Yksi paikallinen suomalainen Ristinummen alkoholisti varastaa polkupyöriä.
Myy niitä pikkurahasta nuorisolle.
Työllistää itsensä tällä tavoin.
Varokaa Ristinummi ja Vanha Vaasa.
10
568
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollenkaan tyhmä tyyppi,ei työkkäri riitä juomiseen
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17940518c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuka? ei ole olemassa mitään "yksi paikallinen suomalainen". Jos et nimeä tiedä niin älä kirjoittele mitään. Vai oletko itse, joka niitä pyöriä vie kun noin tarkasti tiedät ostajakunnankin.
- Anonyymi
Sanovat nimekseen joku Pekka. Sanotaan jos tarvitset polkupyörän niin perus-Pekka kyllä myy...
Lähellä Ostiospolkua... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanovat nimekseen joku Pekka. Sanotaan jos tarvitset polkupyörän niin perus-Pekka kyllä myy...
Lähellä Ostiospolkua...Siis Ostospolkua.
- Anonyymi
Miisäpäin nummea?
- Anonyymi
siinä kurvista vasemmalle ja koivun kohdasta missä on mun nissani suoraa sitten oikeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä kurvista vasemmalle ja koivun kohdasta missä on mun nissani suoraa sitten oikeelle
ei löydy noilla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei löydy noilla....
mut ei ihan tyhmä oo,voi vedota siihen ettei kännissä oo huomannu ottaneensa väärän kelan.rikesakko
- Anonyymi
keväisin varkaudet lisääntyy....!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027