On järkyttävää uuden äidin

Anonyymi-ap

tilanne uudessa perehessään. Aina sama toistuu vaikka vaihtaa miestä, ne perheenongelmat ei poistu vaan toistuu ja lisääntyy.
Uusi äiti ei ole perheessä äiti eikä häntä kohdella äidin tavoin vaan lähes heittopussina ja ei kunnioiteta yhtään eikä anneta tilaisuutta olla äiti. Kaikki jhtuu että miehen eksä ei ole päässyt eroon miehestä ja lapset teke samoin kuin äiti. Uutta äitiä ei huomata eikä kunnioiteta. Yritän aina kaikkeni, mutta ei onnistu, lapset kiukkuaa sillon kun ovat täällä ja isä on se jolta kysytään jolle kerrotaan ja viedään lähes kokonaan uudelta naiselta. yhteisaikaa ei ole kun eksät vaatii miestä lastenhoitajaksi mutta ei tajuu että aikaa vaatiimyös uusi äitikin. Rasittavaa

7

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska lukea tätä palstaa rikotun perheen rikkojan kertoessa miten on ihanaa kun saa hajotettua perheen ja sen jälkeen alkaa estoitta haukkumaan ja arvostelemaan perheen ihmisiä. Siitä saa kuvan että rikkoja on onnellin ja taas on yksi tavoite saavutettu. Eihän se hauskaa toki ole lukea siitä, mutta kyllä se vetää hymyn huulille, kun lukee ihmisestä joka sitä tekee. Että mikä ihme siinä kiehtoo.
      Täytyy olla tekijällä todella todella huono itsetunto, eikä rajaa missään mitä tekee.

      Ensimmäinen työ on haukkua miehen eksä, ja saada riitaa aikaseksi miehen ja naisen välillä ja sitten vuorossa on miehen etäännyttäminen lapsistaan. Vielä haukutaan päälle kaikki ja koko suku saa kuulla kunnniansa. Sitten onkin muiden vuoro täällä kannustaa siihen muitakin, sillä harvoin rikkojaa täällä ojennetaan.
      Tää on ollut monen vuoden trendi jo, eikä loppua näy.
      Uskon että tähänkin viestiin vastataan jusuri haukkumalla minut, ja muut täysijärkiset ihmiset, ja kehutaan miten ihanaa on kun löysi perheellisen miehen ja sai perheen hajotettua, mutta eihän se rikkojan vika ollut, ei ollenkaan, lapset ja eksä olivat syyllisiä.
      Hm,, eikö tuo vähän naurata... miten voi olla tuollasia ja naisia vielä. Miehethän täällä ei käy eikä tee tätä, se on vaan naisten duuni tai harrastus.

      • Anonyymi

        Mistä sinä saat päähäsi että joku muu olisi rikkonut perheen kun mies itse , miehethän se olisi pitänyt itse tietää että oli naimisissa. Ei tartte syytellä aina sitä jonka mies on valinnut. Jostain syystähän sekin on niin ettei avioliitto sovi


    • Anonyymi

      Todella kulunut aihe netissä.
      Eihän lapsilla mitään uutta äitiä voi silloin olla kun heidän oma äitinsä on elossa.
      Minä en ainakaan koskaan sanonut isäni uutta vaimoa äidiksi, ja asioita kysellään tavallisesti isältä silloin kun ollaan isän luona.
      Et sinä mitenkään voi vaatia että pitäisivät sinua äitinään, sillä heillä on äiti.
      Ei ne tietysti helppoja asioita ole mitä uusperhe kohtaa, mutta se uusi nainen jos on kypsä ihminen niin voi olla hyvä ystävä lasten kanssa eikä valittele netissä mitä pitää tehdä kun lapset tulevat. Itse olet tehnyt valintasi ja mennyt yhteen miehen kanssa jolla on lapsia. Anna lasten pitää isänsä äläkä ala muuteelemaan asioita. Sillä se lapsuus aika on lopultakin hirveän lyhyt , ja tärkeintä on että miehelläsi on hyvät suhteet omiin lapsiinsa .
      Sitten on monesti niinkin että ne exät voivat kyllä keskustella toistensa kanssa omista lapsistaan se ei ole kiinni riippumatta ainoastaan että ottavat oman vanhemmuutensa vakavasti ,

      • Anonyymi

        Mutt ajankohtainen.
        Jokaisella palstalla täällä vatvotaan samoja aiheita vuositolkulla, millä itse olen vieraillut.
        Tämä perheenrikkominen on aina järkyttävää ja siitä pitää puhua. Ei ole oiekin että nmä suturat laahaavat kaikkien perheissä rikkoen . Ei ole oikein että lapsilta viedään isä ja pakotetaan hylkäämään omat lapset. Ei ole miehellä kaikki kotona, jos uskoo sutturoiden juttuihin. Lapsettoma elämä toki odottaa, mutta ei ole tervettä että isä lapsensa hylkää ja menettää omaisuutensa ja kaiken. Eniten se mies siitä kräsii. Ha suttura saa huonon naisen maineen, elä siinä sitten. Huh huh... onneksi ei ole lähipiirissä moisia näätiä, eikä tarvi pelätä omasta puolesta, sutturat ei ole koskaan olleet ...... arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutt ajankohtainen.
        Jokaisella palstalla täällä vatvotaan samoja aiheita vuositolkulla, millä itse olen vieraillut.
        Tämä perheenrikkominen on aina järkyttävää ja siitä pitää puhua. Ei ole oiekin että nmä suturat laahaavat kaikkien perheissä rikkoen . Ei ole oikein että lapsilta viedään isä ja pakotetaan hylkäämään omat lapset. Ei ole miehellä kaikki kotona, jos uskoo sutturoiden juttuihin. Lapsettoma elämä toki odottaa, mutta ei ole tervettä että isä lapsensa hylkää ja menettää omaisuutensa ja kaiken. Eniten se mies siitä kräsii. Ha suttura saa huonon naisen maineen, elä siinä sitten. Huh huh... onneksi ei ole lähipiirissä moisia näätiä, eikä tarvi pelätä omasta puolesta, sutturat ei ole koskaan olleet ...... arvoista.

        😂🤣😂🤣😂🤣😂


    • Anonyymi

      Kyllä uutta äitiä arvostetaan, ei ne vaan kehtaa sanoa. Miksi ei arvosteta ihmistä joka raataa ja hoivaa toisten lapsia ja ruokkii, pyykkää, opettaa, komentaa ja vaatii.
      Kyllä lapsille on opetettava että aikuista on kuunneltava ja uskottava, ja äitipuoli on aina heikommassa asemassa, niin miehen ja lasten oman äidin on lapsille sanottava lujasti, että uutta äitiä on kuunneltava ja toteltava, Kyllä lapset uskoo kun sanotaan, se on peliajasta pois, ulkoilusta ym leluista pois jos ei uskota. Lista vaan ja ruksia laittamaan. Äitipuoli on kuitenkin kaikkein tärkeä ihminen lapsen elämässä, joen jaksuja.
      Entinen äiti voisi näyttää esimerkkiä, miten uutta itiä kunnioitetaan, puhua hänestä kauniisti ja niiattava kun kohtaavat, ja esimerkki miten äitipuoli on osa ukua ja perhettä.

      • Anonyymi

        😂🦜🦜🤣😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe