Miten on mahdollista, että neuvostoliittolaiset voivat edelleen matkustella Suomen läpi muualle eurooppaan ja takaisin? Eikös sitä pitänyt rajoittaa? Tälläkin viikolla Kampin kaukoliikenneterminaalissa oli pari maatuskaa pentunsa kanssa ja odottelivat ruskiin lähtevää bussia. Kaikilla helvetin isot makalaukut joissa oli Finnairin Lontoon lennon tarrat vielä kiinni. Eikö sitä rajaa saada kiinni???? Bussejakin taitaa muuten ajella kolme eri yhtiötä!
Kauttakulku Suomen läpi
7
378
Vastaukset
- Anonyymi
Rajat vaan kiinni kaikilta Ryssiltä.
Ylimielinen kansakunta joka luulee olevansa jotakin suurempaa kuin muut ihmiset jne. - Anonyymi
Neuvostoliittolaiset eivät ole matkailleet 21.12.1991 jälkeen. Miksikö?
- Anonyymi
Kiinnitin samaan huomiota, mutta jatketaan... Suomeen on tullut hirveästi Neuvostoliittolaisia pakolaisia, kun ovat sotatoimien kohteena. Onko aloittajan mielestä kyse sisällissodasta?
- Anonyymi
Tämä siansilmäinen petohan oli sanonut että suomalaiset on hyväuskoisia hölmöjä.Kyllä viranomaisten pitäisi herätä, vielä tuommoiset vänkyränaamat kuin yksikin entinen presidentti veljeili tämän pedon kanssa.Vieläköhän toveri p-perkele laittaa tälle vänkyrälle joulukortteja ja vänkyrä vastavuoroisesti rähmäisiä piksujaan(?).
- Anonyymi
Kauttakulun suomen kautta voisi järjestää suoraan suolle ja siellä ni**alaukaus ja ongelmapaska pois päiväjärjestyksestä.
- Anonyymi
Mitkä neuvostoliittolaiset? Nukuitko yli muutaman vuosikymmenen?
- Anonyymi
Suomi toimii aina eri tavalla kuten muut ympärysmaat ja Eurooppa. Suomi kumartaa edelleen itään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127969Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60940- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25708Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684