PrivaZer aiheuttaa sinisen näytön

Anonyymi-ap

Erikoinen ongelma seiskassa. Tähän asti toiminut normaalisti, nyt kun menee Advanced options, tulee heti sininen näyttö. Sama vanhemmalla versiolla kloonilevyllä tai jos asentaa uusimman version.

Käynnistyy normaalisti ja varmaan siivoaisikin, mutta ei pääse katsomaan asetuksia. En edes muista milloin edellisen kerran mikään olisi aiheuttanut sinistä näyttöä tai koskaan mikään ohjelma asetuksista.

Ei auta vaikka virussuojan ja palomuurin kytkisi pois, eikä tapahtumien valvonnassa näy syytä. Hakukoneellakaan ei löydy vastaavaa ongelmaa.

27

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhuus ei taida tulla yksin.

      • Anonyymi

        Vanhassa vara parempi, siksi ihmeyttääkin. 10 ja 11 en ihmettelisi yhtään, nehän poistaakin ohjelmia ominpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa vara parempi, siksi ihmeyttääkin. 10 ja 11 en ihmettelisi yhtään, nehän poistaakin ohjelmia ominpäin.

        Poistin koko wintoussin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa vara parempi, siksi ihmeyttääkin. 10 ja 11 en ihmettelisi yhtään, nehän poistaakin ohjelmia ominpäin.

        Eihän se windows edes toimi.


      • Anonyymi

        Tietoturvakoulutuksia järjestetään innolla, mutta kyberhäiriöt ovat arkipäivää – miksi oppi ei mene perille?

        Kyberturvallisuuteen liittyvää koulutusta järjestetään, mutta sen laatu jää kyseenalaiseksi.

        Syy: Windowsissa ei ole tietoturvaa.


      • Anonyymi

        Eikä toi ole ainoa ohjelma joka kaataa windowsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa vara parempi, siksi ihmeyttääkin. 10 ja 11 en ihmettelisi yhtään, nehän poistaakin ohjelmia ominpäin.

        Windows on kuin kider-yllätysmuna, Aina tulee jotain odottamattomia ongelmia eteen. Melko usein se on sininen ruutu.


      • Anonyymi

        Ja windows kaatuu aina!


    • Anonyymi

      Windows kaatuu aina!

    • Anonyymi

      Ainoa oikea ratkaisu on , että älä käytä muinaisia käyttöjärjestelmäversioita äläkä epämääräisiä siivousohjelmia.

      • Anonyymi

        Juu, siksi ei olekaan Dos-käyttiksiä, eikä epämääräisiä ja vakoilevia 10 tai 11. Seiskaa parempaa ei ole toistaiseksi ilmestynyt ja tuskin tuleekaan.

        Jos pidät epämääräisenä kaikkea muuta kuin MS tai apple jne tarjoamaa, niin aika heikoilla olet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, siksi ei olekaan Dos-käyttiksiä, eikä epämääräisiä ja vakoilevia 10 tai 11. Seiskaa parempaa ei ole toistaiseksi ilmestynyt ja tuskin tuleekaan.

        Jos pidät epämääräisenä kaikkea muuta kuin MS tai apple jne tarjoamaa, niin aika heikoilla olet :D

        Jos kerran olet niin hirmu viisas, niin ehkä sinun ei tarvitse sitten kysellä apua ongelmiisi "Apua aloittelijalle" -palstalta, vaan osaat ratkaista ongelmasi itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran olet niin hirmu viisas, niin ehkä sinun ei tarvitse sitten kysellä apua ongelmiisi "Apua aloittelijalle" -palstalta, vaan osaat ratkaista ongelmasi itse.

        Apu: Poista Windows !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran olet niin hirmu viisas, niin ehkä sinun ei tarvitse sitten kysellä apua ongelmiisi "Apua aloittelijalle" -palstalta, vaan osaat ratkaista ongelmasi itse.

        Vapunen on kova virnuileen!


      • Anonyymi

        Taas Vapunen on kova virnuileen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran olet niin hirmu viisas, niin ehkä sinun ei tarvitse sitten kysellä apua ongelmiisi "Apua aloittelijalle" -palstalta, vaan osaat ratkaista ongelmasi itse.

        Ethän sinä osannut neuvoa mitään ja aina voi kysyä onko muilla ollut samanlaista ongelmaa. Lähes kaiken olen osannutkin ratkaista itse tai netistä löytyvillä ohjeilla, mutta tämä on aivan erilainen ongelma kuin mikään aikaisempi. Hirveästi ei viitsi tutkia ja kokeila kun ei ole välttämätön ohjelma, joskin hyödyllinen ja omassa lajissaan ainakin ilmaisista paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä osannut neuvoa mitään ja aina voi kysyä onko muilla ollut samanlaista ongelmaa. Lähes kaiken olen osannutkin ratkaista itse tai netistä löytyvillä ohjeilla, mutta tämä on aivan erilainen ongelma kuin mikään aikaisempi. Hirveästi ei viitsi tutkia ja kokeila kun ei ole välttämätön ohjelma, joskin hyödyllinen ja omassa lajissaan ainakin ilmaisista paras.

        Osasinhan minä antaa sen ainoan oikean vastauksen: älä käytä retrokäyttöjärjestelmiä päivittäiskäytössä äläkä sotke konettasi epämääräisillä putsausohjelmilla.

        Kaikenlaisia onglemia tulee jatkossakin lisää kun Windows 7 vaipuu yhä syvemmälle historiaan. Tuollaiset maailmanlopun viritykset on syytä jättää rakentamatta, jollei todella tiedä, mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasinhan minä antaa sen ainoan oikean vastauksen: älä käytä retrokäyttöjärjestelmiä päivittäiskäytössä äläkä sotke konettasi epämääräisillä putsausohjelmilla.

        Kaikenlaisia onglemia tulee jatkossakin lisää kun Windows 7 vaipuu yhä syvemmälle historiaan. Tuollaiset maailmanlopun viritykset on syytä jättää rakentamatta, jollei todella tiedä, mitä tekee.

        Taas tuli windows kalliiksi...
        Satoihin yrityksiin vaikuttaneilla verkkorikollisilla edessään tilipäivä: tienestit arvioiden mukaan yli 75 miljoonaa dollaria
        24.7.2023
        Menestyksekäs verkkoisku saattaa tuoda rikollisille isot tienestit. Tienaaminen on silti käynyt aiempaa hankalammaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli windows kalliiksi...
        Satoihin yrityksiin vaikuttaneilla verkkorikollisilla edessään tilipäivä: tienestit arvioiden mukaan yli 75 miljoonaa dollaria
        24.7.2023
        Menestyksekäs verkkoisku saattaa tuoda rikollisille isot tienestit. Tienaaminen on silti käynyt aiempaa hankalammaksi.

        Lähtisitkö kolli-vapunen....† R.I. P.
        💀 💀 💀 💀 💀 💀 💀 💀 💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapunen on kova virnuileen!

        Sitä Peruϟϟuomalaiset idiotismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasinhan minä antaa sen ainoan oikean vastauksen: älä käytä retrokäyttöjärjestelmiä päivittäiskäytössä äläkä sotke konettasi epämääräisillä putsausohjelmilla.

        Kaikenlaisia onglemia tulee jatkossakin lisää kun Windows 7 vaipuu yhä syvemmälle historiaan. Tuollaiset maailmanlopun viritykset on syytä jättää rakentamatta, jollei todella tiedä, mitä tekee.

        Ethän sinä pysty neuvomaan kun et ymmärrä suomen kieltä, tekniikkaa, etkä mitään muutakaan. 10 ja 11 eivät ole yhtään nykyaikaisempia eivätkä turvallisempia, monia ominaisuuksia karsittu, sen sijaan niissä on ms-vakoilu vakiona eikä saa pois. 7 saa lisättyä kaiken tarpeellisen ja turvallisuudesta huolehditaan ihan muilla ohjelmilla kuin ms-tekeleet.

        10 ja 11 on ongelmia joka päivityksessä, 7 ei mitään ongelmia kun päivitykset loppui ja pysyy nopeana koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä pysty neuvomaan kun et ymmärrä suomen kieltä, tekniikkaa, etkä mitään muutakaan. 10 ja 11 eivät ole yhtään nykyaikaisempia eivätkä turvallisempia, monia ominaisuuksia karsittu, sen sijaan niissä on ms-vakoilu vakiona eikä saa pois. 7 saa lisättyä kaiken tarpeellisen ja turvallisuudesta huolehditaan ihan muilla ohjelmilla kuin ms-tekeleet.

        10 ja 11 on ongelmia joka päivityksessä, 7 ei mitään ongelmia kun päivitykset loppui ja pysyy nopeana koko ajan.

        Minulla on toimiva kone, sinulla ei. Minulla ei ole päivitysongelmia, tietoturvaongelmia eikä vastaavia, saatikka sinisiä ruutuja.

        Tuon näkemyksesi kanssa, että vuosikausia ilman päivityksiä ollut järjestelmä olisi yhtä turvallinen kuin ylläpidetty, olet aika yksin. Sellaista asiantuntijaa, joka suhtautuisi tuollaisiin maailmanlopun purkkapommeihin millään tavalla myönteisesti, saa hakea.

        En nyt ole oikein vakuuttunut noista argumenteistasi tai pikemminkin niiden puutteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toimiva kone, sinulla ei. Minulla ei ole päivitysongelmia, tietoturvaongelmia eikä vastaavia, saatikka sinisiä ruutuja.

        Tuon näkemyksesi kanssa, että vuosikausia ilman päivityksiä ollut järjestelmä olisi yhtä turvallinen kuin ylläpidetty, olet aika yksin. Sellaista asiantuntijaa, joka suhtautuisi tuollaisiin maailmanlopun purkkapommeihin millään tavalla myönteisesti, saa hakea.

        En nyt ole oikein vakuuttunut noista argumenteistasi tai pikemminkin niiden puutteesta.

        Sinä oletkin hyödyllinen idiootti joka ostaa uuden entistä vakoilevamman kännykänkin heti kun päivitylset loppuu, vaikka saastuneet lähes poikkeuksetta uusia ja saastuu heti kun asentaa uusia ohjelmia. Lumiassa ei ole ollut koskaan vakoilua eikä haittaohjelmia ja toimii edelleen kuin uusi.

        Myös hyökkäykset tietokoneisiin kohdistuu uusimpiin käyttiksiin, virussuojat ja polomuurit taas toimii 7 vähintään yhtä hyvin ilman käyttiksen päivitysten aiheuttamia ongelmia, miltä ei voi välttyä 10 ja 11.

        Se onkin varminta ettet yhdistä konettasi nettiin etkä päivitä kun et ymmärrä mitään koneen päälle, ei pasianssiin nettiä tarvita ja kirjastossahan pystyt trollaamaan ilmaiseksi :D


    • Anonyymi

      Windows kaatuu aina!

    • Anonyymi

      Windoosiin iskee aina sininen ruutu!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe