LAHDESSA 32,5 m2 YKSIÖ TONTTILA Tulikallionkatu 3 B
1 H + Kk + Kph + Lasitettu parveke
Mahtavat näköalat rinteeltä talon toisessa kerroksesta.
Lähellä S-market Tonttila, Lanttila, koulut ym ja keskustaan 2,9 km.
Taloyhtiössä on iso piha, autopaikkoja, autokatoksia, sauna, ulkoiluvälinevarasto, kylmäkellari, väestönsuoja, mankeli, pyykinpesu- ja kuivaustilat. Myös osakkeeessa on pesukoneliitäntä WC:ssä.
Keittokomerossa on tuuletusikkuna ulos ja keittiökaapistot reunustavat seiniä, runsaasti hyllytilaa.
Eteisessä vaatenaulakot, rappukäytävään tuplaovet, eteisessä runsaasti kaappitilaa, alakerrassa kellarivarasto, kylmiöt vihanneksille, marjoille ja pyörävarasto kelkkoja ja pyöriä varten.
Kylpyhuoneessa on käsienpesuallas, WC, peili, säilytykaapisto, suihkutila suihkuverholla peseytymistä varten.
Osake on maalattu kauttaaltaan uutta vastaavaan kuntoon.
Lattioihin asennettu täysin uudet tammi laminaatti parketit.
Keittiökaapistot, hella/uuni, tiskikaapisto ja jääkaappi/pakastin 180cm,
uudehkot ja asennettu paikoilleen.
Vuokra 520,00/kuukaudessa.
2 kuukauden vuokratakuu ja luottotiedot kunnossa.
Osake vapautuu elokuussa 2023.
Tule asumaan mukavalle asuntoalueelle, ilman mitään huolia!
Ota yhteyttä: Näyttö onnistuu koska vain, soitto ensin ja sovitaan näytölle aika.
Tiedustelut ja näyttö: Seppo Miettinen 0400284649 tai
Pirjo Miettinen 040-5602760
Luotettavaa yksityistä asunnon ja kiinteistön vuokrausta jo 1972 lähtien mm Lahti, Helsinki, Tampere, Nokia, Seinäjoki ja Alavus.
TILAVA YKSIÖ LAHDESSA
Anonyymi-ap
0
520
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797