Hiveleekö rakastuneen tunteet itsetuntoasi

Anonyymi-ap

Eli kysymys tuossa. Tuntuuko hyvältä, kun sinulla on ihailija, ihastunut tai intohimoisesti rakastunut, joka pitää sinua maailman ihanimpana ihmisenä?

Vai inhottaako ajatus pakkomielteisestä roikkujasta?

Kummin päin asian näet?

98

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvällehän se vaan tuntuu. Varsinkin jos hän nainen pakkomielteisesti minua rakastaisi. Ottaisin syliin ja kuiskaisin hänen korvaan "rakastan"!
      Nuorelle naiselle, mieheltä.

      • Anonyymi

        Ei se ollut nuorelle. Minäkin vanha sen luin tästä. Olet sekaisin jotenkin.


      • Anonyymi

        Et vaikuta olevan ihan okei


      • Anonyymi

        Ehkä olis fiksumpaa juosta karkuun jos olet toiselle pakkomielle mu omahan on valintas millasta helvettiä haluat elää onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olis fiksumpaa juosta karkuun jos olet toiselle pakkomielle mu omahan on valintas millasta helvettiä haluat elää onnea

        Muista ätmi välillä pisteet ja pilkut on turhan hengästyttävää muuten


      • Anonyymi

        Ei ole mulle,mutta ei haittaa. Ihanaa että jotakin rakastetaan ni paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ätmi välillä pisteet ja pilkut on turhan hengästyttävää muuten

        No voi voi mikäs palikka se sinä olet etkö oppinu koulussa mitään vai eikö googlen tekstipuheeksi tee sulle järkeviä lauseita kun puuttuu pisteet ja pilkut etkö ymmärrä kun lukee yhteen putkeen etkö kerkiä kuunnella onko pääsi jumissa muutenkin mikäs mulattu se sinä olet kun toisia ätmiksi haukut ja kerro ny jo vitun idiootti mikä se ätmi on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut nuorelle. Minäkin vanha sen luin tästä. Olet sekaisin jotenkin.

        Onpa hyvä,kun otit kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi mikäs palikka se sinä olet etkö oppinu koulussa mitään vai eikö googlen tekstipuheeksi tee sulle järkeviä lauseita kun puuttuu pisteet ja pilkut etkö ymmärrä kun lukee yhteen putkeen etkö kerkiä kuunnella onko pääsi jumissa muutenkin mikäs mulattu se sinä olet kun toisia ätmiksi haukut ja kerro ny jo vitun idiootti mikä se ätmi on

        Vaikka sitten sellainen mulattu, käy


    • Anonyymi

      En ole koskaan kokenut miltä se tuntuu, kun joku on minuun rakastunut...

      • Anonyymi

        Mä olen kokenu äidinrakkauden lastaan kohtaan siskon rakkauden veljeään kohtaan ilmenee ylisuojeluna ja lapsen rakkauden rakastavaa isäänsä kohtaan sitä en voi sanoa ettäkö kukaan naisista joiden kanssa olen ollu olisi mua aidosti rakastanut


      • Anonyymi

        En minäkään. Tai olen,mutta häh oli väärä ku hänelle alkoholi oli liian tärkeä asia.

        En ota kumppaniksi ihmistä, joka tuhlaa ruokarahat alkoholiin.


      • Anonyymi

        No voi voi luuletko saatana olevas ainoa opettele vittu ensin edes välittämään itsestäsi multa vain puuttuu se maankuulu itsesuojeluvaisto tais jäädä kehittymättä kun äiti oli aikoinaan niin ylisuojeleva ettei itsen tarvinnu varoa juur mitään lasteni takia olen joutunu opetteleen varovaiseksi etten ainakaan oman virheeni takia vaaranna omaa henkeäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi luuletko saatana olevas ainoa opettele vittu ensin edes välittämään itsestäsi multa vain puuttuu se maankuulu itsesuojeluvaisto tais jäädä kehittymättä kun äiti oli aikoinaan niin ylisuojeleva ettei itsen tarvinnu varoa juur mitään lasteni takia olen joutunu opetteleen varovaiseksi etten ainakaan oman virheeni takia vaaranna omaa henkeäni

        En luule olevani ainut, mutta en tiennyt, että on ni pahasti alkoholista riippuvainen vasta kun katsoin sitä läheltä.

        Alkoholista riippuvaiset osaa peittää sen aika hyvin, jos et näe heidän jääkaappia tai heidän kotiaan.

        Silloin vasta totuus tulee ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule olevani ainut, mutta en tiennyt, että on ni pahasti alkoholista riippuvainen vasta kun katsoin sitä läheltä.

        Alkoholista riippuvaiset osaa peittää sen aika hyvin, jos et näe heidän jääkaappia tai heidän kotiaan.

        Silloin vasta totuus tulee ilmi.

        Itse sanoin hänelle, ettei hän kiinnosta ja en halua muuta kuin olla ystävänä tukena kun hänellä ei ollut muitakaan.

        Halusin että hän löytää onnen ja rakkauden ja saisi syyn jättää alkoholin juomisen.

        Siis silloin ennenkuin hänen paha alkoholi riippuvuus mulle selvisi.

        Luulin, että hän juo harvoin ja oikean kumppanin kautta olis saanut elämään raiteilleen.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole koskaan ollut ketään tuollaista. Suhteitakin ollut, mutta että ihan rakastunut? enpä usko. En vaan taida olla niitä joihin rakastutaan.

      • Anonyymi

        Vanhemmat tai sisarukset eivät ikinä voi samalla lailla rakastaa kuin kumppani, sillä kumppani haluaa olla sinun kanssasi, vaikkei ole sinulle sukua.


    • Anonyymi

      Ei kun en ajattele sitä noin vaan minut on vallannut erittäin vahva tunne joka kohdistuu tähän yhteen mieheen , riippumatta siitä mitä hän tuntee minua kohtaan.
      Eihän minulla ole tietoa hänen tunteistaan minua kohtaan. tai lähinnä vähän epävarmaa.

    • Anonyymi

      Ei, jos en ole itse kiinnostunut, ja kyllä ahdistaa.

      • Anonyymi

        Mikä siinä ahdistaa, jos on vain vahvoja tunteita? Voitko eritellä kokemustasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä ahdistaa, jos on vain vahvoja tunteita? Voitko eritellä kokemustasi?

        Pakkomielteinen roikkuja? Kyllä ahdistaa. Viestiä pukkaa ja aina joku ehdotus. Kuka siitä nauttii? Onneksi tätä ei ole tapahtunut pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteinen roikkuja? Kyllä ahdistaa. Viestiä pukkaa ja aina joku ehdotus. Kuka siitä nauttii? Onneksi tätä ei ole tapahtunut pitkään aikaan.

        Ok, jos jatkuvaa viestittelyä. Ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, jos jatkuvaa viestittelyä. Ymmärrän.

        Niin. Jatkuvaa viestittelyä ja ehdotuksia, kun on jo useamman kerran sanonut EI. Kännissä vonkaajat ovat pahimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteinen roikkuja? Kyllä ahdistaa. Viestiä pukkaa ja aina joku ehdotus. Kuka siitä nauttii? Onneksi tätä ei ole tapahtunut pitkään aikaan.

        Miksi et sano sille ettei kiinnosta etkä halua viestejä tai ehdotuksia häneltä? Sosiaalista vammaisuuttasi voi hoitaa. Sinäkin saatat oppia toimimaan niin, että toinen osapuoli ymmärtää mitä sinä tunnet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sano sille ettei kiinnosta etkä halua viestejä tai ehdotuksia häneltä? Sosiaalista vammaisuuttasi voi hoitaa. Sinäkin saatat oppia toimimaan niin, että toinen osapuoli ymmärtää mitä sinä tunnet.

        Oho. Osuiko tuossa joku? Tuollaisesta tapauksesta on aikaa. Ja olen kyllä sanonut selvästi ei. Ja myös tarkoittanut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Osuiko tuossa joku? Tuollaisesta tapauksesta on aikaa. Ja olen kyllä sanonut selvästi ei. Ja myös tarkoittanut sitä.

        En minä ketään koskaan häiritse niin ei osunut. Itse vaan sanon suoraan, jos joku häiritsee niin en edes joudu tuollaisiin tilanteisiin. Kukaan ei ehdotelle jatkuvasti, jos osaat sanoa ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ketään koskaan häiritse niin ei osunut. Itse vaan sanon suoraan, jos joku häiritsee niin en edes joudu tuollaisiin tilanteisiin. Kukaan ei ehdotelle jatkuvasti, jos osaat sanoa ei.

        Voi kuule. Kaikkea on nähty. Mutta siitä on aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jatkuvaa viestittelyä ja ehdotuksia, kun on jo useamman kerran sanonut EI. Kännissä vonkaajat ovat pahimpia.

        No ne nyt mitään ainakaan tajua ja tuskin seuraavana aamuna edes mitään muistavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sano sille ettei kiinnosta etkä halua viestejä tai ehdotuksia häneltä? Sosiaalista vammaisuuttasi voi hoitaa. Sinäkin saatat oppia toimimaan niin, että toinen osapuoli ymmärtää mitä sinä tunnet.

        Pitäskö sunkin kenties opetella sitä samaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ketään koskaan häiritse niin ei osunut. Itse vaan sanon suoraan, jos joku häiritsee niin en edes joudu tuollaisiin tilanteisiin. Kukaan ei ehdotelle jatkuvasti, jos osaat sanoa ei.

        Kauniisti sä yrität omaa epätoivoisuuttasi sälyttää muiden niskaan kuinka ajattelit tuon käänteisen psykologian toimivan täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sano sille ettei kiinnosta etkä halua viestejä tai ehdotuksia häneltä? Sosiaalista vammaisuuttasi voi hoitaa. Sinäkin saatat oppia toimimaan niin, että toinen osapuoli ymmärtää mitä sinä tunnet.

        Käytkö mies kenties tässä yksinpuhelussasi läpi kohtaamisiasi ghostauksia tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteinen roikkuja? Kyllä ahdistaa. Viestiä pukkaa ja aina joku ehdotus. Kuka siitä nauttii? Onneksi tätä ei ole tapahtunut pitkään aikaan.

        Itse jouduin vaihtamaan puhelinnumeroni, kun hän ei ymmärtänyt, etten häntä halunu koskaan.

        Halusin vain olla ystävä joka tukee, kun hän ei tule vanhempansa tai sisaruksiin kanssa toimeen ja hänet oltiin hylätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö mies kenties tässä yksinpuhelussasi läpi kohtaamisiasi ghostauksia tms?

        Mistä sä tiedät että tuon kirjoittanu edes mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö mies kenties tässä yksinpuhelussasi läpi kohtaamisiasi ghostauksia tms?

        Emme edes ole sama ihminen ja onhan täällä muitakin, jotka yöllä valvoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme edes ole sama ihminen ja onhan täällä muitakin, jotka yöllä valvoo.

        Uskoo kuka eniten sellaista yrittää tai jotain sinne päin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät että tuon kirjoittanu edes mies

        Koska on rivienvälilukutaitoa, sen kun kerran oppii niin tunnelma voi lässähtää jos niikseen tulee uffauffat jää


    • Anonyymi

      Rakkauteni ja mielenkiintoni kuoli.

      • Anonyymi

        Surullista.


      • Anonyymi

        Mihin se kuoli? Olisi opettavaista kuulla, joten olisitko ystävällinen ja kertoisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista.

        Totta se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se kuoli? Olisi opettavaista kuulla, joten olisitko ystävällinen ja kertoisit.

        Varoitukseen yläkerrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitukseen yläkerrasta.

        Siis asui yläkerrassa ja antoi sieltä varoituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis asui yläkerrassa ja antoi sieltä varoituksen?

        Taitaa puhua jumaIasta hän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitukseen yläkerrasta.

        Minkälainen varoitus sieltä tuli vai näitkö unessa jotain?


      • Anonyymi

        Itseäsi kohtaan vai onneksi olkoon mitenkäs si siittä etiäpäite ajattelit jatkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se kuoli? Olisi opettavaista kuulla, joten olisitko ystävällinen ja kertoisit.

        Oletko niin oppimiskykyinen että opisit edes vaikka hän ratakiskosta sen sulle vääntäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se kuoli? Olisi opettavaista kuulla, joten olisitko ystävällinen ja kertoisit.

        Rakkautta ei pysty tappaan mä opettelin käsitteleen tunteitani tarvittaessa pystyyn olemaan tuntematta yhtään mitään sen kui katkaisijasta kääntää pois päältä osaako joku muu käsitellä tunteitaan yhtä helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se kuoli? Olisi opettavaista kuulla, joten olisitko ystävällinen ja kertoisit.

        Mun siihen, että kasvoin ihmisenä ja sain järkeä päähän ja tajusin, että se ei ollutkaan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta ei pysty tappaan mä opettelin käsitteleen tunteitani tarvittaessa pystyyn olemaan tuntematta yhtään mitään sen kui katkaisijasta kääntää pois päältä osaako joku muu käsitellä tunteitaan yhtä helposti

        Joskus sen rakkauden tunteen on pakko lopettaa, jotta voi jatkaa elämää.


    • Anonyymi

      Ei minua kukaan halua. Olen itse se rasittava häiriö Normaali olotila sinällään, oon niin tottunut tähän. Yritän kadota oikeasti, edes virtuaalisesti. Roikkunut netissä pikkuisen liian kauan oikeasti.

    • Anonyymi

      Mullakaan ei ole ketään joka olisi edes ihastunut minuun. :(

      • Anonyymi

        Voi voi mahtasko johtua omasta käytöksestäsi


    • Anonyymi

      Jos itsekin tunnen vetovoimaa, niin tottakai se hivelee silloin.
      Jos en tunne, silloin ahdistaa, tietenkin.

    • Anonyymi

      Ehkä tämä on väärä paikka kysyä tuota kun täällä on ne ihastuneet mutta harvemmin ne kohteet. Yksi siellä koki olevansa suurien tunteiden kohde (tuskinpa vaan).

    • Anonyymi

      Ei ehkä kumpikaan. Jos en ole itse rakastunut samaan henkilöön. Silloin se kiusallista ja jotenkin musertavaa kun tietää että joutuu torjumaan toisen en haluaisi loukata ketään. Tietysti on imartelevaa jos joku ihastustuu. Mutta pakkomielle jo pelottava ajatuksena. Mutta jos kyseessä molemmin puoliset tunteet tietysti nostaa itsetuntoa ja tuntuu hyvältä ei voi uskoa että joku niin ihana pitää ihanana.

    • Anonyymi

      Häneltä pienikin huomio hivelee itsetuntoa. Jos hän pitäisi minua maailman ihanimpana ihmisenä niin minusta tulisi maailman onnellisin.

      Ketään pakkomielteistä roikkujaa en ole eläissäni tavannut. Tuskin sellaista huomaisinkaan, jos itselläni ei tunteita olisi toista kohtaan.

    • Anonyymi

      No eipä tuo mun itsetuntoon vaikuta mitenkään

    • Ei ole noin käynyt, kuin kerran joskus teininä. Minusta se oli kiusallista, kun yksipuolisuuttaan toinen hehkutti minua.

      Kävi vähän "sääli", kun jotenkin ymmärsin hänen tunteiden laadun ja voimakkuudenkin, mutten itse ollut hänestä kiinnostunut. Toivoin, että ihastuisi pian johonkin toiseen. Säästäisi itseään. Vaan eihän se niin mene, ei sitä ihastunut tajua ihastuneena, kunnes alkaa järki voittaa tunteet.

      • Ja mitä itse oon ihastunut saamatta vastakaikua, niin ensin se vähän kirpaisee saati, jos ihastukseni ihastuukin johkun toiseen, se jopa sattuu. Mutta sitten oon aatellut, että ehkä hän ei ole suonut mulle ajatustakaan, edes huomannut mua tai ei vaan näe minussa mitään miksi ihastua ja tykätä, kuten siinä toisessa näkee.

        Etten vaan tee sellasta vaikutusta, kun se joku muu ja luovutan. Alan pyyhkiä mielestäni pois.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja mitä itse oon ihastunut saamatta vastakaikua, niin ensin se vähän kirpaisee saati, jos ihastukseni ihastuukin johkun toiseen, se jopa sattuu. Mutta sitten oon aatellut, että ehkä hän ei ole suonut mulle ajatustakaan, edes huomannut mua tai ei vaan näe minussa mitään miksi ihastua ja tykätä, kuten siinä toisessa näkee.

        Etten vaan tee sellasta vaikutusta, kun se joku muu ja luovutan. Alan pyyhkiä mielestäni pois.

        Vaikka mulla muuten on vahva itsetunto ja ego, niin ihastumisissa jotenkin en pidä itseäni edes tyyppinä, johon ihastutaan. Oon useinmiten se joka ei kiinnosta ketään, kun en ole näyttävä persoona ja mun rakkaudellisuus ei varmaankaan päällepäin näy eikä useimmille edes kelpaisikaan, vaikka näkyisikin. Kaikkia kun ei kiinnosta edes mikään rakkaudellisuus, vaan kaikki muu.

        Ajattelen, että harvassa on ne jotka mulle kelpaa ja harvassa on ne joille minäkin kelpaan sellaisena, kun olen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ja mitä itse oon ihastunut saamatta vastakaikua, niin ensin se vähän kirpaisee saati, jos ihastukseni ihastuukin johkun toiseen, se jopa sattuu. Mutta sitten oon aatellut, että ehkä hän ei ole suonut mulle ajatustakaan, edes huomannut mua tai ei vaan näe minussa mitään miksi ihastua ja tykätä, kuten siinä toisessa näkee.

        Etten vaan tee sellasta vaikutusta, kun se joku muu ja luovutan. Alan pyyhkiä mielestäni pois.

        Se että ihastuu toiseen eikä toinen halua. No jonkin aikaa sitä miettii miksi ei kelpaa mutta sitten tajuaa, ettei hän sittenkään ollut oikea sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että ihastuu toiseen eikä toinen halua. No jonkin aikaa sitä miettii miksi ei kelpaa mutta sitten tajuaa, ettei hän sittenkään ollut oikea sulle.

        Joo. Molemminpuolinen kiinnostus pitää olla, muutoin ei ole oikee kyseessä. Näin minäkin tuumaan.


    • Anonyymi

      Hän ei ollut maailman ihanin ihminen ja etsi minusta vaan hyötyä muille naisille. Vei itsetunnon ja nöyryytti. Ei ole pakkomiellettä, vaan välillä pakoilee totuutta tuosta ihmisestä.

    • Anonyymi

      Tuntuu hyvältä, kun tietää jonkun ihailevan minua. Ja vielä minäkin ihailen myös tätä miestä. Olen elossa siis ja nautin tunteista

      • Anonyymi

        Kuvassa mies leninki yllä, mene muille paöstoille kertoon rakkaudestasi, muuten tulee väärinkäsityksiä! En syrji muun sukupuolisia,. Mut seurustelussa pitää kertoo totuus!


    • Anonyymi

      Mies, mies, mies, miäs, miäs, mmmmiiiiiääääässss!!!!!
      Vinku, vinku, vinkuu.

      • Anonyymi

        Oletko kenties epätoivoinen epätoivosethan normaalisti ottaa ensimmäisen vastaantulijan tästä lauseesta taas puuttuu paljon hekään ei huoli ihan ketä tahansa ennenkun joku on vienyt sen vähäisenkin itsetunnon miksi toiset miehet yrittävät viedä naiselta itsetuntoa jotta he kelpaisivat edes jollekulle miksi mä autan naista mielummin saamaan itsetuntoa jotta tämä voisi kohdata löytää sen jonka kanssa on hyvä olla narsisteilta olen yrittäny erikoistua viemään sen vähäisenkin itsetunnon rippeen jotta he voisivat kokea itse sen mitä ovat muille aiheuttanu omilla toimillaan ainoa haitta on si nuo idiootit naarsistit he kun ei edes ymmärrä että olisi syytä hävetä liikkua julkisilla paikoilla mulla itsellä ei mun henkilökohtaisessa elämässäni ole ollu kun yksinarsisti ja ne jotka tietää mut tietävät kyllä ketä tarkoitan sitä en si taas tiedä kuinka paljon hänen aivoyoiminnastaan on vielä jäljellä mu ei liene minun ongelmani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties epätoivoinen epätoivosethan normaalisti ottaa ensimmäisen vastaantulijan tästä lauseesta taas puuttuu paljon hekään ei huoli ihan ketä tahansa ennenkun joku on vienyt sen vähäisenkin itsetunnon miksi toiset miehet yrittävät viedä naiselta itsetuntoa jotta he kelpaisivat edes jollekulle miksi mä autan naista mielummin saamaan itsetuntoa jotta tämä voisi kohdata löytää sen jonka kanssa on hyvä olla narsisteilta olen yrittäny erikoistua viemään sen vähäisenkin itsetunnon rippeen jotta he voisivat kokea itse sen mitä ovat muille aiheuttanu omilla toimillaan ainoa haitta on si nuo idiootit naarsistit he kun ei edes ymmärrä että olisi syytä hävetä liikkua julkisilla paikoilla mulla itsellä ei mun henkilökohtaisessa elämässäni ole ollu kun yksinarsisti ja ne jotka tietää mut tietävät kyllä ketä tarkoitan sitä en si taas tiedä kuinka paljon hänen aivoyoiminnastaan on vielä jäljellä mu ei liene minun ongelmani

        Onpa sinulla ”mies mies miess” älykäs keskustelu taas itsesi kansaa meneillään


    • Anonyymi

      En kumminkaan päin. Ihailijaa ei ota täysin tosissaan kun ne on kuitenkin sen tunteet eikä välttämättä pahemmin liikuta (eri asia jos molemminpuolista) eikä toisaalta pakkomielteisiä roikkujia ole tullut tavattua, en ole itsekään läheisriippuvaisuuteen taipuvainen. -sivusta

      • Anonyymi

        Eräällä tavalla olen läheisriippuvainen si taas en sillä tapaa millä moni sen ymmärtää haluan olla toisen lähellä joka hetki kui suinkin mahdollista mu si taas koska toisinaan saatan tarvita itse omaatilaa ymmärrän jos kun toinen tarvitsee omaatilaa


    • Anonyymi

      Vastaan hieman ohi aiheen. Itsehän ei muutu, mutta jotkut näkevät sut negatiivisessa valossa ja toiset positiivisessa. Saman asian. Oletetaan että molemmat näkevät realistisesti. Kaikki ihastuneet/vihastuneet eivät näe realistisesti tietenkään. Jotkut näkevät.

      Kun huomaat miten eri tavalla ihmiset kokevat sut tajuat että itse olet aina sama eikä niiden reaktio kerro susta vaan heistä itsestään. Toisilla on sisällä jäätä ja toisilla lämpöä.

      • Anonyymi

        Tätä ei vaan aina muista. Sitä toivoo että tulisi kaikkien kanssa jotenki toimeen.


    • Anonyymi

      No eipä pahemmin kun pidän sinusta myös. En ajattele asiaa noin.

    • Anonyymi

      Jos saisin päättää niin sun erotomania hoidettaisiin 3kk osasto-hoitojaksolla kuntoon.

      • Anonyymi

        😅 keneltä hoitaisit...
        Mulle ei tehoa. Joku on saanut pään pyörälle.


      • Anonyymi

        Mitähän tuolla mahtanet tarkoittaa mun kiinnostus seksiin tuskin vähenee vaikka harrastaisin sitä kaksi vuotta yötä päivää ei se tähän ikään ole vähentyny muutoinkaan mu elämässä kun pitää tehdä muutakin niin tuskin pysys kovinkaan kauan hengissä jos ei mitään muuta tekis


    • Anonyymi

      Totean vain itsestäni, että en halua ahdistella, enkä olla häiriöksi. Välitän kaukaa ja salaa. En tahtoisi hänelle ahdistusta tuottaa.

      • Anonyymi

        Mulle et ainakaan tuota ahdistusta. Toiveena kaikkea muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle et ainakaan tuota ahdistusta. Toiveena kaikkea muuta

        Miksi et itse "ahdistele"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse "ahdistele"?

        Just siksi etten halua olla ahdistelija.. yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just siksi etten halua olla ahdistelija.. yksinkertaista.

        Niin, jos kumpikin osapuoli ajattelee samoin , niin ei juttu etene, eikä lämpene...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just siksi etten halua olla ahdistelija.. yksinkertaista.

        Onko hän tuonnut julki, ettei toivo yhteydenottoasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos kumpikin osapuoli ajattelee samoin , niin ei juttu etene, eikä lämpene...

        Ei etene niin ei etene..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän tuonnut julki, ettei toivo yhteydenottoasi?

        Kyllä on.. siksi en ahdistele enempää. Joskin on kehunut sen jälkeen ja asiaa ehkä soviteltu, mutta jäi niin pas.. fiilis etten kyllä enää yritä mitään. Pallo on hänellä ihan täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.. siksi en ahdistele enempää. Joskin on kehunut sen jälkeen ja asiaa ehkä soviteltu, mutta jäi niin pas.. fiilis etten kyllä enää yritä mitään. Pallo on hänellä ihan täysin.

        Sanoiko siis rumastikkin? Kun inha fiilis jäänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko siis rumastikkin? Kun inha fiilis jäänyt?

        Sanoi kyllä aika ikävästi vaikka kehui siinä samalla kauneutta.. mutta sai sillä sanomisella sen aikaan etten yritä yhtään mitään. Toki täällä voi viestiä laitella näin.. täällähän on tapana saa hyvä yhteys toiseen


      • Anonyymi

        Mä olen ainakin ikäni katsellu ja ihastellu naisia kaukaa ja toisinaan ihastunukkin monesti jopa tykästyny sillai en pysty sanoa ettäkö olisin ihan rakastunu pelkästään katselemalla kun mun mielestä on vaikea ellei jopa mahdotonta rakastaa toista jos ei tästä tiedä mitään tai syystä tai toisesta pysty tai halua tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi kyllä aika ikävästi vaikka kehui siinä samalla kauneutta.. mutta sai sillä sanomisella sen aikaan etten yritä yhtään mitään. Toki täällä voi viestiä laitella näin.. täällähän on tapana saa hyvä yhteys toiseen

        Tämä tarinasi on mies taas niin niin feikki, kehui kauneutta samalla joopa joo


    • Anonyymi

      Toisena osapuolena harmittaa kyllä, että kerroin hänelle asiasta, koska ei selvästi pitänyt siitä. Täällä voi sentään sanoa hänen olevan maailman kaunein ja ihanin, kun se hukkuu tänne kaiken tauhkan sekaan. Mielelläni sanoisin sen hänelle toki vaikka joka päivä, mutta on vaan oltava realistinen ja jatkettava elämää omalla suunnalla. Silti olo on välistä tunteikas. Pahoittelut siitä.

      • Anonyymi

        Olis ihana kuulla hänen suustaan päivittäin nuo sanat 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana kuulla hänen suustaan päivittäin nuo sanat 😊

        Toivottavasti niin tulee käymään. Molemminpuolisena varmasti ihana tunne molemmille.


    • Anonyymi

      En tiedä kenenkään olevan ihastunut minuun.

    • ..tottakai rakastettuna on hyvä olla, mutta eipä tuolla juurikaan ihmeempää merkitystä ole, JOS EI itsekin diggaa hänestä. Meille ihmisille isompi merkitys on omilla tuntemuksillamme.. ..molemminpuolinen pitäminen/rakkaus on kylläkin se kirsikka sen kakun päällä…ja esim. parisuhteessa parantaa seksiä ihan törkeästi..kuten kaikkea muutakin. Rakastaminen on ylivoimaisesti maailman paras tunne…selkeästi parempi kuin rakastettuna oleminen vaikkakin molemmat hyviä…

    • Anonyymi

      Toivottujen ja kaikin puolin miellyttävien huomio on hyvä. Kukapa ei haluaisi olla vastakkaisen sukupuolen silmissä suosittu. Sinkulle hyvä.

    • Anonyymi

      Tottakai hivelee, mutta parasta siinä on että voit itsekin hivellä toisen itsetuntoa, kahden kauppa. Yksipuolista ihastumista en ole huomannut, tuskin huomaisinkaan vaikka olisi :D

    • Anonyymi

      Aika vähän on tullut koettua sitä että joku rakastaisi. Eipä ainakaan sanonut jos olisi..
      Sitä sanaa en todellakaan ole edes kuullut itselleni sanottavan, niin on ollut kylmät suhteet 🥺
      No menee se loppuelämä kai jatkossa samalla lailla.
      Olisi kyllä mukava kuulla se ennenkuin esirippu laskeutuu.
      - nAinen -

    • Anonyymi

      On ollut monta epätoivoista roikkuvaa,nyt perässäni pyörii vanhempi vaari n70v,en ole kiinnostunut,on todella ahdistavaa.Saan kohta paniikkikohtauksen,tulee usein vastaan,katselen muualle,ei tunnu tajuavan siitäkään,seuraa ym.monta vuotta tehnyt sitä.Mun pitäs varmaan sanoa ilkeästi,jos sitte tajuaisi.

    • Anonyymi

      Ei hivele ,jos en itse ole kiinnostunut ,älkää miehet roikkuko perässä,jos naista ei kiinnosta,lopettakaa se kyttäily ajoissa,kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe