Ostin käytettynä Olympuksen om de m5 ja oli tosiaan tarkastettu yms. Olen vielä aivan aloittelija, joten en tiedä ja olen aivan epätoivon partaalla D: että miten nämä aukon ja suljinajan toiminnot toimivat, kun kamera ottaa näitä VAIN mustavalkoisina, tai ainakaan en osaa säätää näitä värillisiksi... Osaako kukaan kertoa miten näistä saa värillisiä, vai onko se edes mahdollista. Myynti-ilmoituksessa ei tätä tietenkään kerrottu. Kiitos jo valmiiksi!
Mikä tätä kameraa vaivaa?!
7
714
Vastaukset
- Anonyymi
No sen voin sanoa kameraa tuntemattakin, että aukko ja suljinaika eivät vaikuta siihen ottaako kamera mustavalko- vai värikuvia, vaan kyllä se väriasetus on kaivettava muualta valikoista.
- Anonyymi
No osaatko kertoa että mistä ne väritoiminnot voi sitten kaivaa:)
- Anonyymi
Katso käyttöohjeesta!
https://www.kayttooh.je/olympus/e-m5-mark-ii/käyttöohje - Anonyymi
Nykyään kuvataan puhelimella, niiden kamerat ovat kehittyneet niin että niillä saa yhtä hyvät kuvat kuin noilla vanhoilla raahattavilla kameroilla.
- Anonyymi
No ei kyllä saa :D
- Anonyymi
Vielä ei kännykässä ole yhtä hyvin piirtäviä objektiiveja ja tarpeeksi isoja kennoja kuvaa muodostamassa, kuin kunnon isommalla kameralla. Kännykän kuva on yleensä rankasti käsitelty, jotta se näyttää hyvältä, mutta ei se kovin suurta suurennusta kestä. Alkaa reunan terävöinnit ja pikselimössöä paljastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ei kännykässä ole yhtä hyvin piirtäviä objektiiveja ja tarpeeksi isoja kennoja kuvaa muodostamassa, kuin kunnon isommalla kameralla. Kännykän kuva on yleensä rankasti käsitelty, jotta se näyttää hyvältä, mutta ei se kovin suurta suurennusta kestä. Alkaa reunan terävöinnit ja pikselimössöä paljastua.
No, pitkän sivun ollessa 80 cm printissä kuvasuhteella 3:4 kuvan säilyessä ok laatuisena omalla kännykällä kuvatussa kuvassa on riittänyt minulle. Sama kuvan laatu on riittänyt myös esitelmätarkoituksiin suurella screenillä esitettynä jne. Jokainen toki määrittää tarpeensa, mutta tämä näin ammattilaisen näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.28011212Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153161Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951788- 821585
- 681490
- 861056
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411011Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252868