Kova ennätys edelleen!

Anonyymi-ap

Jarmila Kratochvílová voitti 400 metrin sisäratojen Euroopan-mestaruuden jälleen Budapestissa 1983 ajalla 49,69[2]. Hän osallistui 26. heinäkuuta Münchenissä 800 metrin kilpailuun, ilmoittamansa mukaan harjoitusmielessä. Hän teki kilpailussa maailmanennätyksen ajalla 1.53,28[2]. Maailmanennätys on edelleen rikkomatta (helmikuu 2023)[4], ja siitä on tullut yksi kaikkien aikojen pisimpään säilyneistä yleisurheilun maailmanennätyksistä.

8

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oli kyllä treenatun näköinen nainen ja asetti uuden tason naisyleisurheiluun!

• Anonyymi

Urheilijat ovat usein treenatun näköisiä...

• Anonyymi

Jos oli nainen edes?

• Anonyymi

Muistan kun katsoin sen juoksun! Ihan omaa tasoaan!

• Anonyymi

Konttila patisti kuka juoksee 400 m alle minuutin. Toinen Petri voitti kun Marko yökkäili tupakkalimaansa ja minä olin toinen alle minuutti 400 metrin suora.
      12 minuutin Coopertestissä olin paras 3,300 metrillä. Tupakoivan Markon happi loppui ja tulos 2910 metriä. Sai silti puhuttua että se oli 3000 metriä eli kiitettävä.
      Hän oli uskomaton lahjakkuus yleisurheilussa, koripallossa, tenniksessä, jääkiekossa, lentopallossa jne ja yli 190 cm pitkä. Ei kuitenkaan osannut valjastaa lahjojaan maailmanluokan menestyksiin ja rahapalkintoihin.
      Kun todistukset jaettiin mun 7 nousi arvosanaan 8 ja Marko sai 10 kuten aina..

• Anonyymi

Petri Ranto ja Tero Linna olivat Markon ohella ikäkautensa lahjakkuuksia ja ovat ilmeisen hyvin menestyneet työurillaankin..

• Anonyymi

Rudisha miehis 1,40 Lontoos 2012

• Anonyymi

Aika hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe