Jarmila Kratochvílová voitti 400 metrin sisäratojen Euroopan-mestaruuden jälleen Budapestissa 1983 ajalla 49,69[2]. Hän osallistui 26. heinäkuuta Münchenissä 800 metrin kilpailuun, ilmoittamansa mukaan harjoitusmielessä. Hän teki kilpailussa maailmanennätyksen ajalla 1.53,28[2]. Maailmanennätys on edelleen rikkomatta (helmikuu 2023)[4], ja siitä on tullut yksi kaikkien aikojen pisimpään säilyneistä yleisurheilun maailmanennätyksistä.
Kova ennätys edelleen!
8
292
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kyllä treenatun näköinen nainen ja asetti uuden tason naisyleisurheiluun!
- Anonyymi
Urheilijat ovat usein treenatun näköisiä...
- Anonyymi
Jos oli nainen edes?
- Anonyymi
Muistan kun katsoin sen juoksun! Ihan omaa tasoaan!
- Anonyymi
Konttila patisti kuka juoksee 400 m alle minuutin. Toinen Petri voitti kun Marko yökkäili tupakkalimaansa ja minä olin toinen alle minuutti 400 metrin suora.
12 minuutin Coopertestissä olin paras 3,300 metrillä. Tupakoivan Markon happi loppui ja tulos 2910 metriä. Sai silti puhuttua että se oli 3000 metriä eli kiitettävä.
Hän oli uskomaton lahjakkuus yleisurheilussa, koripallossa, tenniksessä, jääkiekossa, lentopallossa jne ja yli 190 cm pitkä. Ei kuitenkaan osannut valjastaa lahjojaan maailmanluokan menestyksiin ja rahapalkintoihin.
Kun todistukset jaettiin mun 7 nousi arvosanaan 8 ja Marko sai 10 kuten aina.. - Anonyymi
Petri Ranto ja Tero Linna olivat Markon ohella ikäkautensa lahjakkuuksia ja ovat ilmeisen hyvin menestyneet työurillaankin..
- Anonyymi
Rudisha miehis 1,40 Lontoos 2012
- Anonyymi
Aika hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194