TV-kokki, Burgerimies Akseli Herlevillä on ihotauteja mutta se ei yrittäjää lannista!

Anonyymi-ap

Päin vastoin Lohtajan reipas Bursamies laajentaa bisneksiään ja pian tullee aisapari Ossi Lahtisen oma Hodariketjukin. Suomessa köyhäkin voi kouluttautua vaikka juristiksi tai täysperävaunun kuljettajaksi mutta jos ei ole työkinttaita ei kukaan herätä sua peitoista!
Amerikka on siinä rajumpi että jos olet työtön ja ilman vakuutusta joudut kadulle, sillan alle makuupussiin ja sun omaisuus on jätesäkissä tyynynä sun pään alla.
Suomi ei ole yhtä raaka joten täällä on suojaverkkoja vaikkei perhe jeesais. Mutta täälläkin on yhä vaikeampi olla tekemättä mitään jos olet työ-ikäinen ja-kykyinen.
Rutiinit, aikainen herätys, työ jne ovat monelle jo utopiaa jos on tottunut pelaileen tietokoneilla vuorokausia läpeensä, kattoon kerralla parin vuoden sarjat kerralla suoratoistopalveluista.
Nyt alkoi rapukausi, metsissä on marjoja, ja lupaan että itse kalastettu kala maistuu taivaalliselta kun sen itse perkkaa ja valmistaa vaikkapa nuotiolla ja unikin maistuu!

6

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta Herlevillä Psoriasis, on sen liiton kummi, ja atooppinen ihottuma. Kova sälli ja puit!

• Anonyymi

Pirun lujilla vaan saada töitä? Täälläkin nää esim. PihlaPro, Kannustalo ihan alasajettuja. 200km työmatka suuntaan, kallista ajettavaa mielii kauemmaksi töihin.

• Anonyymi

Katkaise napanuora ja muuta työnperässä. Elämää on Eskolan ulkopuolellakin tai ryhdy mustalaiseksi niin kaikki etuudet tulevat ulottuvillesi.

• Anonyymi

Mielestäni Lyylin grillillä saa myös maukasta suupalaa, hah, lieneekö itse akselin reseptejä!

• Anonyymi

Herlevin ruokavalio sekä paino eivät tee hyvää autoimmuunisairaudelleen. Stressikään.

• Anonyymi

punainen liha ja erityisesti rasvainen punainen liha voi lisätä elimistössä sytokiinien määrää, joka voi pahentaa psoriasiksen oireita

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      245
      15210
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10146
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9371
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7099
    5. 182
      6537
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6228
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5612
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4806
    9. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      145
      1690
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      25
      1686
    Aihe