Paljastava pukeutuminen

Anonyymi-ap

Vierailija
klo 11:11 | 20.7.2023
Meillä oli kouluporukan kanssa kesällä bileet, joissa sain poikkeuksellisen paljon huomiota useilta pojilta. Oon siis itse 16v tyttö. No seuraavana päivänä yksi mun kaveri sanoi että mulla oli ollut sellainen hame, jonka alta mun pikkarit olivat näkyneet monta kertaa. En yleensä käytä paljastavia vaatteita, mutta silloin otin kaapista vain nopeasti hameen jonka löysin ja se olikin aika lyhyt. Olen ihmeissäni kun yleensä oon ollut aika näkymätön ja nyt tuli tosi paljon huomiota ja pojat oli mulle tosi kivoja. Tekisi mieli alkaa pukeutua jatkossa aina yhtä paljastavasti mutta toisaalta haluisin saada huomiota siksi että oon kiva ja fiksu eikä siksi että pikkarit näkyy

7

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helppo uskoa tuo että pojat kiinnostuivat sinusta.
      Voithan joskus kokeilla uudelleen pukeutua paljastavasti sopivassa tilanteessa.
      Poikien huomio varmaan kohottaa itsetuntoasi?
      Mutta ei ehkä kannata ottaa paljastavaa pukeutumista ihan tavaksi, koska silloin saatat helposti saada "helpon" maineen.

    • Anonyymi

      Nuo tuo kyllä lisää huomion saamista, kun pikkarit vilahtelevat hameenhelman alta.
      Valitettavasti tai onneksi, naisesta/tytöstä riippuen:D
      Itse päätät, miten teet jatkossa. Mutta onhan se mukavampi tulla huomatuksi ihmisenä eikä vilauttelijana tms.

    • Anonyymi

      Yks tyttö mun rinnakkaisluokalla joskus harrasti tuota paljastavaa pukeutumista.
      Juurikin että alkkarit vilahtelivat mekon helman alta tai sitten laittoi jotkut todella tiukat legginsit tm jalkaan, mitkä oikein korostivat häpykumpua ja persettä, välillä pillunkohta pullotti oikein reilusti, että pimppaviivakin erottui.
      Kerran tein piruuttani niin, että katselin häntä, kun hän istui jossain ja oli kaiketi vähän "näytillä" siinä, ja annoin seisokin tulla(siihen ei kyllä paljoa vaadittu, pari rivoa ajatusta häneen liittyen).
      Seisokkini erottui vielä aika selvästi housujen läpi ja odotin niin kauan, että hän huomasi mut seisokkeineni. Pinu veti ihan totaalisen punaiseksi, muutti asentoaan ja koitti kai vähän asetella itseään jotenkin kesympään asentoon, kunnes lähti vauhdilla pois. Kikatti kylläkin hieman.
      Mutta ei siinä mitään, ajattelin että annetaan samalla mitalla takaisin:D Kun kertaesittelee itseään ja kaiketi toivoi ainakin joidenkin katsovan, niin ajattelin että annetaan hänen nähdä hänen katsomisestaan johtuva seuraus.
      Sain kyllä jotain huomiota hänen kavereiltaankin joskus jälkeenpäin. Katselivat mua ja kikattelivatkin miettiväisen näköisenä.
      Sitä en tiedä, että oliko tuo juttu heidän mielestään jotenkin nolo tai huvittava, vai ajattelivatko jotain muuta kenties, mutta eivät tohtineet tulla juttusille.

    • Anonyymi

      Olin kavereiden kanssa bileissä ja näin nätin tytön joka oli unohtanut pikkarit sillä oli lyhyt hame ja menin sanomaan sille siitä. Se oli vähän nolona ja kiitti mua rehellisyydestä bileitten jälkeen hän seurasi minua ja tuli mun kotiin ja halusi runkata minua tehtiin mitä tehtiin.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit ja tunsit että on kova vessahätä.


    • Anonyymi

      "Tekisi mieli alkaa pukeutua jatkossa aina yhtä paljastavasti mutta toisaalta haluisin saada huomiota siksi että oon kiva ja fiksu eikä siksi että pikkarit näkyy"

      Paljastava pukeutuminen juuri osoittaa, että tytsy on 'kiva ja fiksu'. Pikkarit ei näy, kun jättää ne kokonaan pois.

      • Anonyymi

        Päivän paras vitsi!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2204
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2062
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe