

        onko sulla kik sovellusta? se nyt o ainut minkä uskaltaa jakaa tääl.


      • Anonyymi
        Fantasioija kirjoitti:

        onko sulla kik sovellusta? se nyt o ainut minkä uskaltaa jakaa tääl.

        on, mä löysin sun toisesta keskustelusta, laitan


    • Anonyymi

      Kunhan et koskaan kutita ketään ilman lupaa nii ihan ok. Eli muistat vaan että kaikkille osallistuville se on ok nii mikäs siinä🤷🏻‍♂️

      • noo voihan sitä kiusallaan pikkasen härnätä frendiä vai onko sekin liikaa? :D


    • Anonyymi

      Kylläpäs täällä on hiljaista.

    • Olis kiva löytää kavereita, jotka tykkäisivät tulla kutitetuksi ja ovat oikeastikkin herkkiä kutitukselle mutta tykkäisivät siitä. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe