Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

STONDISFANITUSTA.

Anonyymi-ap

Hei kaikki rakkaat, liittykää Kympin stondisfaniryhmään.

T: Hauskaa.

12

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saarifriikin elämästä luopuneiden pullukkahomojen impotenttiryhmä saavuttaa myös suurta suosiota maleksijoiden keskuudessa.

      Kun ei seiso eikä tarvi asioida naisten kanssa, jää kivasti aikaa maleksimiseen, jouten oloon ja hikoiluun.

      Mikroaaltouunin luukusta voi seurata kuinka pakasteannos sulaa ja sen nautinnon jälkeen voi vaikka lihoa joutessaan soffalla ja laittaa talkkia peban vakoon tuhisten nenällä samalla kun happi ei meinaa riittää moiseen aktiviteettiin.

      2010

      • Anonyymi

        Joo ollaan katkeria ja kateellisia sun stondikselle me pullukkahomojen impotenttiryhmä.


      • Anonyymi

        Mitä jos laittaisit hieman kuvia ruoka-annoksistasi, kun eilen kerroit syöväsi laadukasta ruokaa, hinnasta välittämättä, mutta kuvia niistä vaan ei ole näkynyt, tänään kävin syömässä taas ankkaa, yhdessä ravintolassa, hin lek faissa. jo aamulla kymmeneltä, siinä oli riisiä, ankkaa, possua sitä aurinkokuivattua sekä jotain isolehtistä keitettyä vihannesta, eikö nuo homo jutut ole jopa sinulle lapsellisia, olethan sentään kertomasi mukaan hyvinkin varakas... olet melkoisen häiriintynyt, en usko enää sanaakaan juttusi, en ole koskaan uskonut, olet aivan selvää laitoskamaa, laiffila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos laittaisit hieman kuvia ruoka-annoksistasi, kun eilen kerroit syöväsi laadukasta ruokaa, hinnasta välittämättä, mutta kuvia niistä vaan ei ole näkynyt, tänään kävin syömässä taas ankkaa, yhdessä ravintolassa, hin lek faissa. jo aamulla kymmeneltä, siinä oli riisiä, ankkaa, possua sitä aurinkokuivattua sekä jotain isolehtistä keitettyä vihannesta, eikö nuo homo jutut ole jopa sinulle lapsellisia, olethan sentään kertomasi mukaan hyvinkin varakas... olet melkoisen häiriintynyt, en usko enää sanaakaan juttusi, en ole koskaan uskonut, olet aivan selvää laitoskamaa, laiffila.

        Annos maksoi muuten 100 bahtia, vaimoni söi pelkkää ankkaa hinta 60 bahtia.


    • Anonyymi

      Saarikyrvånsyylåå kiinnostaa miesten stondikset. Kyrvånsyylå, heikoin lenkki ja avohoitopotilas.

      • Anonyymi

        Näyttää todellakin kiinnostavan ja hän ei ilmeisesti enää edes muista millaista se on, kun jopo keulii. Eunukiksi muuttunut jo kauan aikaa sitten.

        Häntä kiinnostaisi mennä lääkäriin kyselemään asiasta, mutta se maksaa ja vainoharhaisena sekä bakteerikammoisena hän ei usko edes lääkäriä vaan arvelisi joutuneensa jonkinlaisen salaliiton uhriksi jossa hänet aiotaan myrkyttää tai menettää raajansa.

        Keksihän tuo tarinan Pattayaltakin, että hänet myrkytettiin ja keksi tarinan että meneillään on suorastaan myrkytysbuumi jossa kaikki farangit myrkytetään paholaismaisten thaimaalaisten toimesta tuntemattomasta syystä.

        Toiseksi hän keksi vielä että sai vesipyssyvedestä vatsataudin Songkranin aikaan, joka puhkesi vasta kahden viikon päästä "myrkytyksestä".

        Voin kertoa hänelle että vatsataudit ja ruokamyrkytykset tulee miltei välittömästi ja viimeistään alle kahdessa vuorokaudessa.

        Pullukka sai vatsatautinsa joko huonosta hygieniasta kotona, taikka sitten halpisravintolassa ei ole putsailtu valmistusvälineitä riittävästi.

        Oma ainoa ruokamyrkytys Thaimaassa tuli noin 2005 Sea Zone ravintolasta Pattayalla pihvistä, joka maistui kalalta. Se oli ilmeisesti taputeltu puhdistamattomalla alustalla, jossa oli aiemmin leikattu kalaa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää todellakin kiinnostavan ja hän ei ilmeisesti enää edes muista millaista se on, kun jopo keulii. Eunukiksi muuttunut jo kauan aikaa sitten.

        Häntä kiinnostaisi mennä lääkäriin kyselemään asiasta, mutta se maksaa ja vainoharhaisena sekä bakteerikammoisena hän ei usko edes lääkäriä vaan arvelisi joutuneensa jonkinlaisen salaliiton uhriksi jossa hänet aiotaan myrkyttää tai menettää raajansa.

        Keksihän tuo tarinan Pattayaltakin, että hänet myrkytettiin ja keksi tarinan että meneillään on suorastaan myrkytysbuumi jossa kaikki farangit myrkytetään paholaismaisten thaimaalaisten toimesta tuntemattomasta syystä.

        Toiseksi hän keksi vielä että sai vesipyssyvedestä vatsataudin Songkranin aikaan, joka puhkesi vasta kahden viikon päästä "myrkytyksestä".

        Voin kertoa hänelle että vatsataudit ja ruokamyrkytykset tulee miltei välittömästi ja viimeistään alle kahdessa vuorokaudessa.

        Pullukka sai vatsatautinsa joko huonosta hygieniasta kotona, taikka sitten halpisravintolassa ei ole putsailtu valmistusvälineitä riittävästi.

        Oma ainoa ruokamyrkytys Thaimaassa tuli noin 2005 Sea Zone ravintolasta Pattayalla pihvistä, joka maistui kalalta. Se oli ilmeisesti taputeltu puhdistamattomalla alustalla, jossa oli aiemmin leikattu kalaa.

        2010

        Kyllä kyllä, joo tämä tyttö 2010 silloin ja tällöin katsahtaa tämän päiväkirjansa siinä välissä kun painaa lumppuunsa korealaisten Kakaroiden ollessa päikkäreillä. Sitten menevät farmille ruokailemaan. Tämän jälkeen avomersulla mäkkäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, joo tämä tyttö 2010 silloin ja tällöin katsahtaa tämän päiväkirjansa siinä välissä kun painaa lumppuunsa korealaisten Kakaroiden ollessa päikkäreillä. Sitten menevät farmille ruokailemaan. Tämän jälkeen avomersulla mäkkäriin.

        Itse asiassa eilen käytiin mäkkärissä. Bacon- purilaiset aikuisille. Happy mealit lapsille.

        Laitoin kaksi asuntoa myyntiin Vantaalta juuri testimielessä. Ei mene pyyntihinnalla, mutta katson mitä tarjotaan ja otan sitten pois myynnistä

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa eilen käytiin mäkkärissä. Bacon- purilaiset aikuisille. Happy mealit lapsille.

        Laitoin kaksi asuntoa myyntiin Vantaalta juuri testimielessä. Ei mene pyyntihinnalla, mutta katson mitä tarjotaan ja otan sitten pois myynnistä

        2010

        Minä uskon kaiken, minä fanitan sinua, sinä olet minun esikuvani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon kaiken, minä fanitan sinua, sinä olet minun esikuvani.

        Minä myös oi suuri guru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös oi suuri guru.

        Minullakin alkoi sykkimään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe